olen lukenut nybergin kirjan ja uskon..

pablo83

kingi elää on nykyään päälle 80vuotias

8

568

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • basher

lukenut huolella, koska Elvari syntyi 08.01.1935 eli olisi nyt 71-vuotias. Voisi tänä päivänä olla kovan luokan crooneri jos...

• pablo83

astuu julkisuuten ja kertoo että enpäs kuulkaa kuollutkaan vuonna 77 tai sitte pitäs painostaa elviksen lähipiiriä tunnustaan että elvis elää ja kertomaan missä herra rock and roll on..

• ! ! ! ! ! !

Eläähn Elvari vielä ! Se vaan teki hieman kusipäisen tempun ja lavasti kuolemansa ! Mutta no niin olisin varmaan tehnyt itsekkin sen sijassa !

Elvis elää....... Mutta missä ? En tiedä :( Valitettavasti :( No pääasiahan on että Kuningas ei ole haudassa !

• pablo83

asuisi gracelandin yläkerrassa..turistit on kuullu sieltä askelia ja kitaran soittoa vuosien varrella..tääkin juttu on siinä nybergin kirjassa..elviksen ikä meni mulla hiukan väärin on siis 71 eikä 80w

• elkku-fani
        pablo83 kirjoitti:

asuisi gracelandin yläkerrassa..turistit on kuullu sieltä askelia ja kitaran soittoa vuosien varrella..tääkin juttu on siinä nybergin kirjassa..elviksen ikä meni mulla hiukan väärin on siis 71 eikä 80w

se että kukaan ulkopuolinen ei ole päässyt gracelandin yläkertaan. Olen joskus itekin tuumaillut että mitä salattavaa siellä on.... Vai on sieltä kuulunut kitaran soittoa. Mielenkiintoista. Kuinkahan sinne yläkertaan pääsisi kurkkaamaan kenenkään huomaamatta?

• pablo83
        elkku-fani kirjoitti:

se että kukaan ulkopuolinen ei ole päässyt gracelandin yläkertaan. Olen joskus itekin tuumaillut että mitä salattavaa siellä on.... Vai on sieltä kuulunut kitaran soittoa. Mielenkiintoista. Kuinkahan sinne yläkertaan pääsisi kurkkaamaan kenenkään huomaamatta?

todella paljon enemmän kuin siitä että elvis olis kuollu vuonna 77..kato faktaakeskustelu

• Ylläpito.....
        pablo83 kirjoitti:

todella paljon enemmän kuin siitä että elvis olis kuollu vuonna 77..kato faktaakeskustelu

http://www.angelfire.com/planet/elvispresleyfin/

Elvis elää ? vai ei ? Mm no katsokaa todisteita Minun Elvis Presley sivustosta !!

• samaa mieltä

Olen lukenut myös ja uskon, että Elvis halusi vain pois julkisuudesta ja Jenkeissähän se onnistuu. Paappa elelee luksuselämää jossain auringon alla. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2650
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe