Tuli tosta edellisen ketjun yhdestä vastauksesta mieleen alottaa aiheesta uus ketju...
Jos haluaa päästä ihan oikeesti katsastamaan sitä Bollywood meininkiä, ei siis vaan Mumbaihin, niin onko kokemuksia... Mitä käytännössä tehdä, siellä ymmärtääkseni on jotain turisteille suunnattuja esittelykierroksia tarjolla stodioalueille? Hotellitko niitä myy? Hakeeko joku auto hotellilta vai onko reissun alku jossain tietyssä paikassa? Maksaako tämmöinen kierros jotai, mitä? Mitä se sisältää??? Kauheesti kysymyksiä, kestoisko joku ystävällinen näistä paremmin tietävä jotain?
Bollywood
5
497
Vastaukset
- T.s.
En tiedä niist kiertokäynneistä ym, mut mulle kävi reilu viikko sit Bombayssa hauska sattumus.. Käveltiin Colabassa kadulla, ku kaveri tuli pyytään meitä kuvauksiin. Kyse oli kohtauksesta, joka tapahtuu Lontoolaisessa kahvilassa ja ne siis tartti vaaleita ihmisiä rekvisiitaks. Palkkaa olis saanut 500 rupiaa (9euroa) kuvauspäivästä (klo06-18) ja ruuan yms ..tällaiseen tilaisuuteen siis voi oikeesti törmätä siel ! Meidän epäonneks paluulentomme Suomeen oli saman päivän ammuna viideltä, joten se siitä.. Jäi hieman kyl kaiveleen..
- shahrukhfani
Wau, hienoo! Harmi ettette voinu jäädä kuvauksiin. Mä oon kyl kaduilla kanssa nähnyt noita kuvauksia mutta oon ollu autossa eli ei tilaisuutta pysähtyä katseleen enempää.
shahrukhfani kirjoitti:
Wau, hienoo! Harmi ettette voinu jäädä kuvauksiin. Mä oon kyl kaduilla kanssa nähnyt noita kuvauksia mutta oon ollu autossa eli ei tilaisuutta pysähtyä katseleen enempää.
Joskus olen ollu noissa kuvauksissa. Hotellin lobbyssä värvättiin mukaan. Aamulla vietiin bussilla studioille ja sitten se oli semmosta tosi tylsää venailemista koko päivän aina auringolaskun yli. Ohjaaja vakuutteli hermoilevalle naisnäyttelijälle että se on hyvä ja sit filmattiin pari minuttia ja odoteltiin tunti pari ja samaa koko hela dagen. Jotkut tyypit mitkä tunsi niitä intian tähtiä sano että siellä oli isojakin staroja mutta tiedä noista. Hyvännäkösiä tanssimisuja oli, olis ehkä pitäny hieroa tuttavuutta.
Seuraavana päivänä olisivat toivoneet taas mukaan näyttelemään eurooppalaista mutten jaksanu mennä kun palkka oli niin pieni, hiton tylsää ja liian vähän safkaa ja virvokkeita tarjolla. Kuvan nimi saattoi olla Shikara mutten ole varma. Siinä oli kohtaus jossain timanttihuutokaupassa etelä-afrikassa se missä olin mukana, jos joku tietää niin voishan tuon ehkä kattookin joskus. Sellainen oli minun Bollywoodini.
- -84
Oltiin joulukuussa 1-15.päivä pohjois-goalla ja sillon siellä ainakin oli panajissa meneillään jotkut bollywood-festarit missä oli kaikkee ohjelmaa ja leffoja pyöri teattereissa ym.Itse en käynyt,mutta ystäväni sieltä päin kävi ja tykkäs tosi paljon..kesti vissiin pari päivää..Ehkä googlettamalla löytys oisko ne taas tänäkin vuonna..
- Indiafan
Se on IFFI eli International Film Festival of India, joka järjestetään Goassa 3. kertaa 23/11 - 3/12.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292073
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051886Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841659Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy641534Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331202- 841173
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561132- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023