Pari paikkaa pitäs helmaan lyödä.
Onko kellään kokemuksia Tattarisuon peltikorjaamoista: hinta/laatusuhde
Mitä suosittelette?
Vai onko jostain läheltä muita hyviä (edullisia & osaavia) korjaamoja?
Kokemuksia Tattarisuon peltikorjaamoista
7
7220
Vastaukset
- jii-äs
Vartiokylän autokorjaamolta sain hyvää palvelua muutama vuosi sitten. Paikka on itäväylän tebikan lähellä n.200m päässä.
Mulla oli siellä ketjukolarissa kasaan mennyt auto joka suoristettiin robotissa kuntoon.- Hki-Vantaa
Nyt pitäs tän raukan maksaa itte.
Mitä tommonen robottioikaisu muuten maksaa? - jii-äs
Hki-Vantaa kirjoitti:
Nyt pitäs tän raukan maksaa itte.
Mitä tommonen robottioikaisu muuten maksaa?Olin ostanut kärryn lunastuksesta.
Hintahan riippuu tietysti tehtävän työn määrästä, oman
autoni kohdalla se oli muutama tuhat mk, taisi olla 4000 koska aikaa siihen ei paljoa mennyt
korin "yksinkertaisuuden" takia.
Nykyaikaiset turvakorit ovatkin sitten asia erikseen kun niissä on miljoona kohtaa jotka pitää huomioida..
mulle vedettiin helmat lähes kokonaan uusiks siitä pokauksesta sisään päin. hinta oli 300€ ja kun itse tarkastin jäljen, niin oli vedetty umpisauma (hyvä), hiottu sauman kohouma sileeks ( -0 ) massattu molemmin puolin (hyvä). sanoisin että hinta oli kohtuullinen, työtunteja siihen meni 5-7 en nyt muista tarkkaan.
- Hinta/laatusuhdetietoinen
..kustannusarvio oli käymistäni korjaamopaikoista korkein eikä sitä uskallettu luvata edes pitää lopullisena.
Toinen paikka teki homman kolmanneksella pläkkäreiden hinta-arvioon verrattuna ja alitti oman kustannusarvionsa.
Tuntui hyvältä. Olen käynyt toistekin.
- vertailu on
vaikeaa. Lähes 40v pulannu noiden tötteröiden kanssa ja monta paja kolunnut ja tulokset on ollu samassakin korjaamossa vaihtelevia. Menee aika arpapeliksi myös Tattiksella kuten muuallakin.
Nykyään teetän kaikki peltirempat ja maalaukset jos niitä tulee korjaamossa joka on jo nyt täystyöllistetty loppuvuodeksi joskin suhteilla pääsen väliin jos tarvii. Korjaamo ei mainosta missään eikä ole tarvettakaan. Se on hankkinut maineensa hyvillä töillään ja edullisilla hinnoilla. Sijainti uudellamaalla kuitenkin. - dui
sain hyvää palvelua, kun piti pyörä- ja helmakotelo laittaa katastukseen. Hinta oli 40% suomalaisten korjaamoihin verratuna ja ennenkaikkea työ näytti maistuvan: auton olisi voinut tuoda vaikka seuraavana aamuna. Koko homma vaati 5 tuntia, kun kotimainen korjaamo olisi tehnyt 12 tuntia töitä, 2 viikon päästä. Niin joo, oriilla on jo 16 vuotta ikää, että pääasia oli katastuksen läpäisy, ei kauneus. Olematta rasisti, kävi vituttaa suomalainen ammattiylpeys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692050- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321373- 1431092
- 103942
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten354880Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664