Paljonko juotte.?

juomamies

Paljonko juotte yhteensä juhannuksena juomia.?Meikä juo suunnilleen korin yhteensä ja yks pullo kossua.

34

4417

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jespsps

      Juon vaan 12-packin ja pari siduu. :D

      • Fuitiskundi

        Juon vaan sixxpackin.


    • juotua

      5 siduu, kossuu ja salmaria. Elämäni kauhein krapula tänään :)

      • Hyi olkoon.

        Mä join suunnilleen korin kaljaa eilen. :D


      • mami-74
        Hyi olkoon. kirjoitti:

        Mä join suunnilleen korin kaljaa eilen. :D

        otinkohan about 5-6 tuoppia pari tölkkiä. Pää oli aamulla armottoman kipee:(


      • en mäkään.
        mami-74 kirjoitti:

        otinkohan about 5-6 tuoppia pari tölkkiä. Pää oli aamulla armottoman kipee:(

        En minäkään juonu kun jonku viisi bissee ja aamulla oli pää hiton kipee.


      • fgfg
        Hyi olkoon. kirjoitti:

        Mä join suunnilleen korin kaljaa eilen. :D

        no mää oon viäki kännissä ja luultavasti koko huomisen


    • Nimetön

      minä en ainakaan meinaa juua!! mitä sitä turhia, ku siitä ei seuraa ku pahaa

      • Voisit tykätä.

        Muista että voi sitä ottaa vaan parikin kaljaa ja hauskaa pitää. :)


      • diudiu
        Voisit tykätä. kirjoitti:

        Muista että voi sitä ottaa vaan parikin kaljaa ja hauskaa pitää. :)

        nyt raitis, aina raitis.
        voin pitää muutenki hauskaa.
        en tarvi mitään aineita siihen, NIINKUIN ERÄÄT.


    • aikaa

      Eilen tuli kumottua kurkusta alas alkuillasta Karhun 8-päkki, 0.7 Salmari sekä pieni määrä jotain kavereiden sekoituksia. Baarissa tahti jatkui hyvänä: 2 lonkeroa, 4 shottia ja 5 drinkkiä. Herättyäni huomasin, että minulla on kaamea kapula.

      • jeepajee

        Joo eilen oli kaamea kapula ja siksi en juonu tänään yhtään,eilen meni litra kossua.


      • juupajee
        jeepajee kirjoitti:

        Joo eilen oli kaamea kapula ja siksi en juonu tänään yhtään,eilen meni litra kossua.

        Ja Appelsiini mehua ei pysty juomaan varmaan kuukauteen kun tuli siihen sekotettua. :D


      • sssfsdc

        sitten sun pitää mennä DNA kauppaan. "pari korttelia tonne päin..." =)


    • kiinnosta juominen

      Miks pitäis juoda? onks se jotenkin niin cool?
      onko täysin nössö ihminen jos ei juo?

      • taas tätä..

        No mikäs siinä jos ei maistu ja on hauskaa ilmankin..En mä ainakaan juo siks kun kaikki muutkin periaatteella. Kyl mul hauskaa selvinpäinkin, mut kokeiles joskus ihan huvikses hyvällä porukalla hyvän musiikin soides ja auringon paistaes ottaa pari niin oujee..Se on sitä jotain..


    • Rommia, JEES!

      3x 0.7L pulloa (54%). Välijuomaks pari mäyristä.
      Mä sit alan selvii siinä tiistain nurkilla.

      Perkele, et oon nytki tosi kännis. Tän viestin oikeinkirjoittamiseen meni varmaan 15min.!

    • kopallinen

      Kyllähän sitä vähintään kori mennee, mut nuo kirkkaat saa jäädä väliin ja jotakin miedompaa sen tilalle: viiniä tai kuoharia. Tämä juhannus meni vaan ihan vesilinjalla, ku istun pyörätuolissa loukattuani jalkani :( mutta meni se näinkin - aurinkoista kesää kaikille

      • kaamea kapula

        Nyt on kauhee krapula.


      • No huh huh
        kaamea kapula kirjoitti:

        Nyt on kauhee krapula.

        Kuka tyydytti ja laukes juhannuksen.? :D


      • kirkkaat jää väliin..

        En kans osaa noita kirkkaita ottaa..viini vahvinta mitä uskaltaa mut lonkero vielki parempaa mulle..


    • ollenkaan

      Mehua ja limonaatia sitten 1-5 pulloa.

    • minn<

      Ei tullut joutua yhtään väkeviä, limsaa ja mehua sitäkin enemmän

    • pppp

      päivässä 0.7 kossu ja pari siideriä. Enemmänki jos alottaa jo aamusta.. ja huom oon tyttö..

      • Näinkin voi pitää hauskaa.

        Join vaan kaksi pulloa olutta ja nekin oli ykköstä.


      • näinkin voi pitää hauskaa.
        Näinkin voi pitää hauskaa. kirjoitti:

        Join vaan kaksi pulloa olutta ja nekin oli ykköstä.

        Ei jaksa olla krapulassa helteellä.


      • Juoppomies
        näinkin voi pitää hauskaa. kirjoitti:

        Ei jaksa olla krapulassa helteellä.

        Vedin varmaan kaksi koria olutta juhannuksena.


      • ??..
        Juoppomies kirjoitti:

        Vedin varmaan kaksi koria olutta juhannuksena.

        Mikä siinä on vaikka jotkut ihmiset on melkein sammumiskunnossa illalla ei minkäännäköstä krapulaa ees aamulla ilmaannu? häh..oon ihmetelly tätä niin..onks jonkul kokemust..


      • ...
        ??.. kirjoitti:

        Mikä siinä on vaikka jotkut ihmiset on melkein sammumiskunnossa illalla ei minkäännäköstä krapulaa ees aamulla ilmaannu? häh..oon ihmetelly tätä niin..onks jonkul kokemust..

        3 koria 3 päivässä 1 kori per päivä ja joka ilta/yö kävin ravintolassa eikä ollu krapulaa yhtään kertaa yhtenäkään päivänä en tiedä mistä se johtuu se on varmaan kiinni ihmisestä


    • Mies 23v

      Ite otin Perjantaina 3 olusta ja 4 lonkeroo 12h sisään ja Lauantai selvinpäin. Alkoholi on nautintoaine, sen juominen ei ole (ainakaan pitäisi) tekninen suoritus: kuka ottaa eniten ja pysyy pystyssä. Itsellä ja muilla on hauskempaa kun ei ole kaatokännissä ja seuraava päivänäkin voi nauttia elämästä =D

    • tuota

      absinttiä 0.7 pullollinen ja siihen noin 6 siideriä ja pari lonkeroa vielä. ja lauantaina sitten vaan muitten seuraksi viitisen siideriä.

    • abcx

      Kaverin kaa meni kahes päiväs 2koria olutta yks mäyräkoira ja kaks 0.5l tölkkisixpackia... Muutamia virtasia myös tuli otettua..

    • Anonyymi

      Puolen ämpärin verran

    • Anonyymi

      En tarvitse juhlapyhiini en arkeeni alkoholia en tupakkaa.Ihan ostan kivenäisvettä kaupasta.Ei tarvitse varata paljoa. Kun asuu Helsingin Jossain kerrostalo lähiö ja joka kuppa auki lähistö. En ole syrjäynyt vaan syrjässä.Päiväni ei erota viikonloppua.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      607
      4448
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      468
      3489
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      149
      3165
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      168
      2439
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      9
      2275
    6. 246
      1810
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1447
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1339
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      95
      1330
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1130
    Aihe