5h Amsterdamissa

Räkä

Tiedossa olisi 5h:n koneenvaihto damissa. Ehtiikö tehdä pikaisen kaupunkikierroksen? Eli miten kaukana keskusta on kentältä, pääseekö sinne näppärästi junalla/metrolla?

6

1441

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • adam

      Moi,

      Schiphol'ilta lähtee useita junia päärautatieasemalle (hinta muistaakseni 3,60 € / suunta). Matka kestää noin 20 min.

      • Räkä

        Kävin kentän sivuilla ja siellä suositeltiin kaupunkikierrosta kun on useamman tunnin koneenvaihto.


      • Oscaria
        Räkä kirjoitti:

        Kävin kentän sivuilla ja siellä suositeltiin kaupunkikierrosta kun on useamman tunnin koneenvaihto.

        Pariin otteeseen olen itse käynyt kylillä tutustumassa koneenvaihdon aikana. Rautatieasema kivasti keskustassa, joten pääsee suoraan katselemaan keskustaa. Vahakabinetti, Anne Frank ja Flaamilaiset perunat oli ihan ok ohjelma. Varsinkin kun olimme aamupäivällä, niin ei näissä turistirysissä ollut vielä edes ruuhkaa kummemmin.


      • ????
        Oscaria kirjoitti:

        Pariin otteeseen olen itse käynyt kylillä tutustumassa koneenvaihdon aikana. Rautatieasema kivasti keskustassa, joten pääsee suoraan katselemaan keskustaa. Vahakabinetti, Anne Frank ja Flaamilaiset perunat oli ihan ok ohjelma. Varsinkin kun olimme aamupäivällä, niin ei näissä turistirysissä ollut vielä edes ruuhkaa kummemmin.

        Flaamilaiset perunat?


      • matkustelija
        ???? kirjoitti:

        Flaamilaiset perunat?

        vlaamse fritas tai jotain suinne päin. meillä tunnetaan paremmin nimellä ranskalaiset perunat, mutta kun oikeasti tämä herkku on belgialainen keksintö.

        ne vaan on jostain syystä kymmenen kertaa herkullisempia, kuin meillä ravintolassa saatavat. nautitaan paperitötterössä ja majoneesilla tai muilla lisukekastikkeilla.


      • Aruballe
        Räkä kirjoitti:

        Kävin kentän sivuilla ja siellä suositeltiin kaupunkikierrosta kun on useamman tunnin koneenvaihto.

        ..meilläkin on 8 tuntia aikaa Amsterdamissa ja mäkin kävin kentän sivuilla, mutta enpä löytänyt mitään tietoa kaupunkikierroksista.. Saisiko sen linkin tänne, tai jos joku tietää vielä paremman sivun missä olisi tietoa näistä kierroksista, olisin hyvin kiitollinen!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      108
      1049
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      918
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      787
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      85
      703
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      580
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      506
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      495
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      45
      482
    10. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      482
    Aihe