Stuntman

hööö

Onko kukaan tilannu stuntmaneilta jotain, kuinka kauan tavaran toimitus voi kestää?

Ja tarkoittaako tuo 8 euroa per tilaus, että jokaisesta vaatteesta on maksettava samalla tilaus kerralla erikseen tuo 8 euroa vai että kaikkien vaatteitten yhteis hintaan lisätään vielä tuo 8 euroa toimituskuluksi?

14

9606

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • black_soul88

      ...tilannu mut ei ikin tullu perille asti. se 8€/tilaus on siis koko tilaukseen lisättävä summa!

      • dyingbride

        olen stuntmanilta jotain joskus tilannut ja tulivat siinä viikon parin sisällä. olin tosin tilannut hupparin, jossa on vetskari ja sieltä tuli sellainen, missä ei ole, mutta nyt jälkeenpäin ajateltuna, on tuo toinen parempi :).


    • hooos

      Mun KAIKKI vaatteet on sieltä!! Ihan kaikki!! Paitti alkkarit ja sukat

    • Cyt

      Postiin tuli 4 päivää myöhemmin, kun olin netistä tilanut. Olisko se 8 euroa joku postimaksu tai vastaavaa? Vain kerran 8 euroa, tilasit mitä tahansa ja paljon vaan. Eli siis joo, kaikkien vaatteitten yhteishintaan lisätään 8 euroa. Mitäs oot tilannut? ;)

      • Cyt

        Siis stuntmanilta tilannut. x)tai no kaikissa se yleensä se 4 päivää kestää postiin tulla.


    • J99ar

      Hei vaan! Tilasin puseron,eipä ole 3:saa viikossa
      vielä tullut. Eivät vastaa s.postiin. Huijareita ilmeisesti.
      En suosittele !!! Saisi edes rahat takaisin.

      • vetoketjuhuppari

        Minä oon tilannut muutaman hupparin viimevuosien aikana ongelmitta. Toimitusaikoja en muista, mutta eiköhän ne alle viikossa tullut perille.


    • valeliittosisi

      16.6. 2018 Tilattu tuote mutta jossain luuraa ja soittaakin voi 015- 365490 mutta he keksivät kireitään tekosyynä Juhannus kiireet mutta Rikosilmoitus tehdään virkavallalle tällä viikolla valehtelusta. Nettitilaamot on ihmisten kiusaamista suoraan sanottuna!

    • Anonyymi

      Sivut toimivat huonosti. Olkaa varovaisia.

    • Anonyymi

      Täysin paska firma.

    • Anonyymi

      Tilannut nyt kaksi kertaa tuolta, ekalla kerralla en maksanut etukäteen eikä tilauksesta koskaan kuulunut mitään. Nyt maksoin 60 euroa viikko sitten eikä edes tilausvahvistusta ym. ole tullut. Rikosilmoituksen tekoon jos ei tavara tule.

    • Anonyymi

      Älkää ikinä erehtykö tilaamaan kyseisestä paskafirmasta mitään. Onnistuin juuri ja juuri välttämään reippaan taloudellisen tappion, koska maksoin Klarnalla. Stuntman lupasi ostovaiheessa että tuote on varastossa ja lähetetään ensi tilassa. Tilauksen teon jälkeen sain heiltä sähköpostia, että tuotetta ei ole varastossa ja että menee 2-3 viikkoa. Pyysin kaupan purkua ja rahoja takaisin, mutta lakkasivat vastaamasta sähköpostiin. Käämit paloivat ja soitin Klarnalle, ja he järjestivät rahani takaisin. Toivon Stuntman Postimyynti Oy:lle konkurssia!

      • Anonyymi

        Tilasin paidan 8.9. eikä ole vieläkään näkynyt. Soitin toissa viikolla, jolloin luvattiin lähettää uusi paita paketissa kirjeen sijaan eikä kumpaakaan ole näkynyt. Haiskahtaa siis huijareilta! Maksakaa ainakin kortilla tai Klarnan kautta niin on toivoa saada rahat takaisin.


    • Anonyymi

      tilaa vaikka 7 takkia tai jotain tietyn summan yli niin toimitus 0e.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 113
      2353
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2197
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1991
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1432
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1374
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1373
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1282
    Aihe