kingi elää on nykyään päälle 80vuotias
olen lukenut nybergin kirjan ja uskon..
8
546
Vastaukset
- basher
lukenut huolella, koska Elvari syntyi 08.01.1935 eli olisi nyt 71-vuotias. Voisi tänä päivänä olla kovan luokan crooneri jos...
- pablo83
astuu julkisuuten ja kertoo että enpäs kuulkaa kuollutkaan vuonna 77 tai sitte pitäs painostaa elviksen lähipiiriä tunnustaan että elvis elää ja kertomaan missä herra rock and roll on..
- ! ! ! ! ! !
Eläähn Elvari vielä ! Se vaan teki hieman kusipäisen tempun ja lavasti kuolemansa ! Mutta no niin olisin varmaan tehnyt itsekkin sen sijassa !
Elvis elää....... Mutta missä ? En tiedä :( Valitettavasti :( No pääasiahan on että Kuningas ei ole haudassa !- pablo83
asuisi gracelandin yläkerrassa..turistit on kuullu sieltä askelia ja kitaran soittoa vuosien varrella..tääkin juttu on siinä nybergin kirjassa..elviksen ikä meni mulla hiukan väärin on siis 71 eikä 80w
- elkku-fani
pablo83 kirjoitti:
asuisi gracelandin yläkerrassa..turistit on kuullu sieltä askelia ja kitaran soittoa vuosien varrella..tääkin juttu on siinä nybergin kirjassa..elviksen ikä meni mulla hiukan väärin on siis 71 eikä 80w
se että kukaan ulkopuolinen ei ole päässyt gracelandin yläkertaan. Olen joskus itekin tuumaillut että mitä salattavaa siellä on.... Vai on sieltä kuulunut kitaran soittoa. Mielenkiintoista. Kuinkahan sinne yläkertaan pääsisi kurkkaamaan kenenkään huomaamatta?
- pablo83
elkku-fani kirjoitti:
se että kukaan ulkopuolinen ei ole päässyt gracelandin yläkertaan. Olen joskus itekin tuumaillut että mitä salattavaa siellä on.... Vai on sieltä kuulunut kitaran soittoa. Mielenkiintoista. Kuinkahan sinne yläkertaan pääsisi kurkkaamaan kenenkään huomaamatta?
todella paljon enemmän kuin siitä että elvis olis kuollu vuonna 77..kato faktaakeskustelu
- Ylläpito.....
pablo83 kirjoitti:
todella paljon enemmän kuin siitä että elvis olis kuollu vuonna 77..kato faktaakeskustelu
http://www.angelfire.com/planet/elvispresleyfin/
Elvis elää ? vai ei ? Mm no katsokaa todisteita Minun Elvis Presley sivustosta !!
- samaa mieltä
Olen lukenut myös ja uskon, että Elvis halusi vain pois julkisuudesta ja Jenkeissähän se onnistuu. Paappa elelee luksuselämää jossain auringon alla. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .985189Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631463385Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503195Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382439Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2491502Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121281- 811260
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311188Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1331108