olen lukenut nybergin kirjan ja uskon..

kingi elää on nykyään päälle 80vuotias
8659
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 8

Vanhimmat

lukenut huolella, koska Elvari syntyi 08.01.1935 eli olisi nyt 71-vuotias. Voisi tänä päivänä olla kovan luokan crooneri jos...

Äänestä
  • astuu julkisuuten ja kertoo että enpäs kuulkaa kuollutkaan vuonna 77 tai sitte pitäs painostaa elviksen lähipiiriä tunnustaan että elvis elää ja kertomaan missä herra rock and roll on..

Äänestä

Eläähn Elvari vielä ! Se vaan teki hieman kusipäisen tempun ja lavasti kuolemansa ! Mutta no niin olisin varmaan tehnyt itsekkin sen sijassa !

Elvis elää....... Mutta missä ? En tiedä :( Valitettavasti :( No pääasiahan on että Kuningas ei ole haudassa !

Äänestä
  • asuisi gracelandin yläkerrassa..turistit on kuullu sieltä askelia ja kitaran soittoa vuosien varrella..tääkin juttu on siinä nybergin kirjassa..elviksen ikä meni mulla hiukan väärin on siis 71 eikä 80w

Äänestä

• pablo83 kirjoitti:

asuisi gracelandin yläkerrassa..turistit on kuullu sieltä askelia ja kitaran soittoa vuosien varrella..tääkin juttu on siinä nybergin kirjassa..elviksen ikä meni mulla hiukan väärin on siis 71 eikä 80w

se että kukaan ulkopuolinen ei ole päässyt gracelandin yläkertaan. Olen joskus itekin tuumaillut että mitä salattavaa siellä on.... Vai on sieltä kuulunut kitaran soittoa. Mielenkiintoista. Kuinkahan sinne yläkertaan pääsisi kurkkaamaan kenenkään huomaamatta?

Äänestä

• elkku-fani kirjoitti:

se että kukaan ulkopuolinen ei ole päässyt gracelandin yläkertaan. Olen joskus itekin tuumaillut että mitä salattavaa siellä on.... Vai on sieltä kuulunut kitaran soittoa. Mielenkiintoista. Kuinkahan sinne yläkertaan pääsisi kurkkaamaan kenenkään huomaamatta?

todella paljon enemmän kuin siitä että elvis olis kuollu vuonna 77..kato faktaakeskustelu

Äänestä

• pablo83 kirjoitti:

todella paljon enemmän kuin siitä että elvis olis kuollu vuonna 77..kato faktaakeskustelu

http://www.angelfire.com/planet/elvispresleyfin/

Elvis elää ? vai ei ? Mm no katsokaa todisteita Minun Elvis Presley sivustosta !!

Äänestä

Olen lukenut myös ja uskon, että Elvis halusi vain pois julkisuudesta ja Jenkeissähän se onnistuu. Paappa elelee luksuselämää jossain auringon alla. :)

Äänestä

Kommentoi aloitusta

pablo83 kirjoitti:

kingi elää on nykyään päälle 80vuotias

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu