Onko teistä kukaan huomannut että kahvin juominen lisäisi selvästi haluja? Joskus kun on ihan peruspuutteessa muuttuu olo tosi tukalaksi parin kahvikupin jälkeen.
Vai olenko mä vaan yksin?
Kahvi & Halut?
8
2120
Vastaukset
- lisää
Kahvi on stimulantti joka laukaisee kiihotusta .Mulla rupee välillä seisomaan kahvin jälkeen .
- tottako?
Siis voiko tämä olla totta?!! Olen kahvin suurkuluttaja, ja noh, aina haluttaa - mutta enpä olisi ikinä yhdistänyt näitä kahta asiaa. Hmmmm..... *jää pohtimaan*
- jooohpas
Se on hurjaa menoa aamuisin töissä kun on eka kahvitauko yhdeksältä pidetty... voi sitä kiihkoa..
- noin vaan on.
...olisi 90% maailman viljellystä pinta-alasta kahvipensaiden peitossa :)
- Ei sentään!
Ainakin minä kiinnitin tuohon asiaan juuri siksi huomiota. Että se on todella ärsyttävää kun aina haluttaa.
Eikö kenellekkään ole juolahtanut mieleen, että halut voivat olla ei toivottuja?
Ihmiset yleistää niin paljon, etteivät muista ajatella ollenkaan.
- lisää seksihaluja
Tuon on ihan joku tutkinut, joskus talvella luin lehdestä. Kofeiini siis lisää seksihaluja, erityisesti niillä jotka eivät kofeiinia normaalisti käytä, muistaakseni ei ollut niin suurta eroa sellaisilla jotka käyttävät kofeiinia jatkuvasti.
Itse en kofeiinia käytä, enkä ole kyllä huomannut mitään eroa jos juon pepsiä pari lasillista!- KahviMörkö
Pari lasillista. Kokeile puolta litraa mustaa kahvia.
- Anonyymi00008UUSI
Ihme väärää tietoa on täällä on kirjoitettu. Kahvi lisää stressihormoneja ja globuliinia (globuliini sitoo testosteronia pääsemästä käyttöön). Kahvi heikentää myös unenlaatua, vaikka joisi kahvin vain aamulla. Kahvi ei siis missään tapauksessa lisää seksihaluja PIDEMMÄN päälle (ehkä joskus harvoin hetkellisesti lisää), vaan laskee dramaattisesti. Itse olen huomannut libidon huiman parantumisen jo viikon kahvin lopettamisen jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2432798- 1011164
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1231131Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell01050Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581015Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531002- 64954
Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717927- 63861
- 132848