Näin unen, johon haluaisin tulkinnan:
Nukuin omassa kodissasi, kunnes minulta tuli lapsivesi, joten unessa olin raskaana. LÄhdin siskoni sekä ystäväni kanssa sairaalaan kävellen.. Maha ei ollut iso, mutta selvästi huomasi, että olen raskaana. Muita synnytyksen merkkejä ei ollut eli en tuntenut minkäänlaisia supistuksia. Etsimme synnytysklinikkaa kauniissa luontomaisemassa punatiilisestä isosta rakennuksesta. Vihdoin löysimme sisäänkäynnin ja menimme isoon tavarahissiin, johon tuppautui paljon muitakin ihmisiä. Kyytiin tuli myös 2 samanikäistä poikaa, joista toinen halasi minua ja muistan ajatelleeni hänestä lämpimiä asioita. Poika piti kättään mahani ympärillä suojelevasti. POika ei kuitenkaan kai ollut lapsen isä, niin kuin isä ei muutenkaan ilmennyt tässä unessa. Tulimme synnytysosastolle, jossa oli kuitenkin paljon muitakin potilaita. Hoitaja sanoi, että minulle ei taida olla tilaa, kun olimme katsoneet kahteen huoneeseen. Ja huoneet tosiaan olivat täynnä potilaita, sekä miehiä, että naisia. Vanhempia kuin minä. Huoneet sekä koko osasto oli todella valoisa, aurinkoa tulvi isoista ikkunoista. Menimme hoitajan kanssa hoitajien huoneen edustalle/tiskille ja hän pyysi minua kuitenkin valitsemaan itselleni sairaalavaatteet, jotta voisin jäädä osastolle. Kerroin hoitajalle, että suuria supistuksia ei ole. Pientä nipistelyä/tuntemuksia kuitenkin oli. Vaatteiksi olisin valinnut polvipituiset housut, mutta sisareni näytti ja sanoi, että jollain toisella potilaalla oli lökäpöksymäiset housut, joten minäkin halusin samanlaiset rennommat housut. Tähän uni päättyi tai tämän verran muistan.
Itselläni ei ole lapsia, mutta haluaisin jo perustaa perheen/vakiintua. Olisin kiinnostunut kuulemaan mitä tuo uni voisi tarkoittaa, koska se on vaivannut minua koko päivän. Ei pahalla vaan siitä tuli hyvä olo koko päiväksi.
Raskaus, lapsivesi - tulkintaa kaivataan
Subba
0
502
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053121Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391600Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus931451- 891349
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461314Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1551228Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze123999Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803