Kun käytin mun hamsua ulkona se alko syomään ruohoa joka on ihan vihreetä.
Voiko sen antaa syödä sitä.
KYSYMYS
10
2283
Vastaukset
- hami
VASTATKAA PLIIS EDES SIIHEN ETTÄ VOIKO SITÄ KÄYTTÄÄ ULKONA?
- sissi_hamsu
voi antaa syöjä ja ne ei kyllä oo päiväeläimiä mutta kyllä ihte niitä vein sitte pihal..voit vaikka kerätä ruohoo sille yötä varten.. (hamsut ei aina pidä siitä että ne herätetää..)
- animall^
"voi antaa syöjä ja ne ei kyllä oo päiväeläimiä mutta kyllä ihte niitä vein sitte pihal..voit vaikka kerätä ruohoo sille yötä varten.. (hamsut ei aina pidä siitä että ne herätetää..)"
Hamsterit stressaantuvat todella paljon jos sitä jatkuvasti herätellään. En ymmärrä mikä pakkomielle ihmisillä on raahata kaikki mahdolliset lemmikkinsä ulos, vain koska itse kuvittelevat lemmikin pitävän siitä. Tai mikä pahempaa pitävät ITSE siitä niin kovasti. - hami
animall^ kirjoitti:
"voi antaa syöjä ja ne ei kyllä oo päiväeläimiä mutta kyllä ihte niitä vein sitte pihal..voit vaikka kerätä ruohoo sille yötä varten.. (hamsut ei aina pidä siitä että ne herätetää..)"
Hamsterit stressaantuvat todella paljon jos sitä jatkuvasti herätellään. En ymmärrä mikä pakkomielle ihmisillä on raahata kaikki mahdolliset lemmikkinsä ulos, vain koska itse kuvittelevat lemmikin pitävän siitä. Tai mikä pahempaa pitävät ITSE siitä niin kovasti.en oikeastaan herätä sitä koska se saattaa herätä itsekin keskellä päivää.
- :))
Kyllä voi viedä ulos, ja kannattaakin.. Ja saa antaa syödä ruohoa :) Vaikka kaikki ulkoa kerätyt ruohot, kepit yms. pitäisikin pestä, niin ei se haittaa jos hamsu vähän siellä ruohoa hamstraa.. Ei hätä päivää!
- animall^
Todellisuudessahan hamsteria ei saisi missäännimessä viedä ulos! Ei valjaissa eikä muutenkaan. Hamsteri ei todellakaan nauti siitä eikä se ole sille hyväksi.
Miksikö?
Hamsterit eivät pidä kirkkaasta auringon paisteesta. Hamsteri voi saada lämpöhalvauksen tai vilustua. Ulkona on myös hamsterille vaarallisia bakteereita joihin se ei ole tottunut, ja petoeläimiäkin ulkona riittää(kissat, linnut yms.)
Hamsteri voi myös saada suuhunsa jotain sille epäterveellistä, myrkylliset kasvit, roskat ym.
Hamsteri vain stressaantuu kun joutuu taivasalle ilman suojaa outoihin hajuihin.
Hankkikaa kani tai koira, tai joku muu mielellään ulkoileva eläin jos eläin on pakko saada viedä ulos, hamsterihan ei näihin todellakaan kuulu.
Hamsteriyhdistyksen sivuilta voit lukea lisää aiheesta: http://www.hamsteri.info/forum/forum_posts.asp?TID=1766&PN=1
Paljon parempi vaihtoehto on viedä ruohoa, voikukanlehtiä ja oksia ym.hamsterin omaan häkkiin, missä se voi nauttia niistä turvallisesti.
Toivon että ajattelette hamsterinne parasta, ettekä omasta mielestänne mukavia ulkoiluhetkiä!
Hyvää kesää :) animall^ kirjoitti:
Todellisuudessahan hamsteria ei saisi missäännimessä viedä ulos! Ei valjaissa eikä muutenkaan. Hamsteri ei todellakaan nauti siitä eikä se ole sille hyväksi.
Miksikö?
Hamsterit eivät pidä kirkkaasta auringon paisteesta. Hamsteri voi saada lämpöhalvauksen tai vilustua. Ulkona on myös hamsterille vaarallisia bakteereita joihin se ei ole tottunut, ja petoeläimiäkin ulkona riittää(kissat, linnut yms.)
Hamsteri voi myös saada suuhunsa jotain sille epäterveellistä, myrkylliset kasvit, roskat ym.
Hamsteri vain stressaantuu kun joutuu taivasalle ilman suojaa outoihin hajuihin.
Hankkikaa kani tai koira, tai joku muu mielellään ulkoileva eläin jos eläin on pakko saada viedä ulos, hamsterihan ei näihin todellakaan kuulu.
Hamsteriyhdistyksen sivuilta voit lukea lisää aiheesta: http://www.hamsteri.info/forum/forum_posts.asp?TID=1766&PN=1
Paljon parempi vaihtoehto on viedä ruohoa, voikukanlehtiä ja oksia ym.hamsterin omaan häkkiin, missä se voi nauttia niistä turvallisesti.
Toivon että ajattelette hamsterinne parasta, ettekä omasta mielestänne mukavia ulkoiluhetkiä!
Hyvää kesää :)"Hamsteriyhdistyksen sivuilta voit lukea lisää aiheesta: http://www.hamsteri.info/forum/forum_posts.asp?TID=1766&PN=1"
Tämä on kyllä ihan pakko nyt korjata. Hamsteri.info ei ole SHY:n sivusto eikä edes sen ylläpitämä. Suomen hamsteriyhdistys ry:n kotisivut ovat osoitteessa http://www.hamsteriyhdistys.net .
Muutoin allekirjoitan kaiken, mitä animall^ sanoi ulosviemisestä.- hami
animall^ kirjoitti:
Todellisuudessahan hamsteria ei saisi missäännimessä viedä ulos! Ei valjaissa eikä muutenkaan. Hamsteri ei todellakaan nauti siitä eikä se ole sille hyväksi.
Miksikö?
Hamsterit eivät pidä kirkkaasta auringon paisteesta. Hamsteri voi saada lämpöhalvauksen tai vilustua. Ulkona on myös hamsterille vaarallisia bakteereita joihin se ei ole tottunut, ja petoeläimiäkin ulkona riittää(kissat, linnut yms.)
Hamsteri voi myös saada suuhunsa jotain sille epäterveellistä, myrkylliset kasvit, roskat ym.
Hamsteri vain stressaantuu kun joutuu taivasalle ilman suojaa outoihin hajuihin.
Hankkikaa kani tai koira, tai joku muu mielellään ulkoileva eläin jos eläin on pakko saada viedä ulos, hamsterihan ei näihin todellakaan kuulu.
Hamsteriyhdistyksen sivuilta voit lukea lisää aiheesta: http://www.hamsteri.info/forum/forum_posts.asp?TID=1766&PN=1
Paljon parempi vaihtoehto on viedä ruohoa, voikukanlehtiä ja oksia ym.hamsterin omaan häkkiin, missä se voi nauttia niistä turvallisesti.
Toivon että ajattelette hamsterinne parasta, ettekä omasta mielestänne mukavia ulkoiluhetkiä!
Hyvää kesää :)Kiitos tiedosta ja hyvää kesää :)
- -.-
Hamsteria ei saa viedä ulos!
- sekukasäet
ite mietin saamaa että saako se hamsteri syödä vihreää ruohoa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221320
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä511259Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221183- 1381013
- 100879
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten325814Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602