Tiedossa olisi 5h:n koneenvaihto damissa. Ehtiikö tehdä pikaisen kaupunkikierroksen? Eli miten kaukana keskusta on kentältä, pääseekö sinne näppärästi junalla/metrolla?
5h Amsterdamissa
6
1441
Vastaukset
- adam
Moi,
Schiphol'ilta lähtee useita junia päärautatieasemalle (hinta muistaakseni 3,60 € / suunta). Matka kestää noin 20 min.- Räkä
Kävin kentän sivuilla ja siellä suositeltiin kaupunkikierrosta kun on useamman tunnin koneenvaihto.
- Oscaria
Räkä kirjoitti:
Kävin kentän sivuilla ja siellä suositeltiin kaupunkikierrosta kun on useamman tunnin koneenvaihto.
Pariin otteeseen olen itse käynyt kylillä tutustumassa koneenvaihdon aikana. Rautatieasema kivasti keskustassa, joten pääsee suoraan katselemaan keskustaa. Vahakabinetti, Anne Frank ja Flaamilaiset perunat oli ihan ok ohjelma. Varsinkin kun olimme aamupäivällä, niin ei näissä turistirysissä ollut vielä edes ruuhkaa kummemmin.
- ????
Oscaria kirjoitti:
Pariin otteeseen olen itse käynyt kylillä tutustumassa koneenvaihdon aikana. Rautatieasema kivasti keskustassa, joten pääsee suoraan katselemaan keskustaa. Vahakabinetti, Anne Frank ja Flaamilaiset perunat oli ihan ok ohjelma. Varsinkin kun olimme aamupäivällä, niin ei näissä turistirysissä ollut vielä edes ruuhkaa kummemmin.
Flaamilaiset perunat?
- matkustelija
???? kirjoitti:
Flaamilaiset perunat?
vlaamse fritas tai jotain suinne päin. meillä tunnetaan paremmin nimellä ranskalaiset perunat, mutta kun oikeasti tämä herkku on belgialainen keksintö.
ne vaan on jostain syystä kymmenen kertaa herkullisempia, kuin meillä ravintolassa saatavat. nautitaan paperitötterössä ja majoneesilla tai muilla lisukekastikkeilla. - Aruballe
Räkä kirjoitti:
Kävin kentän sivuilla ja siellä suositeltiin kaupunkikierrosta kun on useamman tunnin koneenvaihto.
..meilläkin on 8 tuntia aikaa Amsterdamissa ja mäkin kävin kentän sivuilla, mutta enpä löytänyt mitään tietoa kaupunkikierroksista.. Saisiko sen linkin tänne, tai jos joku tietää vielä paremman sivun missä olisi tietoa näistä kierroksista, olisin hyvin kiitollinen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116948- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282694- 78684
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483