Pari paikkaa pitäs helmaan lyödä.
Onko kellään kokemuksia Tattarisuon peltikorjaamoista: hinta/laatusuhde
Mitä suosittelette?
Vai onko jostain läheltä muita hyviä (edullisia & osaavia) korjaamoja?
Kokemuksia Tattarisuon peltikorjaamoista
7
6955
Vastaukset
- jii-äs
Vartiokylän autokorjaamolta sain hyvää palvelua muutama vuosi sitten. Paikka on itäväylän tebikan lähellä n.200m päässä.
Mulla oli siellä ketjukolarissa kasaan mennyt auto joka suoristettiin robotissa kuntoon.- Hki-Vantaa
Nyt pitäs tän raukan maksaa itte.
Mitä tommonen robottioikaisu muuten maksaa? - jii-äs
Hki-Vantaa kirjoitti:
Nyt pitäs tän raukan maksaa itte.
Mitä tommonen robottioikaisu muuten maksaa?Olin ostanut kärryn lunastuksesta.
Hintahan riippuu tietysti tehtävän työn määrästä, oman
autoni kohdalla se oli muutama tuhat mk, taisi olla 4000 koska aikaa siihen ei paljoa mennyt
korin "yksinkertaisuuden" takia.
Nykyaikaiset turvakorit ovatkin sitten asia erikseen kun niissä on miljoona kohtaa jotka pitää huomioida..
mulle vedettiin helmat lähes kokonaan uusiks siitä pokauksesta sisään päin. hinta oli 300€ ja kun itse tarkastin jäljen, niin oli vedetty umpisauma (hyvä), hiottu sauman kohouma sileeks ( -0 ) massattu molemmin puolin (hyvä). sanoisin että hinta oli kohtuullinen, työtunteja siihen meni 5-7 en nyt muista tarkkaan.
- Hinta/laatusuhdetietoinen
..kustannusarvio oli käymistäni korjaamopaikoista korkein eikä sitä uskallettu luvata edes pitää lopullisena.
Toinen paikka teki homman kolmanneksella pläkkäreiden hinta-arvioon verrattuna ja alitti oman kustannusarvionsa.
Tuntui hyvältä. Olen käynyt toistekin.
- vertailu on
vaikeaa. Lähes 40v pulannu noiden tötteröiden kanssa ja monta paja kolunnut ja tulokset on ollu samassakin korjaamossa vaihtelevia. Menee aika arpapeliksi myös Tattiksella kuten muuallakin.
Nykyään teetän kaikki peltirempat ja maalaukset jos niitä tulee korjaamossa joka on jo nyt täystyöllistetty loppuvuodeksi joskin suhteilla pääsen väliin jos tarvii. Korjaamo ei mainosta missään eikä ole tarvettakaan. Se on hankkinut maineensa hyvillä töillään ja edullisilla hinnoilla. Sijainti uudellamaalla kuitenkin. - dui
sain hyvää palvelua, kun piti pyörä- ja helmakotelo laittaa katastukseen. Hinta oli 40% suomalaisten korjaamoihin verratuna ja ennenkaikkea työ näytti maistuvan: auton olisi voinut tuoda vaikka seuraavana aamuna. Koko homma vaati 5 tuntia, kun kotimainen korjaamo olisi tehnyt 12 tuntia töitä, 2 viikon päästä. Niin joo, oriilla on jo 16 vuotta ikää, että pääasia oli katastuksen läpäisy, ei kauneus. Olematta rasisti, kävi vituttaa suomalainen ammattiylpeys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1625355Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä432615- 1562212
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161749- 821374
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241291Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1551264Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321223Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.106972Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne21917