Onko jollain jo kokemusta tuosta em. mallista kuinka toimii ja mitenkä käytännössä pelaa ? Aikomus olisi ostaa moinen navigaattori.
TomTom Go 710
13
9242
Vastaukset
- epätietoinen.
Ei ole kokemuksia, mutta itseänikin kiinnostaisi ostaa Tomtom Go 710. Ilmeisesti tätä mallia ei kuitenkaan saa Suomesta mistään esim. kahden viikon sisällä? Kiirekin olisi, ennen lomaa olisi mukava tuo saada...
Saisiko vastaavan esim. Saksasta, onko kenelläkään tietoa?- Ostoaikeissa
Tuolta ainakin löytyy ja kyllä täällä pohjoisessa ainakin näyttää että parin päivän sisällä tulee useampaankin liikkeeseen myyntiin.
http://www.autonavi.fi/tuotteet/2/11020.phtml - heksat
Ostoaikeissa kirjoitti:
Tuolta ainakin löytyy ja kyllä täällä pohjoisessa ainakin näyttää että parin päivän sisällä tulee useampaankin liikkeeseen myyntiin.
http://www.autonavi.fi/tuotteet/2/11020.phtmlAinakin minä löysin omani juuri,oli viimeinen varastossa tällä erää..
Kesälomareissu pelastettu. - janneki
heksat kirjoitti:
Ainakin minä löysin omani juuri,oli viimeinen varastossa tällä erää..
Kesälomareissu pelastettu.Hain TomTomin eilen Espoo Tekniset Rajalasta. Tämäkin kappale tilattiin jostain, mutta tuli kuitenkin vuorokaudessa. Ilmeisesti saatavuus on tällä hetkellä aika huono.
Käytin ensin viikon verran Sonyn NV-U70. En tykännyt lainkaan. Vanhat kartat, (minusta) selkeästi huonompi GPS yhteys. Sonylta ei mitään tietoa karttapäivityksistä.
-janneki- - Ostanut
Tuolta saa kyseistä laitetta. Hinta ei ole paha ja toimitus nopeaa. Suosittelen !
http://www.luurinetti.com/products.php?p=b100b9
- hattta3
Tiedän että Tomtom (hollantilainen yritys) on aloittanut mittavan TV-kamppanjan Keski-Euroopassa että eivät sitten kai myy ei-oota. Kitenkin, kuten edellisestä viesteistä näkyy että Suomesta löytyy laitetta myös. Kysy vaikka Tampereelta, tai katso wepistä firmasta RXTX.
Tämän Tomtomin hollantilaisilta weppivuilta löytyy liuta suomalaisia jälleenmyyjiä logoineen. - Päivittely
On ainaki tilaa päivitellä ja hommata vaikka Balttian kartat kun tulee. Niin ei ekana tartte kortteja ostella.
- tark.ps.
Onko jollakin kokemuksia millä 910:n latauksen saa pysymään päällä myös tärinässä. Ostan laitteen, kun navigaattorin ja ikkunatelineen välinen yhteys toimii katkoitta.
- ainakaan vielä
tark.ps. kirjoitti:
Onko jollakin kokemuksia millä 910:n latauksen saa pysymään päällä myös tärinässä. Ostan laitteen, kun navigaattorin ja ikkunatelineen välinen yhteys toimii katkoitta.
Tositaiseksi on toiminut lataus hyvin 910:ssä niin moottoriteillä kuin sorallakin. Eihän tuota laitetta meinaa saada irti tuosta telineestään edes niin haluttaessa, niin miten sitten vahingossa.
- käytössä 1 kk
Itselläni on ko laite ollut yli kuukauden käytössä ja olen ollut pääosin tyytyväinen. Ensimmäinen laite ei löytänyt satelliittejä oleenkaan. Uusi laite toiminut moitteettomasti. Kartoissa puutteita verrattuna Wayfinderiin. Molemmissa kylläkin TeleAtlaksen kartat mutta Wayfinderi hakee aina tuoreimmat joltain palvelimelta.
Tomtomissa arvostan isoa näyttöa (vertaan SE P910 Wayfinder)ja kaukosäädintä mikä on tosi kätevä.
Nyt pari päivää sitten imukuppi ja teline sanoivat keskinäisen sopimuksen irti. S-posti yhteys Tomtomiin. Lupasivat lähettää uuden telineen, katsotaan miten käy...
Kartoista sen verran että yllätyksekseni sekä Pietari että Moskova löytyivät levyltä. Kävin juuri Pietarissa ajaen ja hyvin selvitti reitin sinne ja takaisin. Tosin Viipusrista se ei tiennyt mitään. Ajatti ohikulkutietä mikä sinänsä ihan OK.
Olin myös tyytyväinen Pietarin kartan tasoon. - Kane
tark.ps. kirjoitti:
Minulla on sama ongelma.Olin lapin reissulla ja ajelin pitkiä pätkiä soralla kiinnitys taisi kärsiä rytkytyksestä.Tajusin vian vasta kun akku lopahti.Poistullessa keksin ratkaisun ongelmaan.Mulla on laite peruutuspeilin alla , painoin peilillä laitetta niin homma peletti,tosin peilistä ei näkyny kun oma pärstä.
Ikkunateline on kyllä tosi surkea liika välystä. - kuinka toimii?
käytössä 1 kk kirjoitti:
Itselläni on ko laite ollut yli kuukauden käytössä ja olen ollut pääosin tyytyväinen. Ensimmäinen laite ei löytänyt satelliittejä oleenkaan. Uusi laite toiminut moitteettomasti. Kartoissa puutteita verrattuna Wayfinderiin. Molemmissa kylläkin TeleAtlaksen kartat mutta Wayfinderi hakee aina tuoreimmat joltain palvelimelta.
Tomtomissa arvostan isoa näyttöa (vertaan SE P910 Wayfinder)ja kaukosäädintä mikä on tosi kätevä.
Nyt pari päivää sitten imukuppi ja teline sanoivat keskinäisen sopimuksen irti. S-posti yhteys Tomtomiin. Lupasivat lähettää uuden telineen, katsotaan miten käy...
Kartoista sen verran että yllätyksekseni sekä Pietari että Moskova löytyivät levyltä. Kävin juuri Pietarissa ajaen ja hyvin selvitti reitin sinne ja takaisin. Tosin Viipusrista se ei tiennyt mitään. Ajatti ohikulkutietä mikä sinänsä ihan OK.
Olin myös tyytyväinen Pietarin kartan tasoon.Pystyykö tuon kartan avulla liikkumaan Pietarissa? Eli toimiiko kuten muissakin isoissa kaupungeissa?
Ja onko kartta saatavilla muihinkin navigaattoreihin?
- Ostanut
Kyllä täytyy myöntää että on tuo TomTom aika peto navigaattoriksi. Ainakin se mennen tullen päihittää tuon Sony NV-U50:n jota myös kokeilin kun ostoa suunnittelin. TomTomissa toimintoja löytyy riittävästi, kartat tarkempia, opastus kertoo jopa kaistojen vaihdon ja pelittää vaikka puhelimena jos niin on tarvis ja POI pisteiden lisääminen todella helppoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata401380Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.981335Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l2891225- 1091095
- 191031
- 641015
- 711012
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva161009Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f176868Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju17833