Näin unen, johon haluaisin tulkinnan:
Nukuin omassa kodissasi, kunnes minulta tuli lapsivesi, joten unessa olin raskaana. LÄhdin siskoni sekä ystäväni kanssa sairaalaan kävellen.. Maha ei ollut iso, mutta selvästi huomasi, että olen raskaana. Muita synnytyksen merkkejä ei ollut eli en tuntenut minkäänlaisia supistuksia. Etsimme synnytysklinikkaa kauniissa luontomaisemassa punatiilisestä isosta rakennuksesta. Vihdoin löysimme sisäänkäynnin ja menimme isoon tavarahissiin, johon tuppautui paljon muitakin ihmisiä. Kyytiin tuli myös 2 samanikäistä poikaa, joista toinen halasi minua ja muistan ajatelleeni hänestä lämpimiä asioita. Poika piti kättään mahani ympärillä suojelevasti. POika ei kuitenkaan kai ollut lapsen isä, niin kuin isä ei muutenkaan ilmennyt tässä unessa. Tulimme synnytysosastolle, jossa oli kuitenkin paljon muitakin potilaita. Hoitaja sanoi, että minulle ei taida olla tilaa, kun olimme katsoneet kahteen huoneeseen. Ja huoneet tosiaan olivat täynnä potilaita, sekä miehiä, että naisia. Vanhempia kuin minä. Huoneet sekä koko osasto oli todella valoisa, aurinkoa tulvi isoista ikkunoista. Menimme hoitajan kanssa hoitajien huoneen edustalle/tiskille ja hän pyysi minua kuitenkin valitsemaan itselleni sairaalavaatteet, jotta voisin jäädä osastolle. Kerroin hoitajalle, että suuria supistuksia ei ole. Pientä nipistelyä/tuntemuksia kuitenkin oli. Vaatteiksi olisin valinnut polvipituiset housut, mutta sisareni näytti ja sanoi, että jollain toisella potilaalla oli lökäpöksymäiset housut, joten minäkin halusin samanlaiset rennommat housut. Tähän uni päättyi tai tämän verran muistan.
Itselläni ei ole lapsia, mutta haluaisin jo perustaa perheen/vakiintua. Olisin kiinnostunut kuulemaan mitä tuo uni voisi tarkoittaa, koska se on vaivannut minua koko päivän. Ei pahalla vaan siitä tuli hyvä olo koko päiväksi.
Raskaus, lapsivesi - tulkintaa kaivataan
Subba
0
488
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654180
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463969Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363462Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162873Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342719En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102124IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121206Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006