lääkkeen lopettaminen

Nyt loppu cipralexin käyttäminen, hulluks tulee tuon lääkkeen kanssa, koko ajan kuumetta ja mikään ei kiinnosta, voi mitä tuskaa ollut monta viikkoa...
2291
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

Kuin monta viikkoa? joskoha ne sivu oireet lievittää kun syöt viel pari kuukautta..

ja hulluhan sitä olet jo ennestään kun niitä joudut syömään.

Äänestä
  • Taiat olla täys pöhlö...:-)kannattais harkita hoitoon menoa ja äkkiä...Mahtaa olla ittelläs paljon ongelmia, mistä tiiät mihin kukin syö ja mitä...vai luulekko olevas lääkärikin kenties...Nimimerkille mene hoitoon...

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


ttt kirjoitti:

Nyt loppu cipralexin käyttäminen, hulluks tulee tuon lääkkeen kanssa, koko ajan kuumetta ja mikään ei kiinnosta, voi mitä tuskaa ollut monta viikkoa...

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu