eli kamerana on sony DCR-TRV33E olen kuvannut sillä videoo. kun kytken kameran televisioon ja kotson kuvaamaani videoo tv:n kautta kuva näkyy selvänä. mutta kun siirrän kuvan tietokoneelle IMAGEMIXERILLÄ ja katon sitä esim BSplayerillä niin kuva on tosi huono. mistähän mahtais johtua? onko ton IMAGEMIXERIN tilalle jotain muita ja helpompia/suomenkielistä ohjelmia jolla videon voi siirtää kasetilta koneelle?
paljon kysymyksiä mutta kiitos jos voitte auttaa.
kuva huononee SONY
1
453
Vastaukset
- Mikko_vaan
Tuota, tukeeko toi kamerasi USB 2.0:sta? jos ei niin selitys huonolle kuvanlaadulle on yksinkertainen: USB 1.1 datakapasiteetti ei riitä, vaan laatua joudutaan huonontamaan. Veljellä on toi Sonyn TRV19E, siinä oli sama ongelma: resoluutio 352*288. Sit hommasin koneeseen Firewire kortin, niin resoluutioksi tuli DV-standardi 720*576 pakkaamattomana. Ja tilaa vie sikana koneelta, 18 minuutin pätkä liki 4 gigaa!
Eli katos, että lukeeko siinä usb-liitännän vieressä iDV. Ainakin tuossa veljen sonyssä lukee ja se on se firewireportti, josta saa 25 Mbit bittivirralla tavaraa tulemaan :P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492288- 262043
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271495Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161424- 1211371
- 181055
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71954Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107904Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad78886Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333873