Onko muilla raskaana olevilla ollut kiusana sairaan pahanhajuinen valkovuoto? Joka on väritöntä, mutta silti kuin hyytelöä ja venuu ja vanuu kuin räkä!!?? Tuntuu että haistan sen itse kokoajan ja tunnen oloni todella kiusaantuneeksi kyseisen vaivan takia!! Olen nyt viikolla 25 ja tämä paha haju on seurannut vuodon mukana jo ainakin kuukuauden! Neuvolassa eivät sanoneet mitään eli ei ole haitallista muille kuin minulle ja mies paralleni joka joutuu nukkumaan hajujeni kanssa!! Ei se kyllä ole mitään sanonut mutta tiedän ettei sitä voi olla haistamatta!
Valkovuoto haisee :(
3
5389
Vastaukset
- Jihuuu
Minustakin tuntuu siltä, että alapää lemuaa koko ajan.. valkovuotoa ei ole mitenkään runsaasti (juuri ollenkaan), mutta kyllä ne pöksyt haisee pahalta vaikka teen aamupesut niin iltapäivällä kun menee vessaan niin housuista yleensä haiskahtaa.. :O No, tiedäpä tuota mistä haju johtuu, mitään muuta vaivaa ei ole kuin nenään pistävä haju ja kyllähän sen kanssa selviän kun tekee alapesut pari kolme kertaa päivässä. Ja vaihtaa ne pöksytkin tarvittaessa päivän aikana uudelleen :)
...on koko raskauden ajan haissut omaan nenään valkovuoto voimakkaampana kuin normaalisti. Johtuu varmaan osittain siitä, että hajuaisti on nyt raskaana herkempänä kuin muulloin. Jos valkovuoto näyttää/tuntuu muuten normaalilta, en usko, että mitään on vialla. Jos nimittäin olisi hiivaa, olisi valkovuoto kokkareista ja alapää todennäköisesti vielä kaiken lisäksi kutisisi.
Rv 26 (25 2)- Lilja -82
Pari kertaa päivässä joutuu pöksyt vaihtaa. Aattelin, et haju johtuu kai siitä kun määräkin on huimasti lisääntynyt. Tosi inhottava vaiva. Mulla on sellaisia kosteuspyyhkeitä jotka on tarkotettu vauvoille:) Niillä voi aina sillontällön tehdä pikapesun jos ei viiti esim. töissä alkaa lotraamaan suihkun kans...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata431491Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.981375Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l3091329- 1091135
- 191091
- 681083
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva171047- 711022
Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f177902Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju18841