Sairaanhoitajien jutut

Juttuja kuulee

Hoitoalalla työskentelevät naiset ovat kertoneet nähneensä paljon miehiä alasti työssään, eri koolla "varusteltuja". Eräs hoitsu sanoi, että potilaalla oli todella suuret vehkeet ja niistä puhuttiin työpaikalla pitkään.

Ihmetyttää, onko tällainen potilaiden vehkeistä ym. puhuminen normaalia ja jokapäiväistä? Ei liene mukava olla Aatamin asussa hoidettavana, kun tietää, että kohta meikäläisen vehkeistä käydään kahvipöydässä keskustelua...

Kertokaa hoitsut, vertailetteko kokemuksianne?

Eräskin hoitaja, joka ottaa sukupuolitautinäytteitä, kertoi, että monilla miehillä alkaa seisoa, kun hän tarttuu peniksestä kiinni. Kiihottaako se ja tekisikö mieli alkaa veivata lisää?

79

24627

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Räplääjä

      Jos oikein isokullisen asiakkaan vehkeitä pääsee käsittelemään, siitä on pakko kertoa työkavereille. Hoitajan työ on niin rankkaa, että täytyy keventää jollain.

      Tietysti on ihan hyvät luontaisedut tässä työssä, että pääsee kopeloimaan luvan kanssa miehiä ja saa siitä vielä palkka, tosin huonoa sellaista. Toki aina ei tekisi mieli käsiään liata, mutta monta kertaa on jäänyt hyvä mieli, kun veri on alkanut pakkautua potilaan jalkoväliin_=)

      • osa

        naisista ole juuri tuon takia hoitoalalla


      • pittää

        työsuhde-etu


      • Kohta elääkkellä

        Kyllä öovossa näkee kaisenlaista, Jos pienessä nuoneessa on nuori ja toinen nukkuu lääkkeiden takia nähnyt kun joku onanoi housuihinsa. Olen mennyt vaihtamaan uudet puhtaat päälle ja pyyhkinyt mitä on lauetessaan lentänyt. Kyllä tuntee kädessä että paksunee uudestaan kun entisiä pyyhkii, vielä kun huomaa että nostaa lantiota kun putsaa ja levittää jalkojaan niin arvaa että on kiihottunut.. sitten kyselen onko tyttöystävää ja muuta minkä takii kiihottu kädestäni. Olen vaan puristanut kun nuori poika työntää lantiota edestakaisin että siitin menee edestakaisin.Joskus oon innostunut katselusta ja hieronut kun toinen haluu. Ei ole oinakaan kukaan valittanut.


      • Olet pelkkä feikki

        Avaus on pelkkää kokemattomien fantasiointia, kuten "räplääjä"lläkin.

        Ei kukaan hoitsu koske potilaiden sukupuolielimiin paljain käsin, vaan aina laitetaan suojakäsineet, jos on ihan pakko koskea. Harvoin tulee edes sellaista tilannetta, että hoitajan tarvitsisi koskea käsin potilaan elimiin.

        Edes sukupuolitauteja varten ei tarvitse monestikaan koskea miesten penikseen, sillä sukupuolitaudit voidaan testata verestä, virtsasta, ottaa näyte rakkulasta tai todeta silmämääräisesti.
        http://www.sukupuolitauti.info/testaus


    • Tosikko ?

      ....moinen. Mulle on aivan sama,puhdistanko tapaturmahaavaa vai otanko esim sp-tautinäytettä, yhtä vähän kiihottavia juttuja mulle. Aivan nuoret sairaanhoitajat kun aina eivät ole "sinuja" itsensä kanssa,joten juttuja heiltä varmaan lipsahtelee.........

      • Juttuja kuulee

        Ehkä olet itse sellainen kun pitäisikin olla, eli ammattimainen hoitaja.
        Nämä mainitsemani hoitsut ovat kuitenkin aikuisia naisia, yli 30-vuotiaita, joten kysen ei ole enää pikkutytöistä.


      • Jeesustelija
        Juttuja kuulee kirjoitti:

        Ehkä olet itse sellainen kun pitäisikin olla, eli ammattimainen hoitaja.
        Nämä mainitsemani hoitsut ovat kuitenkin aikuisia naisia, yli 30-vuotiaita, joten kysen ei ole enää pikkutytöistä.

        Pääsääntöiseti hoitsut halveksivat sairaita tai vammautuneita potilaitaan. Vammautumisen jälkeen ei enää olla tekemisissä ihmisen vaan "sen" kanssa.
        Kuntokeskuksissa esim. Rokua, syrjinnän ja suoranaisen halveksunnan näkee selkeästi.


      • Laventeli
        Jeesustelija kirjoitti:

        Pääsääntöiseti hoitsut halveksivat sairaita tai vammautuneita potilaitaan. Vammautumisen jälkeen ei enää olla tekemisissä ihmisen vaan "sen" kanssa.
        Kuntokeskuksissa esim. Rokua, syrjinnän ja suoranaisen halveksunnan näkee selkeästi.

        Tekevät työtänsä, siinä on erotiikka kaukana. Puhetta kyllä riittää missä ammatissa tahansa.


    • miehetkin..

      naisten elimistä? Onhan se ihan inhimillistä juoruta, ei kai siltä vältytä missään työpaikalla kokonaan..
      Kerran olin hiivasienen takia lääkärissä, ja kappas sinne sattui aivan valtavan hyvännäköinen nuori lääkärimies. Uuuh.. Olin punainen kuin puolukka kun hän tutki pimppiäni, näin jälkeenpäin se oli aika kiihottavaa, lukuunottamatta sitä hiivaa :DD Anteeksi OT..

      • Tia;0)

        Minulla kanssa kerran samanlainen kokemus. Ehkäisypillereiden vuoksi menin vuositarkastukeen, jossa otetaan irtosolunäyte kohdun kaulalta ja emättimestä. No tietysti tutkimuksen teki nuori varmaankin vain muutamia vuosia itseäni vanhempi mieslääkäri.
        Minä en kyllä tätä kovin kiihottavana tilanteena näe jälkeenpäinkään. Nolotti vain kun hän tutki ja vielä kyseli kysymyksiä. Kun se "ränni" jolla tutkitaan ei oikein meinannu liukua sisään hän kysyi "sattuuko yhdynnät" jne. jne. No ei satu ei. Sitten lopuksi sanoi, että tästä saat pikkuhousunsuojan kun taisi hieman ratketa... Jopa minuakin hävetti tässä tilanteessa.
        Työtään hän kuitenkin vain teki ja eipä minulle ole mitään väliä jos minun pilluani jälkeenpäin kahvihuonekeskusteluissa muistelee... tai muuallakin :)


    • sisarhentovalkoinen

      Ei todellakaan vertailla, ällistyttävää skeidaa täällä puhutaan! En ikinä ole kullut kenenkään sairaanhoitaja kollegan puhuvan kenenkään vehkeistä suuntaan enkä toiseen! Ei kuule töissä vois vähempää kiinnostaa kenenkään sukupuolielimet. Tottakai huomioimme esim. ihon kunnon, turvotukset yms. hoitotoimenpiteiden yhteydessä, mutta mitään seksiin liittyvää ei tule mieleenkään. Haaveilette vaan ja pistätte hoitajien piikkiin törky kirjoitusenne.
      Niin ja kahvipöydässä emme myöskään muistele alapäitänne!
      En puhu kaikkien sairaanhoitajien puolesta, mutta veikkaisnpa puhuvani 99.99% puolesta. Se loppu 0.01% kuuluu sitten itse jo johonkin hoitoon...

      • hoitsumies....

        Jeps. Eipä puhuta.

        Jonkun opiskelijan olen joskus kuullut jotain hihittävän tms. vähän, mutta on kyllä harvinaista tuokin ja on kyllä pistetty moinen hiljaiseksi aika äkkiä. Väärällä alalla töissä ja väärällä asenteella, jos tuollaista touhuaa.

        Itseäni miespuolisena hoitsuna kyllä huvittaa (vaikkei sitä tietenkään saa näyttää potilaalle) potilaiden suhtautuminen meikäläiseen. Voi herranen aika sentään, jos minun pitäisi vaikka tikit poistaa leikkaushaavasta tai nostaa alusastialle naispuolinen potilas niin potilasparka on kauhusta kankeana... Tiedän, että asia pitää hoitaa diplomaattisesti ja hoidankin sen, mutta kyllä sisimmässä naurattaa. Siis oikeasti, mitä nämä potilaat oikein kuvittelevat minusta ja työni tekemisestä kun pelkäävät ja ujostelevat?

        Joo, enkä nyt puhu mistään mammojen auttamisesta vaan ihan oman ikäisteni nuorten naisten avustamisesta päivittäisessä hoitotyössä osastollamme. Vihonviimeinen asia mitä siinä ajattelee, on seksi tai toisen värkit ja paikat...


      • hoitsunainen

        Aivan totta emme puhuu miesten vehkeistä ainoastaa sen hoidosta ja palavereissä ilta ja yön vaihtaessa..siinä on seksualisuus kaukana ja emmekä koske paljain käsin aina on käsineet kädessä....
        Samaa koskee naisiin..elikä sisarhentovalkoinen aivan oikein.


    • Totinen tosi

      Merkittävä osa sairaanhoitajista hakeutuu varmasti ammattiinsa miespotilaita koskevien seksifantasioidensa perusteella. Kyllähän kaikki tietävät, että hoitsu on kapakassa aina niin helppo nakki. Mihinkä ne himot siitä mukamas työssä katoaisivat?

      • roooger

        Kun kerran tunnut tietävän tuollaisen asian niin määrittele nyt vielä "merkittävä osa"


      • tosiaa

        kyllä


      • tosi juttu

        Hoitsut ja parturit ovat legendojen mukaan pahimpia miestennielijöitä ja jokapaikan flirttejä.Karu arki on osoittanut tän legendan olevan tosi.


      • miesnäkökulmako?

        Hyi hitto mikä saastainen ajatusmaailma,itse olen sh ja ammatinvalintani olen tehnyt muista syistä..enkä todellakaan ole helppo saati varma nakki kapakassa..kaikkee törkyä sitä tulee luettua..taitaa olla omat fantasiasi hiukka erikoiset..


      • hoitsunainen

        sinulle totinen tosi!
        Ehkä teillä on ne seksifantasiat näistä asioista..
        Ja eihän meillä ne himot häviää mihinkää mutta työ on työ ja vapaa aika on vapaa aikaa...


    • nuna678

      hoitsuiksi määriteltiin nyt automaattisesti naiset.

      mutta kyllä meidän töissä ne kullikeskustelut alottivat ihan isännät itse :) saavatpahan vertailla omia mulkkujaan toisiin :)

      ja ei ne munat aina vilahda kahvipöydän keskusteluissa, mutta jos jotain todella isoa kävelee vastaan niin kyllä siitä mainitaan ;) ja koollako ei ole väliä?

    • useita nähnyt

      kahvipöydässä sinun tai muidenkaan miespotilaiden vehkeistä. Kyrpien näkeminen ja niihin koskeminen kuulluu työhömme, eikä aiheuta mitään seksuaalisia tunteita, ainakaan itsellä. Seisovia kulleja tulee mm. katetroinnin yhteydessa, mutta kynällä napauttaminen saa kyllä veltostumaan. Rohkeasti vaan housut pois

      • jooskus

        että jotkut hoitajat ovat jopa tyydyttäneet potilaita.


      • ........
        jooskus kirjoitti:

        että jotkut hoitajat ovat jopa tyydyttäneet potilaita.

        Kannattaakohan sunkaan ihan kaikkia juttuja uskoa.


    • Kuullut lähipiirissä

      Lörpöttelyä kuinka kullit seisoo kun niistä joutuu jonkun toimenpiteen takia ottamaan otteen,itse se ämmä ei kyllä kerro miten märkänä sen torttu on ollut käsittelyn aikana..potilaasta sekin muija kyllä miehen ittelleen sai,myöhemmin sai kyllä samaiselta mieheltä kenkää.

      Tunnen mieshoitajia eikä edes viihteellä ollessa kaverini ole puhuneet "potilastortuista".

      Kyllä mullakin mahtava taisteluvälineeni alkoi välittömästi stondaamaan kun nuori kuvankaunis hoitsu otti sapelistani kiinni tarkastellessaan ja viimeistellessään karvojeni poistoa,en usko että oli tyttö lärpättäjätyyppiä.

      Vaitiolovelvollisuus koskee myös alapäätä.

    • kyrpiintynyt terve

      näytteenotosta oli,että todella isohinkkinen ja isonänninen nainen änkesi melkein syliin näytettä ottaes. No, siinä lavitsan reunal istues 19cm isotattinen ulokkeeni hyppäs juhlakuntoon vanupuikol virtsaputkea ronkkies. Näytteet otettuaan,sanoi istu siinä ja meni viereiseen huoneeseen pyytämään 4 muuta naishoitajaa katsomaan. En ensin tajunnut tilannetta,kun tuijotin vain käytävään menevää ovea ettei sieltä ketään tulisi. Siitä avonaisesta sivuovesta,joka johti vastaanottotiskihuoneeseen tuli sitten naiset tuijottamaan sen näytteenottajan opastamana. Ajattelin et mitä wittua ja vähän helvetin nolo tilanne yrittäen äkkiä kiskoa housuja jalkaan seisokin estäes boxereiden paikalleenmenon.
      Törkeää touhua hoitajien puolesta. Tämä tapahtui vuoden 2005 paikkeilla kaupunginsairaalassa.
      Aina myöhemmin käydes vaikka verikokees (jouduin käymään usein) oli siinä hoitajil aina hymy korvissa asti.

      • en kerro.

        haistakaa nyt isän kädeltä v...tttttttu. aina on 19-20cm nysät täällä keskusteluissa. helv..tti hankkikaa elämä tais ees M5 niin ei tarvii munaa jatkaa. lapsellista. eikai nyt kukaan mittaile munaansa. ääliöt.


    • niii-ja

      ja sitten tietysti jos huomattavan pieni

    • hahhahan

      joku kiihottaja saanut kaikki tälläiset jutut liikkeelle palstalla. paljon voivaikutusta olla yhdellä hlöllä. kansankiihotus saa paljon aikaan. nyt kaikki luulee että tuo on todellista sairaaloissa.

      • ex-julk.työntekijä

        Olin vuoden julkisella töissä, en halua sanoa missä olin. Mutta kyllä siellä juttuja joskus kuuli kahvitauolla. Potilaitten nimiä ei tietenkään mainittu, mutta puhuttiin esim. "eräällä potilaallani...".


      • näin se on
        ex-julk.työntekijä kirjoitti:

        Olin vuoden julkisella töissä, en halua sanoa missä olin. Mutta kyllä siellä juttuja joskus kuuli kahvitauolla. Potilaitten nimiä ei tietenkään mainittu, mutta puhuttiin esim. "eräällä potilaallani...".

        Olen perehtynyt sairaalamaailmaan jo yli neljäkymmentä vuotta. Sotilassairaalassa yli kolmekymmentä vuotta sitten onnistui yksi "potilas" provosoimalla saamaan hoitajan hoitamaan täysipainoisesti hänet. No tarpeet ne on potilaallakin. Mutta tuhon liittyi tosiaan vahvaa provosointi ja lähes painostusta.
        Mutta olen tuntenut erään s.hoitjan parikymmentä vuotta. Hän on seksuaalisesti hyvin viriili, kaunis ja kiihottava. Koskaan, ei koskaan hän ole sanonut kiihottuneensa tai kiinnostuneensa potilaista seksualisesti. Työ on työtä, kulkusten pesu ja muu hiplaus on vain työtä. Ei stondiksessa oleva kampekkaan ole kuin jäykistynyt ruumiinosa. Uskon häntä täysin tuossa suhtautumisessa. sen olen itse todeksi saanut kokea ja tuntea.
        Jos jostakin ovat kahvihuoneessa maininneet on se ollut vain ammatiin liittyvää asioiden toteamista, ei pilkallista, alentavaa tai nöyryttävää ihmisten arviointia tai arvostelua.
        Itse olen ollut sairaalassa potilaana kaikkiaan puolitoista vuotta, Vaikka suihkussa tai sängyssä tuli stondis pesun yhteydessä ei siinä ollut hävettävää, niin ammatillista kohtelua olen saanut.
        Kiitos teille hoitajat.


      • vähän aikuisempi
        näin se on kirjoitti:

        Olen perehtynyt sairaalamaailmaan jo yli neljäkymmentä vuotta. Sotilassairaalassa yli kolmekymmentä vuotta sitten onnistui yksi "potilas" provosoimalla saamaan hoitajan hoitamaan täysipainoisesti hänet. No tarpeet ne on potilaallakin. Mutta tuhon liittyi tosiaan vahvaa provosointi ja lähes painostusta.
        Mutta olen tuntenut erään s.hoitjan parikymmentä vuotta. Hän on seksuaalisesti hyvin viriili, kaunis ja kiihottava. Koskaan, ei koskaan hän ole sanonut kiihottuneensa tai kiinnostuneensa potilaista seksualisesti. Työ on työtä, kulkusten pesu ja muu hiplaus on vain työtä. Ei stondiksessa oleva kampekkaan ole kuin jäykistynyt ruumiinosa. Uskon häntä täysin tuossa suhtautumisessa. sen olen itse todeksi saanut kokea ja tuntea.
        Jos jostakin ovat kahvihuoneessa maininneet on se ollut vain ammatiin liittyvää asioiden toteamista, ei pilkallista, alentavaa tai nöyryttävää ihmisten arviointia tai arvostelua.
        Itse olen ollut sairaalassa potilaana kaikkiaan puolitoista vuotta, Vaikka suihkussa tai sängyssä tuli stondis pesun yhteydessä ei siinä ollut hävettävää, niin ammatillista kohtelua olen saanut.
        Kiitos teille hoitajat.

        keskustelu ja turhan kuvittelu.


      • kaksi hoitsua
        vähän aikuisempi kirjoitti:

        keskustelu ja turhan kuvittelu.

        puhuivat jotkun iisoosta peniksestä minkä olivat molemmat päässeet pesemään töissä.


      • puheita
        kaksi hoitsua kirjoitti:

        puhuivat jotkun iisoosta peniksestä minkä olivat molemmat päässeet pesemään töissä.

        olen kuullut puhuttavan


      • mitäolenkuullut
        puheita kirjoitti:

        olen kuullut puhuttavan

        niin aivan mielettömän uteliaita miesten jalkovälistä


    • sisar vinkeän vihreä

      Vai ollaan me seksin nälkäisiä.. juu, ollaanhan me, mutta halujen kohteena on Mies, esim. se potilasta tuova lihaksikas lanssari tai komea päivystäjä (niitä sattuu kohdille harvoin, lääkärikuntakin naisistuu), ei soittokelloon ripustautunut avuton potilas mitään himoja herätä. Ainoa vietti minkä potilaat herättää on hoivausvietti, siitä on seksi kaukana ;))

      • huomannut

        pari kertaa että hoitaja on katsellut sillä silmällä kun olen ollut ilman housuja.


      • juupa taas
        huomannut kirjoitti:

        pari kertaa että hoitaja on katsellut sillä silmällä kun olen ollut ilman housuja.

        Mutta et voi kuitenkaan tietää mitä se on ajatellut... tuskin mitään sekstististä. Ensinnäkin sh:n työ on sen verta kiireistä ja monta potilasta pitää hoitaa ettei sille varmaan jää aikaa miettiä miten se haluis harrastaa sun kanssa villiä seksiä just siinä...


      • varsinnkin
        huomannut kirjoitti:

        pari kertaa että hoitaja on katsellut sillä silmällä kun olen ollut ilman housuja.

        että vanhemmat naishoitsut katselevat hyvin mielellään nuoria miespotilaita.


      • ikuisesti muistan :)
        varsinnkin kirjoitti:

        että vanhemmat naishoitsut katselevat hyvin mielellään nuoria miespotilaita.

        olin murrosikäinen poika 80-luvulla, ja piti ottaa virtsanäyte, niin vanhempi tukevahko hoitaja laittoi minut sänkyyn ja pesi oikein hartaudella ja ajan kanssa vehkeeni ensin. Jäi vain muisto, kuinka silmät hänellä kiilui. Ei kuitenkaan alkanut runkata, kun olin ulkoisesti neutraali. Mutta kyllä taisi kypsää naista himottaa silloin nuori ja komea mulukku! :)


      • HusSairaanhoitaja
        ikuisesti muistan :) kirjoitti:

        olin murrosikäinen poika 80-luvulla, ja piti ottaa virtsanäyte, niin vanhempi tukevahko hoitaja laittoi minut sänkyyn ja pesi oikein hartaudella ja ajan kanssa vehkeeni ensin. Jäi vain muisto, kuinka silmät hänellä kiilui. Ei kuitenkaan alkanut runkata, kun olin ulkoisesti neutraali. Mutta kyllä taisi kypsää naista himottaa silloin nuori ja komea mulukku! :)

        Niinno, asiahan nyt vaan on niin että ennen virtsanäytettä myös mulkku (kuten myös pimppi) on pestävä hyvin ja huolellisesti ettei näytteestä saa väärää informaatiota..


      • hoitaa kans
        huomannut kirjoitti:

        pari kertaa että hoitaja on katsellut sillä silmällä kun olen ollut ilman housuja.

        mä en kyllä tuota valitettavasti usko...mielikuvituksesi tuotetta.


    • Suurin osa "kaupunkilegendaa",kun jutut alkaa aina "oon kuullu"... Toki varmaan joskus vertailua yms.tehdään. Hoitajien työ on senverta rankkaa,etten epäile yhtään tällaista kevennystä tarvittavan. Tuskin hoitajat alkavat potilaan kuullen "vehkeitä" ihmetellä,joten eiköhän se ole se ja sama. Kaikissa asiakaspalveluammateissa puhutaan asiakkaista,fiksut tekee sen suljetun oven takana kahvihuoneessa...

      • pienikaluinen

        häpeällistä tää on 'tunnustaa', mutta kun oon tällainen varsin vaatimattomasti varusteltu, ja epäilivät tai halusivat poissulkea syövän mahdollisuuden, kun virtsani oli joskus vuosia sitten jonkun verran veristä, niin itse kuulin kuinka lääkäri totesi avustaneelle hoitajalle, ett onpas tää tosiaan pieni...
        Onneksi meillä ei ollut ollut näköyhteyttä, kun heidän ja mun naamani välissä oli sellanen vihreä lakana, tms verho. Siis mun yläpää oli toisella puolella verhoa ja he ja mun alapää sillä toisella puolella.

        Niin, ett eihän ne koskaan potilaitten kalusteista puhele, ei...kö?

        Teki mieli todeta, ett en oo pyytänyt siitä arviota, tiedän muutenkin varusteideni koon.


      • bggbfb
        pienikaluinen kirjoitti:

        häpeällistä tää on 'tunnustaa', mutta kun oon tällainen varsin vaatimattomasti varusteltu, ja epäilivät tai halusivat poissulkea syövän mahdollisuuden, kun virtsani oli joskus vuosia sitten jonkun verran veristä, niin itse kuulin kuinka lääkäri totesi avustaneelle hoitajalle, ett onpas tää tosiaan pieni...
        Onneksi meillä ei ollut ollut näköyhteyttä, kun heidän ja mun naamani välissä oli sellanen vihreä lakana, tms verho. Siis mun yläpää oli toisella puolella verhoa ja he ja mun alapää sillä toisella puolella.

        Niin, ett eihän ne koskaan potilaitten kalusteista puhele, ei...kö?

        Teki mieli todeta, ett en oo pyytänyt siitä arviota, tiedän muutenkin varusteideni koon.

        Aika asiatonta... Tai TOSI asiatonta.

        Sinulle siis tehtiin kystoskopia? Oliko kauheaa? :(


    • Jukka Pukka

      Kyllä se vaihtelun vuoksi olisi ihanata mennä vähän pidemmällekin kun hoitsu hoitais kikkeliä.. Aika ihku fantasia mullaki =) Vituttaa kyllä jos joutuu menee mieslääkärillekki kikuliaan näyttää :/

    • Vamppihoitaja

      Vammasilla on monella 20cm velttona. Vielä kun ovat pieniä usein niin ruumiillisesti kuin aivollisesti, niin onhan se hirveä näky kun sellainen runkkaa.
      Joihinkin vammaislajeihin kun kuuluu oireena se, että ulokkeet kasvavat.
      Voi siis olla, että vamppimies on 150cm pitkä ja painaa 40 kiloa, mutta sen hampaat on 4cm pitkät, nokka on kuin pääsiäistrullilla, mulkku on 18cm velttona ja roikkuu polvissa, kengännnumero on 50. Mutta kun ei niillä ole mitään aivotoimintaa Munaansa vaan rämppäävät ja kusevat vaippaan ja irvitelevät isoilla mädänneillähampaillaan kuin joku isomulkkuinen pupujussi.

      • työssuhdeetu

        vammaishoitajien työvuoron piristys kun näkevät suuria peniksiä.


    • hoitajatar-79

      Kyllähän se on totta, että hoitoalalla näkee kaikenlaista ja peniksiä varmaan enemmän kuin keskiverto nainen koko elämässään. Joutuu myös auttamaan pesuissa, käsittelemään penistä muissa yhteyksissä (esim virtsakatetrointi).

      Itse en koskaan katsele varustuksia sillä silmällä, nehän on ihan luonnollisia asioita eikä siinä tule ensimmäisenä seksit mieleen...seisokkiakaan en ole usein nähnyt potilaalla, yleensä vanha puolitajuton ihminen reagoi pesuun, mikä on myös täysin luonnollista.
      Minusta ei ole myöskään ammatillista jutella tuollaisista asioista, vaikka toki härskiä huumoria riittää hoitajilla ehkä keskivertoa enemmän. Työ on myös rankkaa, joten se rentouttaa ja laukaisee hermoja.

      vartaloon ja seksuaalisuuteen liittyvissä asioissa hoitoalan ihmiset ovat varmaankin luontevampia ja osaavat koskettaa ihmistä. esim. palleja ei lähdetä liian kovasti puristelemaan seksitilanteissa ;)

    • Potilasjoskus

      Itse käyn virtsatie-asioihin liittyvissä kontrolleissa joskus useitakin kertoja vuodessa ja aina silloin on alapää paljaana. Hoitajat pyyhkivät kalun spriillä, laittavat puudutusgeeliä virtsaputken ja sen jälkeen työntävät katedrin virtsaputken kautta rakkoon. Kalu jäykistyy useinkin tuolloin ja saattaa joskus seisoa ihan reilusti. Hoitajat ottavat asian ihan viileästi, en tiedä mitä miettivät mutta itse tykkään siitä että nuori hoitaja koskee vehkeisiini.

      • hoitajatar-79

        Fyysinen koskettaminen luonnollisesti voi laukaista erektion, myös tällaisissa tilanteissa kuten sinulla. Hoitoalan ihmiset ovat viileitä asian suhteen, koska olemme saaneet koulutusta ja kokemusta asiasta. Meille sinun stondiksellasi ei ole mitään merkitystä, se on omat mielikuvasi tilanteessa, jotka saavat hormonit jylläämään. se ei myöskään nolota tai aiheuta meissä mitään tuntemuksia.
        Tämä ei tarkoita, että oltaisiin seksuaalisesti kylmiä, mutta töissä ei sellaisia kyllä jouda miettimään, kyllä ne jutut on sitten vapaa-ajalla.
        (Tästä syystä monista ihmisistä ei ole hoitoalalle, tietynlaista tunnekylmyyttä pitää aika-ajoin olla tai asiallisuutta, ei saa liian tunneperäisesti suhtautua, silloin ei jaksa.
        Hyvä kun et nolostu seisokistasi, mutta voit olla varma, ettei siitä nauti muut kuin sinä itse työpaikallaan.


    • tullut huomattua

      hoitajat ei turhia ujostele alastomien miesten kanssa.

    • ovela suunnitelma ei

      Onneks on niin keskimittainen ettei turhaa juorua synnytä ;)

    • omg ihmiset puhuvat ruumiinosista, omgomgomg, someone call the police

    • Että se siitä

      Kuulopuheet voi jättää omaan arvoonsa.
      Aiheeseen liittyvän vitsin silti kerron.

      Hoitsujen kahvihuoneessa iäkäs kipusisto kertoi eräästä miespuolisesta potilaasta, jonka kalun varteen oli tatuoitu sana ADAM.
      Nuori ja kuvankaunis hoitsu meni tulipunaiseksi ja sanoi varressa olevan tatuoituna sana AMSTERDAM:)

    • Hoitaja.............

      Hoitajille kehittyy vuosien aikana niin musta huumorintaju, ettei sitä muut voi ymmärtää kuin vain me hoitajat! Ja kyllä puhummu miesten vehkeistä ja varsinkin jos miehellä alkaa seisomaan, työkaverit varmasti kuulevat siitä.

    • kokemustaa

      oppii näkemään jo kaukaa kenellä on iso vai pieni penis.

    • lähtemättömästi

      jää mieleen kun valtavan peniksen joskus näkee töissä.

    • hoitaja minäkin

      Itse hoitoalalla työskentelevänä voin kertoa, että vaikka siviilissä olen seksuaalinen nainen, jää se siviiliin. Työssä on osattava olla näiden juttujen yläpuolella. Onhan hoitajissa myös miehiä. Eivät hekään vertaile hoitamiensa naispotilaiden varustuksia. Nuo asiattomat kommentit voi olla kenen tahansa kirjoittamia. Joskus on miespotilas ollut ilkosillaan ilman peittoa, mutta vedän peiton päälle, ja jatkan työtäni.

    • Tsö

      No ei todellakaan puhuta,eikä vertailla!Teemme vain työmme.Potilaana olo todella vaikeaa,juuri intiimien asioiden takia.Se nyt vielä puuttuisi,että tällasta tarvitsisi pelätä!Silkkaa paskaa!

    • En ihmettelisi

      Kyllä hoitsut on aika yliseksuaalista väkee. Tämän kesäloman toistaiseksi 17 baaripanostani 8 on ollut hoitsuja ja 4 parturikampaajaa, loput sitten eri alojen yliopisto-opiskelijoita. Kyllä tuossa on hoitoala aika rajusti yliedustettuna.

    • mies isolla ämmällä

      JOS hoitajat kertoilevat juttuja, rikkovat he lakia, hoitsuilla ym on salassapitovelvollisuus.

      • tsö

        Hahhhaaa.Olen hoitsu ja entiseltä ammatiltani parturi-kampaaja.Mies potilaat kyllä kaikenlaista heittävät,mutta huumorilla selviää.Ei meitä potilaat kiinnosta pätkän vertaa seksuaalisesti.Juuri niinkuin joku aiemmin totesi, katellaan komeita lanssikuskeja ja lääkäreitä.Mutta se on vain katselua.Minua siunattu komealla ja maailman parhaalla miehellä ja naimissa ollaan oltu kohta 13v.Kukaan muu ei kiinnosta.


    • yllättäen

      hoitsu sanoi kerran että onpas hyvän kokoinen

    • varmasti

      hoitsut puhuvat keskenään kun oikein ison peniksen näkevät jollain potilaalla.

    • totttakai

      siitä puhutaan ja yritetään päästä näkemään

    • huomattu

      kyl ne aistii jo kaukaa ja nopeasti

    • juuuuuuuuuuuuuuuuu

      jutut on juttuja

    • odotellessa

      Olin joitakin vuosia sitten pienessä selkäleikkauksessa. Jouduin odottelemaan
      osastolla muutamia päiviä leikkaukseen pääsyä kun akuutit tapaukset ajoivat jonossa ohi. Olin tipoilla, ja sen vuoksi suihkussa käyminen oli hankalaa. Eräänä aamuna eräs vanhempi sairaala-apulainen tuli huoneeseen, jossa olin sillä kertaa ainoa potilas. Hän tarkisti ensin verenpaineen ja tarkisti tippapullon. Kun hän pujotti verenpaineanturin käsivarteeni, hän piti kättäni kainalossaan. Sitten hän kääntyi niin, että käteni painautui hänen rintaansa vasten. Minusta tuntui mukavalta tuntea pehmeä rinta. Kun mittaukset oli tehty, hän pyyhki kasvoni ja kaulani kostealla pyyhkeellä. Minua alkoi hieman heikottaa, joten pyysin päästä makuulle. Hän laski pääni tyynylle. Sitten hän pujotti toisen kätensä tyynyn alle ja toisella nosti päätäni hiukan. Hän pöyhi tyynyä paremmaksi. Samalla hän ojentautui eteenpäin niin, että pääni painautui rintoja vasten. Hän puristi aika kovalla otteella. Tajusin, että hän teki sen tarkoituksella.
      Sairaala-apulainen keräsi tavaransa ja poistui. Minulle jäi outo olo, ihanan pehmeät rinnat jäivät painamaan mieltäni.
      Seuraavanakaan päivänä en päässyt leikkaukseen, odotus jatkui. Alkoi jo kyllästyttää. Olin lukenut kaikki lehdet läpi ja radion kuuntelu ei oikein innostanut. äkkiä tuli mieleeni, että olisikohan samainen sairaala-apulainen tänäänkin vuorossa. Soitin kelloa. Sairaanhoitaja tuli huoneeseen kysymään mikä hätänä. Sanoin, että minulla on nihkeä olo, olen hikoillut. Saisinko tuoretta vettä. Hän lupasi lähettää vettä minulle.
      Minua onnisti, sama sairaala-apulainen tuli kohta vesilasin ja pesuvadin kanssa. Join veden janooni ja kiitin. Hän sanoi, että olen kuulemma hikoillut. Vaihdetaan paita ja pestään samalla. Nousin istumaan sängyn laidalle ja otin paidan pois. Tunsin taas heikotusta ja kävin pitkäkseni. Hän alkoi pestä kasvojani, niskaa ja kaulaa. Välillä hän kostutti pesulappua ja jatkoi pesemistä. Nautin hänen kosketuksestaan. Pestyään selän hän käänsi minua takaisin toiselle kyljelle ja pesi vatsani. Hän pysähtyi ja katsoi minuun.
      - Pestäänkö tämäkin? hän kysyi ja hieroi hellästi kaluani pesulapulla.
      - Pestään vaan, vastasin.
      Samassa hän tarttui kulliini oikein kunnolla ja alkoi pesulapun kanssa runkata. Minulla alkoi seistä. Pelkäsin, että joku tulee huoneeseen. Hän sanoi, ettei tule kun ovessa on Toimenpide-lappu.
      - Saako tätä komeutta suukotella?
      - Jos haluat, vastasin
      Hän kumartui ja otti kullini suuhunsa. Hän imi sitä rajusti. Tunsin, etten pysy tajuissani enää pitkään. Hän pyllisteli sängyn vieressä. Hyväilin kädellä hänen takamustaan. Hän levitti jalkojaan ja nosti mekon helmaa. Hyväilin hänen takapuoltaan pikkuhousujen päältä ja sormeni hakeutuivat pillun päälle. Se oli märkänä ja kutsuvana. Hän tempaisi nopeasti alushousut jalastaan ja sujautti ne taskuun. Hän nosti toisen jalan sängyn laidalle ja imi kulliani yhä kiihkeämmin.
      Hyväilin pillua ja työntelin sormea pillun sisään. Sormeni löysi kovettuneen klitoriksen. Aloin hinkata sitä. Nainen alkoi keikuttaa takamustaan ja päästeli kiimaisia äännähdyksiä. pillu kostui entisestään, ja tunsin voimakkaan kiiman tuoksun. Minulla alkoi tuntua, että laukean ihan kohta. Sanoin sen hänelle.
      - Anna tulla vaan, ei haittaa kulta, hän sanoi ja jatkoi imemistä.
      Hän puristeli pussejani ja hyväili reisiä. Minäkin hyväilin häntä klitoriksesta ja välillä pillusta. Siirsin sormea myös pidemmälle ja hyväilin myös märkää pepun reikää. Ensin ajattelin, ettei hän halua sitä, mutta hänen ujellus vaan kasvoi, niin jatkoin. Työnsin sormea vähän sisäänkin. Se tuntui kiihottavalta. Samassa hänenkin sormi tunnusteli pepun reikääni, ja kohta sormi oli sisällä, ensin vähän, mutta sitten syvällä. Tuntui taivaallisen hyvältä. Kuiskasin, että laukean ihan kohta. Hän vain nyökkäsi.
      Samassa raju orgasmi lähti liikkeelle, sen voimaa ei pystynyt vastustamaan. Laukesin rajusti hänen suuhunsa. Hän jatkoi kullini imemistä, imi kaiken sperman. Kullini tuntui niin aralle, että pyysin häntä lopettamaan. Hän hymyili ja pesi kullini ja meni sitten pesemään kasvonsa lavuaarin ääreen.
      Pahoittelin, etten kerinnyt antaa hänelle orgasmia. Hän naurahti ja sanoi.
      - Lepää nyt leikkausta varten. Ehdimme kyllä vielä toisella kerralla, kunhan pääset noista letkuista.

      • Jonossa myöskin....

        Itselleni kävi hiukan samalla tavalla, odotin pääsyä neurologiseen aivoleikkaukseen jossa oli tarkoitus poistaa synnynnäinen hyvälaatuinen kasvain. Lääkäri oli määrännyt minut vuodelepoon. Eräänä päivänä sairaanhoitaja tuli jälleen ilmoittamaan kuinka operaatio on siirtynyt viikolla eteenpäin. Ilmoitettuaan asian hän huomasi masennukseni ja tokaisi: "helpottaisiko kunnon suihinotto oloasi?". "Ehkä" sain vaivoin vastattua. Hoitaja rupesi heti hommiin. Hän otti vehkeeni suuhunsa ja imi sitä kokoajan niin että se oli juuriaan myöten hänen suussaan. Näin kuinka hän samalla repi pikkuhousunsa nilkoihin mekkonsa alta ja rupesi hieromaan itseään. Hyvin pian hän imi kiihkeästi suullaan kovaa vehjettäni ja masturboi itseään samanaikaisesti sekä pilluun että peppuun. Laukesin hyvin pian hänen suuhunsa niin että hän rupesi kakomaan. Hetken ryittyään hän vielä vimeisteli oman hierontansa ja nosti sitten housut ylös.

        Parin päivän päästä magneettikuvissa ilmeni että koko kasvain on oudosti hävinnyt! Kiitos kuuluu tuolle todelliselle ammattilaiselle!


    • runkkaavat hoitsut

      Mulla on joka kerta sairaalassa ollessani hoitajat runkanneet tarkoituksella. Kokoa kehutaan myös ihan suoraan minulle, varmaan myös työkavereille. Aikamoisia hutsuja taitaa olla kaikki hoitsut

    • lähi-hoitsu

      kiitti hyvistä nauruista... :)

    • missä vain

      niillä on tutkiskeleva asenne aina miehiin

    • kaiitsu

      Hlö kohtaiset hoitsut ainakin runkaavat kiitos teille laupeat sisaret!

    • elintä

      näin on aina ollut

    • -bou

      Joo kerran kun leikattiin nivunen niin vanhempi naislääkäri tuli huoneeseen ja sanoi: "annas mä katon vähä sitä sun haava" ja samalla kun kurkkas pöksyihin niin tokas: "tä on kato tällänen työsuhde-etu". Miettisin hetken et mitä...

    • spermavana vedessä

      Mä luulen kuitenkin, että jos sairaanhoitaja käytäytyy työssään vain ammatillisesti.

      Kun on myötämielinen ja aurinkoinen, niin sen uskotaan edesauttavan sosiaalista tapahtumaa hoitotyössä. eikä siinä ole mitää seksuaalista. Enkä kyllä usko, että huonossa hapessa olevan potilaankaan oikeesti ekana on seksi mielessä.

      Ja onhan se siinä levossa ollessakin kiva kun on ollut lähellä ihmistä joka on ollut kiva.

      Mutta mitä tulee sitten siihen jos muuten tuntee ihmisen joka on sairaanhoitaja, niin se on sitä ammatillisessakoulutuksessa saatua psykologista suhtautumista ihmisiin. Ja se kyllä loppuu hoitajalla varmasti pian jos alkaa kuvittelemaan itsestään liikaa...

      Ja yleensäkin, jos kyse on naisesta, niin kyllä ne kertoo jos niitä kiinostaa sit toiminta, onhan nekin ihmisiä.

    • kaikkeasattuu

      juttuja yhtä paljon ku potilaita

    • hoitsuminäkin

      Hahhhaaahhhaaaa!Kyllä on äijillä fantasiat!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      195
      4815
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      123
      2997
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      342
      2334
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      139
      2334
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1972
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1546
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      115
      1472
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1383
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1210
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1091
    Aihe