Neuvoja

haluava...

Miten voi yrittää ees ymmärtää kaksosmiestä? Toisena päivänä toista ja toisena toista, perässä ei ole mahdollista pysyä. Kuinka joku voi seurustella kaksosen kanssa, jossa yhdistyy kaksi täysin erilaista persoonaa. Parempi varmaan jättää mies omiin oloihinsa, mutta se on niin vaikeaa...

4

776

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaksonen-2

      Jos kysyt multa,niin mun pitääkin kysyä mun vaimolta.
      Siis että mitä mieltä hän on.
      Minä olen kaksosmies ja se on tämä meidän avioliitto kestänyt 41 vuotta-Sääli vaimoa,on sillä ollut rankkaa,vaikka väittää päinvastoin.
      Et kai tosissasi usko horoskooppimerkkeihin?
      Minä en usko. -Tseppiä

    • Gem-86

      Vähän vaikea on suakin auttaa. Et kertonut mitään itsestäsi. Tuskinpa olet täydellinen. Kerro itsestäsi. Aivan turhaa on auttaa ihmistä jota ei tunne... vai kuvitteletko olevasi joku enkeli, joka säikkyy jokaisesta virheestä ja joka etsii ihannettaan omasta peilikuvastaan. Etsit viestissäsi ymmärrystä, mutta et kertonut mitään itsestäsi vai pitäisikö mun yrittää ymmärtää jotain seinää? ÖÖÖ, kasoset rakastaa seiniä..pööö!
      Kerro itsestäsi ja haaveistasi.

    • pärjää yksinkin

      Kaksonen on ainoa tähtitaivaan merkeistä, joka ei tarvitse vakituista kaveria. Kaksonen pärjää yksinkin, hän on niin täydellinen. Heillä ei ole tarvetta varmistaa itseään toisten kautta, he ovat varmoja itsestään ja luottavat itseensä. Vaikka kysyisivätkin neuvoa, niin tekevät kuitenkin oman päänsä mukaisesti!

      Kaksospojan kanssa pärjää vain sellaiset tytöt, joilla on oma elämäkin, joilla on harrastuksia suhteen ulkopuolellakin. Kaksonen, ja erityisesti kaksospoika ei siedä perässäroikkujaa. Kaksonen on vapauden merkki. Älä edes yritäkään "omistaa" kaksosta. Heidän ei välttämättä tarvitse sitoa itseään toiseen ihmiseen. He pärjäävät kuitenkin.

      Kaksoset ovat usein kauniita ja sosiaalisesti selviytyviä ja heidät huomataan. Tällainen huomioiminen vahvistaa itsetuntoa. Luultavasti ottivat kaksoset vastaan lempeää ja hyväksyvää hymyilyä jo lastenvaunuissa maatessaan - hehän olivat niin nättejä! Sen vuoksi he hyväksyvät itsensä ja mikä hienointa, myös kaikki muutkin aivan ilman ehtoja! Kaksonen hämmästyy, kun kritiikki kohdistuu häneen, koska hän ei itse kritisoi. Tämä kaksoseen kohdistuva kritiikki onkin pohjiltaan kateutta. Kukapa ei tahtoisi olla kaunis, kiltti ja vapaasieluinen! Ja kun ei onnistu, niin kadehtii heitä, jotka onnistuvat! Mutta, senkin kaksonen ymmärtää ja pudistaa pois elämästään kevyellä, elegantilla käden heilautuksella - ja on samalla hetkellä jo menossa uusiin seikkailuihin, uuteen seuraan, uusiin tilanteisiin tekemään uusia valloituksia, antautumaan ihailun kohteeksi uudestaan kerta toisensa jälkeen.

      Älä yritä vangita kaksoispoikaa, hän joko kuolee vankeudessa tai - karkaa!

      Kaksospoika tahtoo sinut ehkä ystäväksensä. Jos onnistut tulemaan hänen hyväksi ystäväksi, niin siitä voi tulla elämän pituinen suhde jolloin siitä elämästä tulee rikas ja riemukas elämä. Mutta, älä unohda, että et ole kaksosen ainoa ystävä - et edes hänen vaimonakaan!

    • Gary_55

      Tämä on Faktaa.
      Ikuinen on rakkaus mutta kohteet vaihtuvat.
      Tämä koskee kaikkia horoskooppimerkkejä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5209
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4686
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2986
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1747
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      109
      1735
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1730
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1633
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1571
    Aihe