Tiedossa olisi 5h:n koneenvaihto damissa. Ehtiikö tehdä pikaisen kaupunkikierroksen? Eli miten kaukana keskusta on kentältä, pääseekö sinne näppärästi junalla/metrolla?
5h Amsterdamissa
6
1441
Vastaukset
- adam
Moi,
Schiphol'ilta lähtee useita junia päärautatieasemalle (hinta muistaakseni 3,60 € / suunta). Matka kestää noin 20 min.- Räkä
Kävin kentän sivuilla ja siellä suositeltiin kaupunkikierrosta kun on useamman tunnin koneenvaihto.
- Oscaria
Räkä kirjoitti:
Kävin kentän sivuilla ja siellä suositeltiin kaupunkikierrosta kun on useamman tunnin koneenvaihto.
Pariin otteeseen olen itse käynyt kylillä tutustumassa koneenvaihdon aikana. Rautatieasema kivasti keskustassa, joten pääsee suoraan katselemaan keskustaa. Vahakabinetti, Anne Frank ja Flaamilaiset perunat oli ihan ok ohjelma. Varsinkin kun olimme aamupäivällä, niin ei näissä turistirysissä ollut vielä edes ruuhkaa kummemmin.
- ????
Oscaria kirjoitti:
Pariin otteeseen olen itse käynyt kylillä tutustumassa koneenvaihdon aikana. Rautatieasema kivasti keskustassa, joten pääsee suoraan katselemaan keskustaa. Vahakabinetti, Anne Frank ja Flaamilaiset perunat oli ihan ok ohjelma. Varsinkin kun olimme aamupäivällä, niin ei näissä turistirysissä ollut vielä edes ruuhkaa kummemmin.
Flaamilaiset perunat?
- matkustelija
???? kirjoitti:
Flaamilaiset perunat?
vlaamse fritas tai jotain suinne päin. meillä tunnetaan paremmin nimellä ranskalaiset perunat, mutta kun oikeasti tämä herkku on belgialainen keksintö.
ne vaan on jostain syystä kymmenen kertaa herkullisempia, kuin meillä ravintolassa saatavat. nautitaan paperitötterössä ja majoneesilla tai muilla lisukekastikkeilla. - Aruballe
Räkä kirjoitti:
Kävin kentän sivuilla ja siellä suositeltiin kaupunkikierrosta kun on useamman tunnin koneenvaihto.
..meilläkin on 8 tuntia aikaa Amsterdamissa ja mäkin kävin kentän sivuilla, mutta enpä löytänyt mitään tietoa kaupunkikierroksista.. Saisiko sen linkin tänne, tai jos joku tietää vielä paremman sivun missä olisi tietoa näistä kierroksista, olisin hyvin kiitollinen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501469
- 104911
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m155471Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..37453- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402