Bollywood

shahrukh-fani

Tuli tosta edellisen ketjun yhdestä vastauksesta mieleen alottaa aiheesta uus ketju...

Jos haluaa päästä ihan oikeesti katsastamaan sitä Bollywood meininkiä, ei siis vaan Mumbaihin, niin onko kokemuksia... Mitä käytännössä tehdä, siellä ymmärtääkseni on jotain turisteille suunnattuja esittelykierroksia tarjolla stodioalueille? Hotellitko niitä myy? Hakeeko joku auto hotellilta vai onko reissun alku jossain tietyssä paikassa? Maksaako tämmöinen kierros jotai, mitä? Mitä se sisältää??? Kauheesti kysymyksiä, kestoisko joku ystävällinen näistä paremmin tietävä jotain?

5

499

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • T.s.

En tiedä niist kiertokäynneistä ym, mut mulle kävi reilu viikko sit Bombayssa hauska sattumus.. Käveltiin Colabassa kadulla, ku kaveri tuli pyytään meitä kuvauksiin. Kyse oli kohtauksesta, joka tapahtuu Lontoolaisessa kahvilassa ja ne siis tartti vaaleita ihmisiä rekvisiitaks. Palkkaa olis saanut 500 rupiaa (9euroa) kuvauspäivästä (klo06-18) ja ruuan yms ..tällaiseen tilaisuuteen siis voi oikeesti törmätä siel ! Meidän epäonneks paluulentomme Suomeen oli saman päivän ammuna viideltä, joten se siitä.. Jäi hieman kyl kaiveleen..

• shahrukhfani

Wau, hienoo! Harmi ettette voinu jäädä kuvauksiin. Mä oon kyl kaduilla kanssa nähnyt noita kuvauksia mutta oon ollu autossa eli ei tilaisuutta pysähtyä katseleen enempää.

• shahrukhfani kirjoitti:

Wau, hienoo! Harmi ettette voinu jäädä kuvauksiin. Mä oon kyl kaduilla kanssa nähnyt noita kuvauksia mutta oon ollu autossa eli ei tilaisuutta pysähtyä katseleen enempää.

Joskus olen ollu noissa kuvauksissa. Hotellin lobbyssä värvättiin mukaan. Aamulla vietiin bussilla studioille ja sitten se oli semmosta tosi tylsää venailemista koko päivän aina auringolaskun yli. Ohjaaja vakuutteli hermoilevalle naisnäyttelijälle että se on hyvä ja sit filmattiin pari minuttia ja odoteltiin tunti pari ja samaa koko hela dagen. Jotkut tyypit mitkä tunsi niitä intian tähtiä sano että siellä oli isojakin staroja mutta tiedä noista. Hyvännäkösiä tanssimisuja oli, olis ehkä pitäny hieroa tuttavuutta.
        Seuraavana päivänä olisivat toivoneet taas mukaan näyttelemään eurooppalaista mutten jaksanu mennä kun palkka oli niin pieni, hiton tylsää ja liian vähän safkaa ja virvokkeita tarjolla. Kuvan nimi saattoi olla Shikara mutten ole varma. Siinä oli kohtaus jossain timanttihuutokaupassa etelä-afrikassa se missä olin mukana, jos joku tietää niin voishan tuon ehkä kattookin joskus. Sellainen oli minun Bollywoodini.

• -84

Oltiin joulukuussa 1-15.päivä pohjois-goalla ja sillon siellä ainakin oli panajissa meneillään jotkut bollywood-festarit missä oli kaikkee ohjelmaa ja leffoja pyöri teattereissa ym.Itse en käynyt,mutta ystäväni sieltä päin kävi ja tykkäs tosi paljon..kesti vissiin pari päivää..Ehkä googlettamalla löytys oisko ne taas tänäkin vuonna..

• Indiafan

Se on IFFI eli International Film Festival of India, joka järjestetään Goassa 3. kertaa 23/11 - 3/12.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1826
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1272
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      919
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      762
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      761
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      701
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      683
    Aihe