Hei ! Minulla on Buster M, 40 hv Mercury ja siinä SirverQuick -ohjain. Nyt molemmat veneen käynnistysavaimet ovat hävinneet. Miten pitäisi toimia ? Saako avainpesiä ostaa uusia ? Kuinka SirverQuickin saa avattua ? Vai onko tämä nyt veneliikkeen hommia ?
Avaimet hukassa
3
2536
Vastaukset
- tarkastaa
että avaimet on veneessä ennen kuin sen varastaa, niin käyttäminen ja jälleenmyynti on paljon helpompaa...
- Heh
Kävi kyllä sama mielessä. Ainakin itse törmäsin erääseen kaveriin, jolla oli avaimet hukass kello 04 yöllä ja varmuuden vuoksi ajatteli irroittaa koneen ja ohjaimet rautasahan ja voimapihtien avulla....... Eli siinä ainakin uudet avaimet ;)
- gsxf
Olla aikas aloitteleva varas, jos joutuisi täältä neuvoja kyselemään vai mitä? Helvetin tympeitä kommentteja täällä kyllä aina riittää. Alkuperäiseen kysymykseen sen verran, että ainakin Suzukissa oli rikkinäinen virtalukko helppo vaihtaa ja jos ostaa varmaan aika tyyriin orkkisosan, niin kai sen voi kuka tahansa normaalitaitoinen vaihtaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222401- 612327
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062270- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381522- 321480
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371422- 281190
- 951171
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201156