Antakaa

kaikkien kukkien kukkia.
291714
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 29

Vanhimmat

Annetaan ilman muuta. Kunhan käyttäytyvät.

Äänestä

Kunhan ei mene mollaamiseksi. Vielä pahempi jos mollataan henkilöitä, jotka eivät näillä palstoilla käy. Aika pahaa kirjoitusta muuten kestän, mutta en edellä mainittuja tapauksia ollenkaan.

Se on ihan kirjoittajan viestin sisällöstä kiinni lähteekö ilmoitus, vain se ratkaisee. Kai muistat Jussi miten se kävi kipeetä kun sai ryöpytystä päälle ? Eli kuten aiemmin todettua; jatkan tällä samalla linjalla eteenpäin.

Olen useasti kirjoittanut näistä asioista, välillä tuntuu, että heikoin tuloksin. Olet itse joskus sanonut, että puhutaan asioista, ei henkilöistä. Sillä linjalla olisi hyvä edetä.

Äänestä

Mitä tarkoitat? Etkö sinä kitkekkään kukkapenkkiäsi rikkaruohoista? =)

Äänestä
  • ohdakkeesta aikoihin

Äänestä

• Aloittaja

vaan tarkootan sitä,että kaikki tällä palstalla saavat tuoda julki sanottavansa ilman että tietynlainen sensuuri kävisi poiston muodossa kiinni.

Äänestä

• jj.vaha-tuisku kirjoitti:

vaan tarkootan sitä,että kaikki tällä palstalla saavat tuoda julki sanottavansa ilman että tietynlainen sensuuri kävisi poiston muodossa kiinni.

ei haisevampaa tule.

Äänestä

• perseestä kirjoitti:

ei haisevampaa tule.

vajonneet tosi alas.

Äänestä

• jutut on kirjoitti:

vajonneet tosi alas.

suurin synti. Paisuessaan johtaa..., aatteles yli 60 vuotta sitten yli 50 miljoonan tappamiseen.

Äänestä

• ihmiskunnan kirjoitti:

suurin synti. Paisuessaan johtaa..., aatteles yli 60 vuotta sitten yli 50 miljoonan tappamiseen.

muiden vainoaminen.

Äänestä

joka vanhoja muistaa, mutta miksi sinä ennen poistelit omat viestisi ja muiden siinä samalla? Joko ymmärrät miltä meistä muista tuntui?

Äänestä

• lässyn lässyn kirjoitti:

joka vanhoja muistaa, mutta miksi sinä ennen poistelit omat viestisi ja muiden siinä samalla? Joko ymmärrät miltä meistä muista tuntui?

niitä poistoja tänä aamuna viimmeksi.

Äänestä

• Aloittaja

tekee vieläkin kirjoitti:

niitä poistoja tänä aamuna viimmeksi.

poistoihin oli,että tuli kommentteihin liikaa kirjoitusvirheitä.

Äänestä

poistoihin oli,että tuli kommentteihin liikaa kirjoitusvirheitä.

lukemaan niitä viestejä,oliko se jossa kirjoitit niistä rakkiopettajista.

Äänestä

Jussi ystäväiseni vastaa minulle?

Äänestä

• Aloittaja

lässyn lässyn kirjoitti:

minun pitäisi kommntoida tuohon sinun kirjoitukseen?
    En ole tämän vajaan kahden viikon aikana poistanut yhden aloitukseni,kun alkoi tympäisemään erään keskustelijan saivartelu ja tietämättömyys eräästä selvältä tuntuvasta asiasta.
    Poistoja en tule tekemään siihen malliin kuin aikaisemmin keväällä tein.Mutta jos on selviä kirjoitusvirheitä niin poistot tulen suorittamaan ja tekemään uudet versiot kommentteihin.
    Sen vaan sanon että näiden entisten vattukylästen sisarusten jutut naurattaa eniten tällä palstalla.
    Varsinkin tämä Munasillaan kaveri saa minut nauramaan.Lue vaikka itse niin huomaat että se on pelkkää ITSEIRONIAA ja SARKASMIA.

Äänestä

minun pitäisi kommntoida tuohon sinun kirjoitukseen?
    En ole tämän vajaan kahden viikon aikana poistanut yhden aloitukseni,kun alkoi tympäisemään erään keskustelijan saivartelu ja tietämättömyys eräästä selvältä tuntuvasta asiasta.
    Poistoja en tule tekemään siihen malliin kuin aikaisemmin keväällä tein.Mutta jos on selviä kirjoitusvirheitä niin poistot tulen suorittamaan ja tekemään uudet versiot kommentteihin.
    Sen vaan sanon että näiden entisten vattukylästen sisarusten jutut naurattaa eniten tällä palstalla.
    Varsinkin tämä Munasillaan kaveri saa minut nauramaan.Lue vaikka itse niin huomaat että se on pelkkää ITSEIRONIAA ja SARKASMIA.

sinua vain huomaamaan miltä meistä muista tuntui, kun ennen poistelit jatkuvasti! Nyt sinäkin suret sitä, että me muut ( suur´kitisijät )poistellaan ( = ilmoitetaan )asiattomia ketjuja.. Siis meidän mielestämme asiattomia ketjuja! Tässä myös halveksitaan meidän mielipiteitämme. Mutta eihän sitä itse nämä meidän haukkujat huomaa. Antaa siis olla.

Minä en löydä mitään itseironiaa ja sarkasmia niistä jutuista. Ja toisekseen, et sinä voi tietää ketkä niitä kirjoittelevat.

Äänestä

• Aloittaja

lässyn lässyn kirjoitti:

sinua vain huomaamaan miltä meistä muista tuntui, kun ennen poistelit jatkuvasti! Nyt sinäkin suret sitä, että me muut ( suur´kitisijät )poistellaan ( = ilmoitetaan )asiattomia ketjuja.. Siis meidän mielestämme asiattomia ketjuja! Tässä myös halveksitaan meidän mielipiteitämme. Mutta eihän sitä itse nämä meidän haukkujat huomaa. Antaa siis olla.

Minä en löydä mitään itseironiaa ja sarkasmia niistä jutuista. Ja toisekseen, et sinä voi tietää ketkä niitä kirjoittelevat.

kuka kirjoittaa munasillaan eli sinun väitteesi sen
    takia pohjaton ja tiedän kuka on lemmenpesällä isonkiven kupeella.
    Vältä sinäkin aiheettomia poistoja,niin minäkin teen
    ja sen huomaa.

Äänestä

kuka kirjoittaa munasillaan eli sinun väitteesi sen
    takia pohjaton ja tiedän kuka on lemmenpesällä isonkiven kupeella.
    Vältä sinäkin aiheettomia poistoja,niin minäkin teen
    ja sen huomaa.

puhuu lööperiä ei kukaan voi tietää toisten kirjoitajien nimiä, pistäppä näkösälle jos muka tiedät.

Äänestä

• Aloittaja

jussi nyt kirjoitti:

puhuu lööperiä ei kukaan voi tietää toisten kirjoitajien nimiä, pistäppä näkösälle jos muka tiedät.

huomenna katsastamassa vähän tilannetta kirjoittakien suhteen,niin olen varvemmalla pohjalla
    asian suhteen.

Äänestä

huomenna katsastamassa vähän tilannetta kirjoittakien suhteen,niin olen varvemmalla pohjalla
    asian suhteen.

epävarma, äsken olit aivan varma.Mikä sulle tuli.

Äänestä

• Aloittaja

sinä nyt kirjoitti:

epävarma, äsken olit aivan varma.Mikä sulle tuli.

vain varmistaa sinun epäilyksesi vääriksi.

Äänestä

vain varmistaa sinun epäilyksesi vääriksi.

sanoit ,että tiedät kuka kirjoittaa.Ei tuommosia saa puhua kun ei kerta tiedä.

Äänestä

• Aloittaja

sinähän kirjoitti:

sanoit ,että tiedät kuka kirjoittaa.Ei tuommosia saa puhua kun ei kerta tiedä.

ihan sama mitä sinullkkin laskettaa tulemaan näin muutaman saunakaljan huurussa.

Äänestä

ihan sama mitä sinullkkin laskettaa tulemaan näin muutaman saunakaljan huurussa.

kun sanoit tietäväsi kirjoitajat.

Äänestä

• Aloittaja

valehdellut kirjoitti:

kun sanoit tietäväsi kirjoitajat.

valehtele,sillä tiedän kirjoittajat mutta en voi paljastaa heitä,koska olen luvannut pitää nimet salassa.

Äänestä

takana ...mukavaa!

Äänestä

asian suhteen.

salaisuutemme. Me oksennetut pimeitä ollaan.

Äänestä

• Aloittaja

säilytä kirjoitti:

salaisuutemme. Me oksennetut pimeitä ollaan.

olla sitten hiljaa.

Äänestä

• ison kiven kirjoitti:

takana ...mukavaa!

Mitä tarkoitat?

Äänestä

Kommentoi aloitusta

jj.vaha-tuisku kirjoitti:

kaikkien kukkien kukkia.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu