Tänään oli "äkkiväärä" päivä joillekin.
Tyyntä myrskyn edellä, niinhän vanha viisaus sanoo.
Kuin sattuman johdosta kävi niin, että eräät poikkesivat valtavirrasta liiaksi. Siten joutuivat ystävät navikoimaan ja saattelemaan hairahtunutta oikealle reimarille. Vaan kuinkas sattuikaan, juuri ennen reimaria, ajopuun katveessa oli vastarannan kiiski.
Siellä oli eksynyt joka oli kovinkin tuohtunut siintä, että ei osaa luovia toisten muuassa.
Suuntavaistonsa menettäneet yhdessä eroittuivat joukosta ja suuntasivatkin matkansa vastavirtaan.
Tuumasivat, että yhdessä heitä on tuplaten.
Nyt näytetään miten vastarannan kiisket uivat.
Eivät vain siinä tohkeissaan muistaneet, että voimavarat kummallakin ovat entiset.
Nyt köllöttelevät siellä matkan päässä reimarista ja miettivät syntyviä syvänteitä,- ajopuun katveessa.
Kirjoittelemisiin.
Tyventä laguunissa.
21
4857
Vastaukset
- Hyvin tehty
Kaikkien kannalta hyvä. Tämä onkin asiallinen palsta ja sopii tänne huumorikin,mieluusti.
- ju uh
Roskat on taas lakaistu maton alle.
Katsokoon kukin eteensä ettei kompasti.
- Suhmuran Santra
Antaa niitten vastarannan Kiiskien olla siellä pohjamudassa. Kyllä ne siellä yrittää ryöpyttää,mutta pannaan katiska pyytämään.Kyllä kompostiin Kiiskiä mahtuu.Oikein teit pidetään palstat siistinä.
- Petronella1
Jos teillä muutamalla kirjoittajalla ei ole muuta kirjoitettavaa kun panetella ja sormella osoittaa toisia kirjoittajia, olisi parasta olla kirjoittamatta mitään.
Minua suorataan ärsyttää kun ollaan rakkikoirien tavoin jatkuvasti parjaamassa toisia kirjoittajia.
Eihän sille mitään voi, koirat haukkuvat ja karavaani kulkee... Jos tästäkin ketjusta jotkut saavat tyydytyksen itselleen, vähissä ovat Jokisten eväät.- pirtti -hirmu
Pysy pirtissäsi kutiminesi!
- ei tuule nyt
On tyyni nyt.
Ei tuule nyt.
On tuuli tyyntynyt. - Tyyne
voisi tehdä suurmenestyksen tuolla huuhaa-palstalla. Miksi tuppautua tänne, kun ne "asiapitoiset" viestit loistavat poissaolollaan? Riidanjauhanta aina päällimmäisenä!
Yrittäkää pitää mielessänne että seriffimme on täällä pitämässä palstoja siistinä teidänlaistenne palstankäyttäjien jäljiltä!
Ei kannata kiinnittää huomiota seriffin kielivirheisiin, kun itsekin niitä teette, tai muuhun epäolennaiseen.
Jos katsotte tulleenne väärinymmärretyiksi, niin voitte kääntyä ylläpidon puoleen (joka ei varmaankaan huomioi "hajupoikamaisia" ilmoitteluja) tai siirtyä jollekin muulle toiveitanne vastaavalle palstalle.- Hya-sintti
Jos on hyväksyy BilMannin sanotaan jotta ruskeakielinen nuoleskelija. Jos nuolee Celestaa niin se on hyvä.... Ylläpitoa täällä kuulutetaan. Kerätään tilastoja vuosien takaa. Ylläpito vaikenee...silloin ylläpito on kait samaa mieltä Bilmannin kanssa. Pidetään sivut siisteinä:)))Sontakuormat muualle.
Hya-sintti kirjoitti:
Jos on hyväksyy BilMannin sanotaan jotta ruskeakielinen nuoleskelija. Jos nuolee Celestaa niin se on hyvä.... Ylläpitoa täällä kuulutetaan. Kerätään tilastoja vuosien takaa. Ylläpito vaikenee...silloin ylläpito on kait samaa mieltä Bilmannin kanssa. Pidetään sivut siisteinä:)))Sontakuormat muualle.
on karsittava ankarasti.
Itse en tunne kärsiväni vääryyttä, vaikka monta kertaa viestit häviävät muitten joukossa.
Kun tietää pelin säännöt niin ei kannata valittaa.
On ymmärrettävä että oma, ehkä aivan syytön viesti, poistuu jonkun toisen viemärikelpoisen viestin jatkona.- Kalle-Aaretti
MdK-MdK kirjoitti:
on karsittava ankarasti.
Itse en tunne kärsiväni vääryyttä, vaikka monta kertaa viestit häviävät muitten joukossa.
On ymmärrettävä että oma, ehkä aivan syytön viesti, poistuu jonkun toisen viemärikelpoisen viestin jatkona.Ai ai ai. Herranjestas kui hellyttävää.
Kalle-Aaretti kirjoitti:
Ai ai ai. Herranjestas kui hellyttävää.
mitäpä muuta olisit osannut sanoa?
- Kalle-Aaretti
MdK-MdK kirjoitti:
mitäpä muuta olisit osannut sanoa?
Sinä olisit osannut kirjoittaa tuhatsivuisen kirjan.
Kalle-Aaretti kirjoitti:
Sinä olisit osannut kirjoittaa tuhatsivuisen kirjan.
jos on kirjoittanut 3, yhteensä 1000 sivua.
Mutta seriffin työtä tällaisilla yleisillä palstoilla ei kannata aliarvioida. Se on arvotonta meidän ikäisille ihmisille.- näiltä palstoilta
Minä tiedän että olet v-mäisin kirjoittelija näillä palstoilla, mitä ikinä on ollut.
Torjuttu hajupoika on pirullisin mitä olla voi. MdK-MdK kirjoitti:
on karsittava ankarasti.
On ymmärrettävä että oma, ehkä aivan syytön viesti, poistuu jonkun toisen viemärikelpoisen viestin jatkona.Olen samaa mieltä, että karsittava on. Aika paljon on myöskin kärsittävä.
Se, että omia viestejäni poistetaan, ei ole sen pahempaa kuin muidenkaan poistaminen.
Aiheettomat poistot kuitenkin ihmetyttävät. Et maininnut nimimerkkiäni mutta ilmiselvästi tarkoitit minua kielisaivartelijana. Enemmän olen puuttunut asioihin, kuten epäselviin ilmaisuihin. Omakin kirjoitustaitoni on puutteellinen.
Olen varmasti se räkäkiiski, joka laguunin kuohuvissa tyrskyissä oli uppotukin takana.
Vastarannan kiiskihän olen. Hyväksyn virheitä kun itsekin niitä teen. Purnaan perustellen, jos olette huomannut.
Terveiset roskakorista!
RuuneperiRuuneperi kirjoitti:
Olen samaa mieltä, että karsittava on. Aika paljon on myöskin kärsittävä.
Se, että omia viestejäni poistetaan, ei ole sen pahempaa kuin muidenkaan poistaminen.
Aiheettomat poistot kuitenkin ihmetyttävät. Et maininnut nimimerkkiäni mutta ilmiselvästi tarkoitit minua kielisaivartelijana. Enemmän olen puuttunut asioihin, kuten epäselviin ilmaisuihin. Omakin kirjoitustaitoni on puutteellinen.
Olen varmasti se räkäkiiski, joka laguunin kuohuvissa tyrskyissä oli uppotukin takana.
Vastarannan kiiskihän olen. Hyväksyn virheitä kun itsekin niitä teen. Purnaan perustellen, jos olette huomannut.
Terveiset roskakorista!
Ruuneperilukemaan missä viestissä olisin maininnut "kielisavertilijasta"... kun en edes muista tuollaista sanaa koskaan käyttäneeni, vielä vähemmän tarkoittaneeni sinua!
Seriffiä on puolustettava, jos aikoo täällä kirjoitella, eikä halua antaa palstojen mennä hyrskyn myrskyksi!
Antaa herjojen heittäjien kyräillä, ei ne pitkälle täällä pääse.- tytön tyllerö
MdK-MdK kirjoitti:
lukemaan missä viestissä olisin maininnut "kielisavertilijasta"... kun en edes muista tuollaista sanaa koskaan käyttäneeni, vielä vähemmän tarkoittaneeni sinua!
Seriffiä on puolustettava, jos aikoo täällä kirjoitella, eikä halua antaa palstojen mennä hyrskyn myrskyksi!
Antaa herjojen heittäjien kyräillä, ei ne pitkälle täällä pääse.Miten sinäkin MDK noin suppeasti ajattelet. Olen pitänyt sinua avarakatseisena naisena, nyt myhäilet tyyliin, kaikki on hyvin kun sefua puolustetaan.
Pitää ottaa asia sellaisena kun on, kyllä sefullakin on ja pitää olla säännöt, järki niitä käyttäessä tallella. Oma mieliala ei saa olla etualalla tointa hoitaessa. Oma etu pitää jäädä yleisen edun jälkeen. tytön tyllerö kirjoitti:
Miten sinäkin MDK noin suppeasti ajattelet. Olen pitänyt sinua avarakatseisena naisena, nyt myhäilet tyyliin, kaikki on hyvin kun sefua puolustetaan.
Pitää ottaa asia sellaisena kun on, kyllä sefullakin on ja pitää olla säännöt, järki niitä käyttäessä tallella. Oma mieliala ei saa olla etualalla tointa hoitaessa. Oma etu pitää jäädä yleisen edun jälkeen.ei taida olla harmaata aavistusta miten täällä mummeleitten ja vaarien palstoilla herjat ovat lentäneet.
Jos katsot sellaisen suvaitsemisen olevan "avarakatseisuutta" niin luojan kiitos en sitten kuulu siihen kategoriaan, kun haluan että palstoilla uskaltaa aremmatkin kirjoittajat tuoda mielipiteensä esille, eikä ainoastaan kaikista suurisuisimmat häiriköt.
Sellaisen estäminen ei suinkaan ole yleisen edun
vastaista, päinvastoin.- Ukki
Kyllä sheriffinkin toimia PITÄÄ voida arvostella.
Ja minustakin ne ovat monasti menneet YLI melkoisesti.
Häiriköivästi kyllä, mm. "sattuma" on toiminut.
Mutta mielivaltaista on toiminta ollut.
Ketjusta on poistettu 127 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1413162
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau582542Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.292009- 1301657
- 751474
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?781434Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3641418- 891115
- 901069
- 831048