5h Amsterdamissa

Räkä

Tiedossa olisi 5h:n koneenvaihto damissa. Ehtiikö tehdä pikaisen kaupunkikierroksen? Eli miten kaukana keskusta on kentältä, pääseekö sinne näppärästi junalla/metrolla?

6

1441

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • adam

      Moi,

      Schiphol'ilta lähtee useita junia päärautatieasemalle (hinta muistaakseni 3,60 € / suunta). Matka kestää noin 20 min.

      • Räkä

        Kävin kentän sivuilla ja siellä suositeltiin kaupunkikierrosta kun on useamman tunnin koneenvaihto.


      • Oscaria
        Räkä kirjoitti:

        Kävin kentän sivuilla ja siellä suositeltiin kaupunkikierrosta kun on useamman tunnin koneenvaihto.

        Pariin otteeseen olen itse käynyt kylillä tutustumassa koneenvaihdon aikana. Rautatieasema kivasti keskustassa, joten pääsee suoraan katselemaan keskustaa. Vahakabinetti, Anne Frank ja Flaamilaiset perunat oli ihan ok ohjelma. Varsinkin kun olimme aamupäivällä, niin ei näissä turistirysissä ollut vielä edes ruuhkaa kummemmin.


      • ????
        Oscaria kirjoitti:

        Pariin otteeseen olen itse käynyt kylillä tutustumassa koneenvaihdon aikana. Rautatieasema kivasti keskustassa, joten pääsee suoraan katselemaan keskustaa. Vahakabinetti, Anne Frank ja Flaamilaiset perunat oli ihan ok ohjelma. Varsinkin kun olimme aamupäivällä, niin ei näissä turistirysissä ollut vielä edes ruuhkaa kummemmin.

        Flaamilaiset perunat?


      • matkustelija
        ???? kirjoitti:

        Flaamilaiset perunat?

        vlaamse fritas tai jotain suinne päin. meillä tunnetaan paremmin nimellä ranskalaiset perunat, mutta kun oikeasti tämä herkku on belgialainen keksintö.

        ne vaan on jostain syystä kymmenen kertaa herkullisempia, kuin meillä ravintolassa saatavat. nautitaan paperitötterössä ja majoneesilla tai muilla lisukekastikkeilla.


      • Aruballe
        Räkä kirjoitti:

        Kävin kentän sivuilla ja siellä suositeltiin kaupunkikierrosta kun on useamman tunnin koneenvaihto.

        ..meilläkin on 8 tuntia aikaa Amsterdamissa ja mäkin kävin kentän sivuilla, mutta enpä löytänyt mitään tietoa kaupunkikierroksista.. Saisiko sen linkin tänne, tai jos joku tietää vielä paremman sivun missä olisi tietoa näistä kierroksista, olisin hyvin kiitollinen!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1812
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      786
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      661
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      639
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      559
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      471
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      52
      465
    Aihe