Parvekkeelle betoniin koukut

kesäpääskynen

Parvekkeelle laitettiin lasit ja nyt ei saa sitten pajuaitaa parvekkeen ulkoreunaan kiinni peittämään harmaata kalseaa betonia. Voiko kaiteeseen porata koukut joihin sais naruilla pajuaidan kiinni? Mitenkään muuten sitä pajuaitaa ei siihen enää saa, kovaa betonia kun on. Harmittaa, mutta lasit ovat todella hyvät olemassa. Onkohan tästä jotain säätöjä, asunto ei nimittäin ole oma, vaan asun vuokralla. Jos siihen pienet koukut porais, ei varmaan haittaa?

9

2082

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meillä

Meillä on kyllä pajuaita, vaikka on lasit parvekkeella! Aita on kiinni naijauslangalla lasien alateunojen listoissa(ruuveissa kiinni). Ei tarvinnut porata mitään ja ku on juuri oikean kokoiseksi poikkastu niin pysyy kyllä tosi napakasti!

• :-)

tuota pajuaitaa saa? Vai oletteko tehneet itse?

• ostin
        :-) kirjoitti:

tuota pajuaitaa saa? Vai oletteko tehneet itse?

Plantagenista! Muistaakseni Honkkari on ainakin kans ilmotellu, mut sieltä oli loppu sillon kun kyselemässä kävin. Makso jotain 20-30 euroa. Vähän piti matalammaks leikata, mut meidän tavallisen kokoselle parvekkeelle riitti se yks oikein sopivasti!

• Kesäpääskynen

Kiitos vinkistä, pitää yrittää kehitellä jotain illalla. Kun lasit tuli parvekkeelle, katosi myös kaikki ulokkeet, joihin olis voinut saada jotain narua kiinni...

Minä ostin pajuaitani Kärkkäiseltä, p-pohjanmaalta. Maksoi 20 e ja on 1 m korkea, ja muistaakseni 5 m pitkä.

• leena 46

Nippusidekin aika näppärä tapa kiinnittää parvekkeen kaiteeseen , ei tarvii porata ja saa napakasti kiinni. Minulla on säleiköt niillä kiinni ja hyvin ovat pysyneet vaikka ovatkin aika painavat

• Kesäpääskynen

Ei auta nippusiteet eivätkä narut, kun ei ole mihin ne sitoo kiinni. Kun lasit tuli, listat ja muut muoviset osat peittävät parvekkeen kaiteen ja ne osat, joihin aikaisemmin pystyin hyvin sitomaan narulla pajuaidan kiinni. Tarkistin myös ruuvit, eikä niiden ympärillekään saa mitään sidottua. Ei siis ole mitään, minne sidon pajuaidan kiinni, joten taitaa jäädä aita käyttämättä. Harmi, koska ostin sen alkukesästä juuri parveketta varten.

• tälleen
        Kesäpääskynen kirjoitti:

Ei auta nippusiteet eivätkä narut, kun ei ole mihin ne sitoo kiinni. Kun lasit tuli, listat ja muut muoviset osat peittävät parvekkeen kaiteen ja ne osat, joihin aikaisemmin pystyin hyvin sitomaan narulla pajuaidan kiinni. Tarkistin myös ruuvit, eikä niiden ympärillekään saa mitään sidottua. Ei siis ole mitään, minne sidon pajuaidan kiinni, joten taitaa jäädä aita käyttämättä. Harmi, koska ostin sen alkukesästä juuri parveketta varten.

onko sulla parvekkeen lattialle puisia lattiaritilöitä,-tralleja tai mitä ne nyt liekin? Meillä oli sellaset jo aikasemmin parvekkeella, sopiviksi sahattuina ja nyt kun ängettiin vielä se pajuaita sinne väliin, niin musta se olis sellasenaan ihan jo pysyny siinä sienän viertä pystyssä! Sen verran tiukkaan meni, isäntä vaan halus vielä varmistaa ja laitto myös ne rautalankakiinnikkeet.

• Kesäpääskynen
        tälleen kirjoitti:

onko sulla parvekkeen lattialle puisia lattiaritilöitä,-tralleja tai mitä ne nyt liekin? Meillä oli sellaset jo aikasemmin parvekkeella, sopiviksi sahattuina ja nyt kun ängettiin vielä se pajuaita sinne väliin, niin musta se olis sellasenaan ihan jo pysyny siinä sienän viertä pystyssä! Sen verran tiukkaan meni, isäntä vaan halus vielä varmistaa ja laitto myös ne rautalankakiinnikkeet.

Ei mulla ole parvekkeella kuin matot. Joten ei auta sekään ehdotus. Kiitos kuitenkin! :)

• aina konsti löytyy
        Kesäpääskynen kirjoitti:

Ei mulla ole parvekkeella kuin matot. Joten ei auta sekään ehdotus. Kiitos kuitenkin! :)

Kyllähän se pajuaita täytyy pystyyn saada - laita vaikka kaksipuolisella teipillä sieltä täältä kiinni suoraan lasiin !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      66
      2248
    2. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1863
    3. Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...

Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.
      Maailman menoa
      171
      1500
    4. Viulu vaiennut

Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣
      Suomussalmi
      23
      1487
    5. Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.

Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      83
      1208
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      177
      1144
    7. Kyllä tekee kipeää

Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬
      Ikävä
      21
      1096
    8. Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.

Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä
      Maailman menoa
      105
      1074
    9. Luotatko kaivattuusi?

Jos et, mistä kiikastaa?
      Ikävä
      77
      929
    10. En mä tiedä mitä tapahtuu

siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.
      Ikävä
      9
      922
    Aihe