kaksosessa asuu kaksi eri sielua

kokenut

Se on totta, sillä olen saanut sen itse kokea henkilökohtaisesti.Ensin hän oli todella hurmaava ja sai minut ajattelemaan, että olen todellinen onnentyttö, että sain tutustua häneen, mutta nyt ovat mietteeni jotain muuta.Olen onnellinen , että olen päässyt hänestä eroon, sillä hänestä paljastui aikaa myöten toinen persoona joka sai minut katumaan, että koskaan lähdin hänen matkaan. Mies joka luuli olevansa maailman napa ja kaikkien alistuvan hänen tahtoonsa.

6

2609

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • femmeh

      Kaksosen kanssa kurvailet tunteiden vuoristoradalla se on totta. Mutta ei se auta kuin opetella nauttimaan ylä- ja alamäistä jos kaksosesi kanssa haluat jatkaa! :)

      • Kovan koulun kokenut

        Toden totta, kaksonen on hyvin kaksijakoinen persoona. Kiltti ja huomaavainen ja toinen äärilaita; pahoinpitelijä jne...Valitettavasti jouduin tämän itse kokemaan. Toivottavasti tämä kyseinen kaksonen(mies)saa vielä ansionsa mukaan...


      • ei tahdo uskoa
        Kovan koulun kokenut kirjoitti:

        Toden totta, kaksonen on hyvin kaksijakoinen persoona. Kiltti ja huomaavainen ja toinen äärilaita; pahoinpitelijä jne...Valitettavasti jouduin tämän itse kokemaan. Toivottavasti tämä kyseinen kaksonen(mies)saa vielä ansionsa mukaan...

        Olen eronnut vaakamiehestä joka oli narsistinen ja joka tavalla epäluotettava. Nyt olen vuoden ajan seurustellut kaksosmiehen kanssa josta en voi ainakaan tässä vaiheessa voi allekirjoittaa noita juttuja joita olen kaksosista lukenut. Kaksonen osaa olla huomaavainen, hellä ja mikä tärkeintä hän puhuu tunteistaan. Luottamus toisiimme on molemminpuoleista. Mietinkin että koska sieltä nurkan takaa hiipii se epämiellyttävämpi puoli kaksosestani. Kuinka kauan sitä voi salassakaan pitää ja näytellä vaan sitä fiksua puolta on vaikee arvailla. Mutta vuoden aikana oppii jo aika paljon toista tuntemaan siksi uskon että olen löytänyt erilaisen kaksosen. Voisin ajatella että haluan olla hänen rinnallaan elämäni loppuun asti.


    • kokemusta on

      Kaksosen kanssa voi olla ihan hyvä ystävä mutta tunemaailma ei toimi. parempi ettei rakastu ja anna sieluaan ja sydäntään kaksosmiehelle, ei se ymmärrä sen päälle. Nauttii vaan kun saa katsella miten kärvistelet sydän suruissasi ja ehkä vielä kääntää veistä haavassasi.

      • en allekirjoita tuota

        Olen ollut 5 vuotta kaksosmiehen kanssa, mies on huomaavainen ja hellä, huumorintajuinen ja hyväkäytöksinen. Aika tasainen kumppani. Tosin ei kyllä puhu tunteistaan, ei vaan osaa. Tätä en pidä mitenkään horoskoopista johtuvana vaan lapsuudesta juontuvana ongelmana.

        Luulisi että se "paha" puolikin olis jo 5 vuoden yhdessäasumisen aikana tullut esiin.

        Tiedän pari muutakin kaksosmiestä, jotka ovat tosi itsekeskeisiä, jopa sovinistisia ja NIIN hyviä joka asiassa. Tosin näissäkin miehissä on sitten sellainen hellä ja huomaavainen puoli, ainakin välillä.


      • ollut kaksosmiehen kanssa
        en allekirjoita tuota kirjoitti:

        Olen ollut 5 vuotta kaksosmiehen kanssa, mies on huomaavainen ja hellä, huumorintajuinen ja hyväkäytöksinen. Aika tasainen kumppani. Tosin ei kyllä puhu tunteistaan, ei vaan osaa. Tätä en pidä mitenkään horoskoopista johtuvana vaan lapsuudesta juontuvana ongelmana.

        Luulisi että se "paha" puolikin olis jo 5 vuoden yhdessäasumisen aikana tullut esiin.

        Tiedän pari muutakin kaksosmiestä, jotka ovat tosi itsekeskeisiä, jopa sovinistisia ja NIIN hyviä joka asiassa. Tosin näissäkin miehissä on sitten sellainen hellä ja huomaavainen puoli, ainakin välillä.

        Olen itsekin kaksonen..
        Siinä sitä on 2x2 persoonaa :) päivittäin...lujaa menee...Ja suunnitemia on ja näkökantoja..joka suuntaan...Kyllä kaksosmiehen kanssa voi olla...ei rämety...joskus toivoisin....että meno rauhoittuisi...Mutta hetkeksi...kaksosen luonne on erittäin menevä...ja pitkästyy samankaltaisuuteen...alta aika yksiön.!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      381
      3591
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      129
      2529
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      127
      1792
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1270
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      72
      1137
    6. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      50
      1125
    7. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      162
      1104
    8. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      63
      1074
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      908
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      50
      882
    Aihe