Kannattaako yleensä pitää polttarit, kun minulla ei ole paljoa kavereita. Kolme kaveria minulla on, joista kaksi voisi tullakin. Mutta onko vähän säälittävää sitten pitää koko polttareita, koska nämä kaksi kaveria eivät tiedä, ettei minulla ole enempää kavereita. Varmasti ensimmäinen kysymys olisi, että eikö muut kaverit päässeet tulemaan. Sitten siinä vain sanoako, ettei "muut" päässeet tulemaan??
Bestmaniakaan ei ole, en tiedä viitsisikö veljeä kysyä. Tulevan vaimon polttareihin tulee noin 15 hänen ystäväänsä. Itse häihin tulee omalta puoleltani vain "vanhuksia", koska ei minulla ole ketään niin läheistä kaveria, joita voisi käskeä häihin. Vaimon puolelta tuleekin sitten alle 30:siä varmaan 20-30, plus joitain vanhuksia. Näen jo painajaista siitä, että kaikki kyselevät minulta, että eikö sinulla ole täälä tosiaankaan muita kavereita käskettynä. Varsinkin jatkoilla tilanne tulee väkisinkin eteen, en edes tunne vaimon kaveripiiriä niin hyvin että kuuluisin jotenkin porukkaan. Olemme aina eläneet omaa elämää, kellä sitä elämää nyt edes on ollut.
Mitä siis tehdä? Miten välttyä häpeältä??
vähän osallistujia
3
1054
Vastaukset
- ennen määrää
kaksi laatuuystävää on paljon parempi saavutus kuin tusina puolituttuja. Ei ystäviä hyllynkoristeeksi kerätä.
Pysypäin vain, rintaa rottingille ja ettepäin!- veitikka
samaa mieltä! Ja ei mikään estä sinua sanomasta, että sinulla ei ole muita näin läheisiä ystäviä, että halusit pyytää läheisimmät. Meidän häihinkin kutsuttiin vain läheisimmät. Erikoista, jos nämä pari kaveriasi ei vielä tiedä, että sinulla ei ole muita kavereita kuin heidät. Ja pitäkää mukava ilta vaikkapa kolmisin mökillä tai kylpylässä tai jotain. Omat ystäväni ovat kuka missäkin päin suomea, joten paria päivää ennen häitä kävin yhden ystäväni kanssa syömässä "kantapaikassamme" "kantaruokaamme", ja mukavaa oli. Varsinaisten polttareiden järjestäminen ei olisi ollut edes mahdollista minulle. Mieheni kävi puolestaan häitä edeltäneenä iltana syömässä muutaman kaverinsa kanssa, kovasti tykkäsi. Tsemppiä! :)
- poika polttariosallistujana...
Eikö se ole niin, että kaverit pitää polttarit yllätyksenä sulhaselle ja morsiamelle. Joten älä ota stressiä, ei se ole sinun murhe, jos polttareita ei pidetä.
ps ehkä jopa josku viisaampaa ettei niitä tulekaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 851485
- 711179
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr1691000Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t44819Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38818- 44815
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!51764IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35759- 46752
Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9743