Onko ketään, jolle puntari näyttää 100kg? Tuossa aamusella hyppäsin puntarille ja sain huimat lukemat 100.2kg. En kuitenkaan tunne itseäni tonnikeijuksi, olen harrastanut urheilua koko raskauden ajan. Nyton rv 25.
100kg!
8
1258
Vastaukset
- elikkä:
Olen 173/75 ja ennen raskautta painoin 55kg joten tullut väähn ylimäärästä ja syön terveellisesti ja liikun joka päivä tunnin lenkin ja välillä enenmmänkin...ja nyt vasta rv19 joten luulempa että nousee vielä kovastikkin...no onneksi tää lähtee synnytyksen jälkeen=)
- satatonnari
Sulla on vielä matkaa mun lukuihin ;) Olen lohduttautunut, että oon kummiski n. 185 cm pitkä, mut kummiski tää kolminumeroinen luku tuntuu aika valtavalta......
- jolla pamahti
100 kg rikki toissa neuvolakäynnillä (102 kg), viime punnituksessa 105 kg! Ja pituutta löytyy huimat 164 cm, joten ei kovin kivalta tunnu nämä kertyneet kilot. Jo ennen raskautta oli ylipainoa (painoin 89-90 kg), mutta sen kanssa oli jo oppinut elämään. Lopetin raskaaksi tullessani tupakanpolton, joten osa kertyneistä kiloista johtuu varmaan siitä, mutta siltikin, vaikka kuinka terveellisesti yritän syödä ja liikkua sen minkä pystyn, kiloja vaan tulee ja tulee! Nyt olen hieman yli raskauden puolivälin (rv 25 1) ja kauhulla odottelen, mihin painoni tuleekaan kipuamaan ennen synnytystä!
Toisaalta minulle on ihan sama, paljonko kiloja tulee ja paljonko sitten synnytyksen jälkeen lähtee, kunhan vauva voi hyvin. Se on minulle tärkeintä.- syysmamma
Tuttuja tuntemuksia on ja ihana, että joku oli niistä ketjun aloittanut... Itsellä painoa tällä hetkellä 93 kiloa, pituutta 165 ja rv 28. 19 kiloa jo tullut raskausaikana ja hiukka meinaa masentaa. Tupakanpolton lopettaminen on tainnut minunkin ruokahaluani hurjaksi kasvattaa...Taitaa mennä 30 kiloa tällä tahdilla rikki ennen laskettua aikaa...
Mulla on suorastaan paniikki ylipainostani! Tulin raskaaksi yllättäen, mutta vauva on toivottu ja olemme mieheni kanssa iloisia jos terveen lapsen helmikuussa saamme.
Pituutta on 156cm ja painoa 98kg ja hirvittää, että saanko diabeteksen tai verenpainetta. En ole vielä päässyt neuvolaan, koska olen vasta raskausviikolla 7 3.
Mitään vaivoja ei ole koskaan ollut (olen 25v.) ja paino on ollut minulle tähän mennessä vain ulkonäköhaitta, mut nyt pelottaa. Mitään väsymystä tai pahoinvointia ei oo vielä ollu.
Kauhea vuodatus, mut oli pakko vähän purkautua...- tuttua on
100kg meni rikki kesäkuun alussa. rv32
tuntu aika pahalta. viimeks oli tullu onneks vaan 400g lisää (rv34), pysy alle 101kg. vauva otti kasvu pyrähdyksen rv 20 lähtien. tuli joka kuukaus reilu 3 kiloo lisää. mut josko se painon nousu nyt sitten tasaantuis. ja eihän tässä nyt enään kauaa oo jäljelläkään.
nyt rv36 - mötleycrue
Ihan ystävällisesti vaan kysyn, en halua haastaa riitaa, mutta eikö teille neuvolassa valiteta ollenkaan "ylipainosta"?
Itse painan 79kg rv 35 2 ja minulle neuvolantäti valittaa jatkuvalla syötöllä painostani.- satatonnari
Mulle ei ainakaan vielä ole valitettu, johtunee varmaan pituudestani, joka on se n. 185. Terkka sanoi raskauden alussa, että kyllä sun painolukema saaki olla isompi kuin ns. tavallinen, kun oot noin pitkä. En tiijä, mitä sanoo ens neuvokäynnillä.. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.505285Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli652703Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️181824- 1381704
Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1321616Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä181500- 1021447
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?271399Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411166Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la141153