Kotiverkko sähköverkon kautta?

Surffailija23

Eli, kuinka pystyn pääsemään nettiin sähköverkon kautta? Tällä hetkellä käytössä on langaton Wlan-verkko, mutta se ei oikein toimi kunnolla... Liian pitkä välimatka vissiin ja seiniä välissä liikaa.

Eli tarttisin vissiin jonkun adapterin, joka laitetaan pistorasiaan, jonka kautta nettikin sitten toimisi. Kyseessähän olisi langallinen verkko, jossa sähköjohdot toimivat kaapeleina.

Paljon maksaa ja mistä voi ostaa?

9

2027

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zxcvbnm

On virityksen nimi. Hinnat ovat 100 euron paikkeilla. Kannattaa katsoa ensin verkkokauppa.com. Heillä on hyvät valikoimat.

• Ruussi

Turku Energian ja Kuopion Energia kautta on mahdollista saada kotiin datasähköliittymä.
      Tällöin vaaditaan, että tilaaja asuu ko. sähköyhtiön alueella.

• Hjordis täti

MicroLink dLAN Highspeed Ethernet

Saa jopa ihan meidän anttiloista...

• Hjordis täti

Enpä ole nyt varma mitä haluat, jos haluat jakaa olemassaolevan nettiyhteytesi muihin huoneisiin sähköverkon kautta niin dlan auttaa mutta jos haluat muodostaa yhteyden sitä kautta niin toi raussin viesti on se mitä etsit.

• lisää lähiverkon
        Hjordis täti kirjoitti:

Enpä ole nyt varma mitä haluat, jos haluat jakaa olemassaolevan nettiyhteytesi muihin huoneisiin sähköverkon kautta niin dlan auttaa mutta jos haluat muodostaa yhteyden sitä kautta niin toi raussin viesti on se mitä etsit.

rakentamiseen.

http://www.chjensen.fi/cgi-bin/tuote.cgi?tuote=devolo

En itse ole kokeillut, mutta olen keskustellut yrityksen edustajan kanssa ko. laitteista. Sama firma rakentaa myös äänen siirtoon sopivia laitteita.

• Hjordis täti
        lisää lähiverkon kirjoitti:

rakentamiseen.

http://www.chjensen.fi/cgi-bin/tuote.cgi?tuote=devolo

En itse ole kokeillut, mutta olen keskustellut yrityksen edustajan kanssa ko. laitteista. Sama firma rakentaa myös äänen siirtoon sopivia laitteita.

Juuri tyrkytinkin.

• fct

Minä olen kuullut huonoja kokemuksia noista PLC-sovittimista. Jos puhelinpistokkeet löytyvät oikeista paikoista, niin miten olisi verkon tekeminen PNA:lla? Kaupasta löytyy näppäriä Ethernet-PNA siltoja, ei tarvitse alkaa PNA-korttienkaan kanssa taistelemaan.

• nettisahkoapitkin
    • kiero mies

Duunikaveri katto kieroon ja naureskeli, että jaa oikein netti liikkuu sähköverkossa. Huhu mitä juttuja sano.....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1044
    2. 65
      913
    3. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      898
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      47
      882
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      49
      811
    6. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      684
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      31
      649
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      580
    9. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      577
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38
      526
    Aihe