Naisten vyöt on todella seksikkäitä,hameita ja farkkuja käyttävät ovat syntisen seksikkäitä,jos paketin kruunaa vielä vyöllä!
Vyö fetissi
5
1036
Vastaukset
Jep :) Onko naisia jotka ajattelevat näin :)
- Kunnollinen-vyö
Minä taas pidän paksuista nahkavöistä. Siis farkku- tai inttivöistä. Niillä on tosi herkkua mäiskiä paljaille pakaroille. Tulee kauniin punaista väriä ja läiske on kunnon mäjäys.
Niin juuri näistä vöistähän puhuinkin.
- Sannanvyölle
Leveä nahkavyö kruunaa naisen. Itselläni se johtava fetissi ja suorastaan olen hulluna leveisiin nahkavöihin naisilla. Haluan palvoa niitä, ottaa niistä iskuja, haluan että nainen kurittaisi minua, lujasta, armotta, kovaa... ... Olen salaa nuoruudessani runkkailut naispuolisen ystäväni mustaan leveään suurisolkiseen vyöhön ja nuollut sen...
Muistatteko kouluaikaa 50-luvulla. No, ette tietenkään, mutta minäpä muistan. Tytöt olivat ihania pönkkähameissaan ja leveissä joustovöissä, joita kutsuttiin patellavöiksi. Tytöt olivat tosi naisellisesti pukeutuneita silloin, toisin kuin nykyään. Olin silloin ihan lääpälläni tyttöihin. Nykyään tyttöilen joskus patellavöissäni. http://public.fotki.com/finnfungi/miscellaneous/00009.html http://public.fotki.com/finnfungi/miscellaneous/00019-vi.html
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle233031Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122119Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.661968Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1001823Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761563Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥391326Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta141282Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001265- 1111065
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151046