Anteeksi etten ole koskaan käynyt tukholmas mutta pysähtyykö noi laivat ihan keskustan vierssä että voi kävellä keskustaan??
ruotsinlaivan
5
791
Vastaukset
- -----
Viikkarin satamasta pystyy helposti kävelemään keskustaan,ainakin itse aina olen mennyt jalan. Siljan satama sijaitsee jo kauempana keskustasta.
- niin pitkällä
jottei voisi kävellä sieltä keskustaan. Matkan varella näkee kappaleen ehkä kauneinta Tukholmaa.
- ei kävellyt
niin pitkällä kirjoitti:
jottei voisi kävellä sieltä keskustaan. Matkan varella näkee kappaleen ehkä kauneinta Tukholmaa.
kun keskustaan liki 10 km, jos keskusta on esim. keskusasema. Kyllä siinä näkee "keskustaa" ja kunto nousee rapulassa.
- on vaan noin
ei kävellyt kirjoitti:
kun keskustaan liki 10 km, jos keskusta on esim. keskusasema. Kyllä siinä näkee "keskustaa" ja kunto nousee rapulassa.
korkeintaan 2,5 kilometriä rautatieasemalle, vaikka kenenkäs sinne asti pitää mennä.
No joo rapualaiselle se ei maistu kävellä...
Minä olen asunut ikäni Tukholmassa, joten älä yritä... - Marda
on vaan noin kirjoitti:
korkeintaan 2,5 kilometriä rautatieasemalle, vaikka kenenkäs sinne asti pitää mennä.
No joo rapualaiselle se ei maistu kävellä...
Minä olen asunut ikäni Tukholmassa, joten älä yritä...Eli Viking Linen satama on keskustan tuntumassa ja SiljaLine/ Sea Wind satama on kaupungin pohjois puolella.
monilla on käynyt niin että ovat vahingossa menneet väärään satamaan kun ovat lähdössä suomeen!
kyllähän siellä bussit kulkee, eikä maksa paljoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664500
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373208Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262628- 472523
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1971913
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951552Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91418