Otsikon liike aivan huippuhyvä, suosittelen kaikille! Kymmenien kertojen huoltokokemuksella voin sanoa, että todella hyvää ja nopeaa työtä. Maksimissaan kaksi työpäivää on huolto kestänyt ja silloin ei ollut kyseessä mikään pikkuhuolto. Useimmiten saanut jo samana päivänä huollosta, kun aamulla vienyt. Siirryin Toyotaan 2001, ja takaisin en vaihda (en viitsi kertoa edellistä merkkiä). Olen ajanut loppuun Corollan ja Avensis nyt alla.
Toyota Autotalot Oy Toyota Itäkeskus
19
3433
Vastaukset
- 2 päivää?
Jumankekka! Ikinä eivät oo millään korjaamolla pitäneet mun autoa noin pitkään, vaikka huollon lisäks korjattavaakin on ollut.
Taitaapa Toyota Autotalot Oy Itäkeskus olla sun työnantaja.- ole työnantaja
meni vain sanat huolto ja korjaus ilmeisesti sekaisin. Siis korjauksessa on ollut maksimissaan kasi työpäivää. Tiistai aamuna vein ja torstai aamuna hain. (Olisi ollut valmis ehkä jo keskiviikkoiltana, mutta en ehtinyt hakemaan). Kun kilometrejä tulee vuodessa n. 15 000, lähinnä kehäteillä, niin on mielestäni todella tärkeää, että huoltopalvelut toimii.
- Korolla
"huolto" on ollut kyseessä, kun kaks päivää on kestäny. Tais olla kyseessä jo korjaus eikä huolto.
- oikeassa
(katso edellinen vastaus) siis huolto ja korjaus sanat menivät sekaisin! Sama juttuhan se mulle on; auto korjaamolle, mitä siellä sille sitten tekevätkään.
- pelaa
Samaa mieltä olen huollon osalta. Toyotan huolto pelaa,siitä pitkä kokemus.
Pari vuotta sitten vaihdoin autoa ja kävin tarjoomassa ko. olevaankin firmaan. Sain sieltä ylivoimaisesti huonomman tarjouksen. Eri liikkeitä oli 8kpl.- minä sain
mielestäni ko liikkeestä hyvän hyvityksen, kun vaihdoin 2003 kolme vuotta vanhan mielestäni loppuunajetun Corollan uuteen Avensikseen. Vaihdossa sain lähemmäs 10k kuin 5k.
- Yrjö
olekaan niin huoleton,kuin on annettu ymmärtää?Muutamassa vuodessa olet kymmeniä kertoja joutunut käymään huollossa.
- liioittelin
"kymmeniä" kuulostaa aika paljolta, mutta ehkä noin parikymmentä kertaa. Ei kai tuo nyt ole mitenkään ihmeellistä, pikkuvikoja suurin osa. Pitää kuitenkin vielä ottaa huomioon, että suuri osa noista oli vielä takuuaikana, joten "maksullisia" käyntejä oli korkeintaan kymmenkunta. Ja autollakin mittarissa lähemmäs 60k, kun vaihdoin sen suurempaan.
- ja loppuunajettu
liioittelin kirjoitti:
"kymmeniä" kuulostaa aika paljolta, mutta ehkä noin parikymmentä kertaa. Ei kai tuo nyt ole mitenkään ihmeellistä, pikkuvikoja suurin osa. Pitää kuitenkin vielä ottaa huomioon, että suuri osa noista oli vielä takuuaikana, joten "maksullisia" käyntejä oli korkeintaan kymmenkunta. Ja autollakin mittarissa lähemmäs 60k, kun vaihdoin sen suurempaan.
onko se sitä laatua?
- käsiin hajonnut
ja loppuunajettu kirjoitti:
onko se sitä laatua?
mutta alkoivat nuo korjauskulut nousta aika jyrkästi kerta kerralta. Sitäpaitsi minkä muunkaan merkkisellä autolla voi/viitsii enää noiden kilometrien jälkeen ajella? Joskushan se on kuitenkin vaihdettava. Luulen että vieläpä näissä Japanilaisissa merkeissä esim. turvallisuus kehittyy sitä tahtia, että kannattaa vaihtaa aika usein. Tässä nykyisessä Avessa vaihdekepissäkin on jo ihan eri tunto kun tuossa Corollassani oli. (Puurokauhamainen).
- huhhuhhuh
liioittelin kirjoitti:
"kymmeniä" kuulostaa aika paljolta, mutta ehkä noin parikymmentä kertaa. Ei kai tuo nyt ole mitenkään ihmeellistä, pikkuvikoja suurin osa. Pitää kuitenkin vielä ottaa huomioon, että suuri osa noista oli vielä takuuaikana, joten "maksullisia" käyntejä oli korkeintaan kymmenkunta. Ja autollakin mittarissa lähemmäs 60k, kun vaihdoin sen suurempaan.
No huh huh. Itse ostin v. 2002 erään toisen japsimerkin uutuusmallin, ajelin sillä 3 vuotta / 160 tuhatta km, ja vaihdoin vuosi sitten uuteen vastaavaan, jossa kohta 40 tonnia mittarissa. Ja tuona aikana on liki 200 tonnin ajoilla on yhdeksän huoltokertaa, normaalit huollot, ainut "vikakorjaus" on yhdet etujarrupalat huollon yhteydessä. No, enpähän ainakaan tojottia harkitse jos tuossa ajassa ja noilla kilometreillä puhutaan kymmenissä huoltokäyntien määrässä... Joku 60 tonniahan on vasta juuri sisäänajettu, siis melkein käyttämätön auto...
- 40 000
huhhuhhuh kirjoitti:
No huh huh. Itse ostin v. 2002 erään toisen japsimerkin uutuusmallin, ajelin sillä 3 vuotta / 160 tuhatta km, ja vaihdoin vuosi sitten uuteen vastaavaan, jossa kohta 40 tonnia mittarissa. Ja tuona aikana on liki 200 tonnin ajoilla on yhdeksän huoltokertaa, normaalit huollot, ainut "vikakorjaus" on yhdet etujarrupalat huollon yhteydessä. No, enpähän ainakaan tojottia harkitse jos tuossa ajassa ja noilla kilometreillä puhutaan kymmenissä huoltokäyntien määrässä... Joku 60 tonniahan on vasta juuri sisäänajettu, siis melkein käyttämätön auto...
os sama asia kuin maapallon ympäri! Ei millään pelillä voi ilman huoltoja tuota matkaa mennä! Itsellä jo kuudes Toyota alla, ja suunnilleen samoilla huolloilla kun keskustelun aloittaja olen päässyt. Nykyään hieman enemmän, laatu oli tosiaan toista silloin kultaisella 80-luvulla!
- heipäheihei
40 000 kirjoitti:
os sama asia kuin maapallon ympäri! Ei millään pelillä voi ilman huoltoja tuota matkaa mennä! Itsellä jo kuudes Toyota alla, ja suunnilleen samoilla huolloilla kun keskustelun aloittaja olen päässyt. Nykyään hieman enemmän, laatu oli tosiaan toista silloin kultaisella 80-luvulla!
No heihei ja huhhuhhuhhuh! Omalla autollani tuossa maapallon ympäriajossa tarvittaisiin siis matkalla YKSI huolto ja toinen kun on kotiin päästy. Ja tuo kaveri puhuu 60 tuhannen kilometrin matkasta (eli sinun mittayksiköissäsi puolitoista kertaa maapallon ympäri), ja samaan hengenvetoon kymmenestä huoltokäynnistä... Eli jos tojotan meininki on tuo, että noilla kilometreillä puhutaan kymmenestä huollosta, niin onnea vaan tojotisteille, hyvin pyyhkiii...... en mää vaan jaksais olla tommosia määriä huollossa luuraamassa. Ja kuten aiemmin sanottu, kun 4-5 kertaa maapallon ympäri-matka taittuu pelkillä normaaleilla huoltokäynneillä, niin enpä viittis ottaa sellaista, jolla pitää käydä ylimääräisiä korjaamokeikkoja jo ennen ensimmäistäkään pallon ympäri-rundia. Huhhuh...
- heikoin
Useissa autolehtien testeissä Itiksen korjaamo todettu todella huonoksi. Peltikorjaamossakin maalaukset heikkoja ja jopa korjattujen kohtien ruostesuojaus jätettiin kylmästi tekemättä. Eli semmonen se tojon itis oikeasti on.
- käsityksen
yhteenvetona:
Olet ostanut vuonna 2001 1.8 litraisen Corollan.
Olet käyttänyt sitä takuuaikana huollossa ja korjaamolla noin 10 kertaa ja takuun päätyttyä toiset 10. Ajoit sillä kaikkiaan vajaat 60 000 kilometriä, ja vaihdoit sen loppuunajettuna uuteen Avensikseen. Vaihdossa sait enää alle 10 000 euroa. Ja olet tyytyväinen merkkiin ja palveluun liikkeessä?
No, onnea Avensiksen kanssa. - Uuno T.
On se hyvä, että tojon piirimyyjät ovat alkaneet kehua tällä tavoin itseään. Onkohan Itiksen Autotalolla pula asiakkaista, heh?
- hyvältä vaikuta
jos on Toyotalla ajellut vuodesta 2001 ja on käynyt kummeniä kertoja korjaamolla ja toinen Toyota menossa...
- mainokseksikin
Olen ajellut useamman merkkisellä autolla, ja AINA saanut huollosta auton samana päivänä, ja hyvin usein, kun aamulla olen vienyt, on jo puoleen päivään mennessä ilmoitettu, että auto on valmis. Eikä tuota ole ollut valittamisia huollon toiminnasta johtuen. Mutta jos tojotalla on epävarmaa saako samana päivänä vai meneekö useampi päivä, niin tiedänpähän, etten edes harkitse tojoa huollossa seisotettavaksi...
- Pena2
Lehmät lentää...
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851354Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670