Kokemuksia Tattarisuon peltikorjaamoista

Hki-Vantaa

Pari paikkaa pitäs helmaan lyödä.
Onko kellään kokemuksia Tattarisuon peltikorjaamoista: hinta/laatusuhde
Mitä suosittelette?
Vai onko jostain läheltä muita hyviä (edullisia & osaavia) korjaamoja?

7

7220

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jii-äs

      Vartiokylän autokorjaamolta sain hyvää palvelua muutama vuosi sitten. Paikka on itäväylän tebikan lähellä n.200m päässä.

      Mulla oli siellä ketjukolarissa kasaan mennyt auto joka suoristettiin robotissa kuntoon.

      • Hki-Vantaa

        Nyt pitäs tän raukan maksaa itte.

        Mitä tommonen robottioikaisu muuten maksaa?


      • jii-äs
        Hki-Vantaa kirjoitti:

        Nyt pitäs tän raukan maksaa itte.

        Mitä tommonen robottioikaisu muuten maksaa?

        Olin ostanut kärryn lunastuksesta.
        Hintahan riippuu tietysti tehtävän työn määrästä, oman
        autoni kohdalla se oli muutama tuhat mk, taisi olla 4000 koska aikaa siihen ei paljoa mennyt
        korin "yksinkertaisuuden" takia.

        Nykyaikaiset turvakorit ovatkin sitten asia erikseen kun niissä on miljoona kohtaa jotka pitää huomioida..


    • mulle vedettiin helmat lähes kokonaan uusiks siitä pokauksesta sisään päin. hinta oli 300€ ja kun itse tarkastin jäljen, niin oli vedetty umpisauma (hyvä), hiottu sauman kohouma sileeks ( -0 ) massattu molemmin puolin (hyvä). sanoisin että hinta oli kohtuullinen, työtunteja siihen meni 5-7 en nyt muista tarkkaan.

      • Hinta/laatusuhdetietoinen

        ..kustannusarvio oli käymistäni korjaamopaikoista korkein eikä sitä uskallettu luvata edes pitää lopullisena.
        Toinen paikka teki homman kolmanneksella pläkkäreiden hinta-arvioon verrattuna ja alitti oman kustannusarvionsa.
        Tuntui hyvältä. Olen käynyt toistekin.


    • vertailu on

      vaikeaa. Lähes 40v pulannu noiden tötteröiden kanssa ja monta paja kolunnut ja tulokset on ollu samassakin korjaamossa vaihtelevia. Menee aika arpapeliksi myös Tattiksella kuten muuallakin.
      Nykyään teetän kaikki peltirempat ja maalaukset jos niitä tulee korjaamossa joka on jo nyt täystyöllistetty loppuvuodeksi joskin suhteilla pääsen väliin jos tarvii. Korjaamo ei mainosta missään eikä ole tarvettakaan. Se on hankkinut maineensa hyvillä töillään ja edullisilla hinnoilla. Sijainti uudellamaalla kuitenkin.

    • dui

      sain hyvää palvelua, kun piti pyörä- ja helmakotelo laittaa katastukseen. Hinta oli 40% suomalaisten korjaamoihin verratuna ja ennenkaikkea työ näytti maistuvan: auton olisi voinut tuoda vaikka seuraavana aamuna. Koko homma vaati 5 tuntia, kun kotimainen korjaamo olisi tehnyt 12 tuntia töitä, 2 viikon päästä. Niin joo, oriilla on jo 16 vuotta ikää, että pääasia oli katastuksen läpäisy, ei kauneus. Olematta rasisti, kävi vituttaa suomalainen ammattiylpeys.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2050
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1373
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      942
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      354
      880
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe