5h Amsterdamissa

Räkä

Tiedossa olisi 5h:n koneenvaihto damissa. Ehtiikö tehdä pikaisen kaupunkikierroksen? Eli miten kaukana keskusta on kentältä, pääseekö sinne näppärästi junalla/metrolla?

6

1441

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • adam

      Moi,

      Schiphol'ilta lähtee useita junia päärautatieasemalle (hinta muistaakseni 3,60 € / suunta). Matka kestää noin 20 min.

      • Räkä

        Kävin kentän sivuilla ja siellä suositeltiin kaupunkikierrosta kun on useamman tunnin koneenvaihto.


      • Oscaria
        Räkä kirjoitti:

        Kävin kentän sivuilla ja siellä suositeltiin kaupunkikierrosta kun on useamman tunnin koneenvaihto.

        Pariin otteeseen olen itse käynyt kylillä tutustumassa koneenvaihdon aikana. Rautatieasema kivasti keskustassa, joten pääsee suoraan katselemaan keskustaa. Vahakabinetti, Anne Frank ja Flaamilaiset perunat oli ihan ok ohjelma. Varsinkin kun olimme aamupäivällä, niin ei näissä turistirysissä ollut vielä edes ruuhkaa kummemmin.


      • ????
        Oscaria kirjoitti:

        Pariin otteeseen olen itse käynyt kylillä tutustumassa koneenvaihdon aikana. Rautatieasema kivasti keskustassa, joten pääsee suoraan katselemaan keskustaa. Vahakabinetti, Anne Frank ja Flaamilaiset perunat oli ihan ok ohjelma. Varsinkin kun olimme aamupäivällä, niin ei näissä turistirysissä ollut vielä edes ruuhkaa kummemmin.

        Flaamilaiset perunat?


      • matkustelija
        ???? kirjoitti:

        Flaamilaiset perunat?

        vlaamse fritas tai jotain suinne päin. meillä tunnetaan paremmin nimellä ranskalaiset perunat, mutta kun oikeasti tämä herkku on belgialainen keksintö.

        ne vaan on jostain syystä kymmenen kertaa herkullisempia, kuin meillä ravintolassa saatavat. nautitaan paperitötterössä ja majoneesilla tai muilla lisukekastikkeilla.


      • Aruballe
        Räkä kirjoitti:

        Kävin kentän sivuilla ja siellä suositeltiin kaupunkikierrosta kun on useamman tunnin koneenvaihto.

        ..meilläkin on 8 tuntia aikaa Amsterdamissa ja mäkin kävin kentän sivuilla, mutta enpä löytänyt mitään tietoa kaupunkikierroksista.. Saisiko sen linkin tänne, tai jos joku tietää vielä paremman sivun missä olisi tietoa näistä kierroksista, olisin hyvin kiitollinen!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      141
      1349
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      289
      966
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      855
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      623
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      597
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      528
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      511
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      488
    Aihe