Makholman soramontun juttu

kirvatsi

Tapahtui muistaakseni v. 1992.

Joko Esko ja se toinen, jonka nimeä en enää muista, on jo vapaalla jalalla? Elinkautinenhan siitä molemmille mäjähti.

26

7395

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En muista

vaikka siellä silloin jo liikuskelinkin

• valopistoolilla

ammuttiin se uudestaniitystä kotoisin ollut kaveri, oli kait jotain huumejuttuja. niin raato( anteeksi, siis vainaja) piilotettiin montuille vissiin jonkun kiven alle vähän huolimattomasti, ja koiran ulkoiluttaja siitä läheltä löysi parin päivän päästä

• vai vai
        valopistoolilla kirjoitti:

ammuttiin se uudestaniitystä kotoisin ollut kaveri, oli kait jotain huumejuttuja. niin raato( anteeksi, siis vainaja) piilotettiin montuille vissiin jonkun kiven alle vähän huolimattomasti, ja koiran ulkoiluttaja siitä läheltä löysi parin päivän päästä

pojat oli pub19, lähti sielt ajelul ja kaverii ammuttii valopistoolil päähä??

• muistan
        vai vai kirjoitti:

pojat oli pub19, lähti sielt ajelul ja kaverii ammuttii valopistoolil päähä??

Kuikelohan tuon kaverin ampui, huumejutuista oli kyse. Itse muistan kuikelon terrorisoimasta Väinölää jo 80-luvun alussa.

Valoraketilla taisi ampua jos en ihan väärin muista.

• tietoa
        muistan kirjoitti:

Kuikelohan tuon kaverin ampui, huumejutuista oli kyse. Itse muistan kuikelon terrorisoimasta Väinölää jo 80-luvun alussa.

Valoraketilla taisi ampua jos en ihan väärin muista.

siinä porukassa liikkui se anttilakin ja tapettu oli happi

• aliisa
        tietoa kirjoitti:

siinä porukassa liikkui se anttilakin ja tapettu oli happi

ns.mattosurma,kuka tappoi ja kenet????koska tää tapahtui,mulla on ihan hämärä muistikuva tälläsestä??

• keulantie 10
        aliisa kirjoitti:

ns.mattosurma,kuka tappoi ja kenet????koska tää tapahtui,mulla on ihan hämärä muistikuva tälläsestä??

joku tappoi/teurasti naisen ja heitti parvelta ulos käärittynä mattoon.

• aliisa
        keulantie 10 kirjoitti:

joku tappoi/teurasti naisen ja heitti parvelta ulos käärittynä mattoon.

se oli joku mieshenkilö,joka löydettiin mattoon käärittynä?????

• muistan
        aliisa kirjoitti:

se oli joku mieshenkilö,joka löydettiin mattoon käärittynä?????

Tarkoitatko tapausta jossa painonnostotankoon sidottu henkilö (härski) löydettiin kokemäenjoesta (mattoon käärittynä) useita vuosia takaperin?

• aliisa
        muistan kirjoitti:

Tarkoitatko tapausta jossa painonnostotankoon sidottu henkilö (härski) löydettiin kokemäenjoesta (mattoon käärittynä) useita vuosia takaperin?

mutta sekin kiinnostaa.ketkä siinä oli tekijöinä ja ketä tapettiin??mahdankohan mä olla siinä mattosurmassa nyt samassa tapauksessa ,kun tää alotus oli.makholmassa löydettiin soramontusta ruumis,oliko se kääritty mattoon??me mun ukon kanssa ollaan pähkäilty näitä juttuja,mutta ne menee joteskin nyt sekasin.....

• jotain tietoa
        aliisa kirjoitti:

mutta sekin kiinnostaa.ketkä siinä oli tekijöinä ja ketä tapettiin??mahdankohan mä olla siinä mattosurmassa nyt samassa tapauksessa ,kun tää alotus oli.makholmassa löydettiin soramontusta ruumis,oliko se kääritty mattoon??me mun ukon kanssa ollaan pähkäilty näitä juttuja,mutta ne menee joteskin nyt sekasin.....

tietoa... Eli keidas-baarin omistaja löytyi mattoon käärittynä vahäraumalta jokunen vuosi sitten

• muistan
        aliisa kirjoitti:

Tämä Kokemäenjoesta punttitankoon käärittynä löytynyt "tapaus" tapahtui noin 6-7 v sitten. Eli sieltä rantakievarin vierestä (muistaakseni) löytyi tankoon teipattu mies (lempinimi: härski).

Tutkinnassa kävi ilmi että kyseessä oli huumeveloista (taas, muistaakseni) ja tekijät olivat jo aiemmin hakanneet uhrin niin pahasti että hän oli saanut pienimuotoisen aivovamman (siis ennen surmatyötä). Muistaakseni tässä käytetiin erästä tyttöä jonkinlaisena "houkutuslintuna" mutta joku voi tarkentaa tämän seikan.

Uhri oli kuollessaan hiukan yli parikymppinen.

• lande
        muistan kirjoitti:

Tämä Kokemäenjoesta punttitankoon käärittynä löytynyt "tapaus" tapahtui noin 6-7 v sitten. Eli sieltä rantakievarin vierestä (muistaakseni) löytyi tankoon teipattu mies (lempinimi: härski).

Tutkinnassa kävi ilmi että kyseessä oli huumeveloista (taas, muistaakseni) ja tekijät olivat jo aiemmin hakanneet uhrin niin pahasti että hän oli saanut pienimuotoisen aivovamman (siis ennen surmatyötä). Muistaakseni tässä käytetiin erästä tyttöä jonkinlaisena "houkutuslintuna" mutta joku voi tarkentaa tämän seikan.

Paininnostotankoon sidottu kaveri löytyi Luotsinmäen ent.tanssipaikan läheltä ,oli tapettu Toukarilla,ja mattoon kääritty nuori nainen löytyi Pormestarinluodosta Keulantieltä.Oli viskattu epäonnistuneen rakasteluyrityksen jälkeen parvekkeelta alas ja yritetty saada näyttämään saatananpalvojien tekosilta.Sattui noin 14 vuotta sitten.Tekijä perheellinen mies,jonka perhe viikonlopun muualla.Lienee vapautunutkin jo.

• kait
        muistan kirjoitti:

siis ei todellakaan omistanut mitään keidaspaaria härski..mistä te noita juttuja keksitte...seetana sen ex akka jallitti sen mäkkärii et nää jätkät
        (joista toinen in tappanut tämän tapauksenjälkeen ittes) ja siitä vietii härski ulvilaan jollekkin teollisuus alueelle...ja ne kusipäät heitti sen kokkelii

• muistan
        kait kirjoitti:

siis ei todellakaan omistanut mitään keidaspaaria härski..mistä te noita juttuja keksitte...seetana sen ex akka jallitti sen mäkkärii et nää jätkät
        (joista toinen in tappanut tämän tapauksenjälkeen ittes) ja siitä vietii härski ulvilaan jollekkin teollisuus alueelle...ja ne kusipäät heitti sen kokkelii

Ei härskillä ja keidasbaarilla ollut kyllä muuta tekemistä keskenään kuin korkeintaan satunnainen asiakassuhde

• Simo
        lande kirjoitti:

Paininnostotankoon sidottu kaveri löytyi Luotsinmäen ent.tanssipaikan läheltä ,oli tapettu Toukarilla,ja mattoon kääritty nuori nainen löytyi Pormestarinluodosta Keulantieltä.Oli viskattu epäonnistuneen rakasteluyrityksen jälkeen parvekkeelta alas ja yritetty saada näyttämään saatananpalvojien tekosilta.Sattui noin 14 vuotta sitten.Tekijä perheellinen mies,jonka perhe viikonlopun muualla.Lienee vapautunutkin jo.

Tapettiin teollisuushallissa Porkassa Lounatuulentiellä.

• paremmin
        muistan kirjoitti:

Ei härskillä ja keidasbaarilla ollut kyllä muuta tekemistä keskenään kuin korkeintaan satunnainen asiakassuhde

sanoin ainoastaan että myös keidas-baarin omistaja löydettiin mattoon käärittynä. Kaksi eri tapausta siis kyseessä. Sisäistäkää lukemanne!!

• mmmm2
        Simo kirjoitti:

Tapettiin teollisuushallissa Porkassa Lounatuulentiellä.

lounatuulentiellä.......Ei menettänyt maailmna mitään, no vanhemmat tietty....ehkä

• Olkku
        aliisa kirjoitti:

Porin keskustasta löytyi takavuosina fillarin takahäkiltä matto jossa naisen ruumis . Poika oli tappanut äitinsä . Myös Viikkarista löytyi -77 mies tapettuna ja käärittynä mattoon .

• Gurttu
        lande kirjoitti:

tunnettiin lempinimellä "pastori". Sellanen partanen äijä porkasta. Siis se parvekkeelta pudottaja, joka piirteli tussilla uhria . . .

• aaaa

Kuikelo tappoi itsensä linnassa ja Esko H:sta ei ole tietoa, olisi pitänyt päästä pois, mutta ei ole näkynyt.

• ruuna

Hirtti kait ittensä, kun oli kines, ei raukka kestänyt koppihoitoa. Siinä jutus oli kyse vasikoinnista.

• juselius
        ruuna kirjoitti:

Hirtti kait ittensä, kun oli kines, ei raukka kestänyt koppihoitoa. Siinä jutus oli kyse vasikoinnista.

"Kuikelon" oikea nimi oli?

• haaskasi
        juselius kirjoitti:

"Kuikelon" oikea nimi oli?

Siis "Jari" joku. Mikä sitten lienee ollut tuo sukunimi?

• saxx

Esko.H. taitaa olla vielä lusimassa. Köyliössä ilmeisesti.

• "tietysti syytön"
        saxx kirjoitti:

Esko.H. taitaa olla vielä lusimassa. Köyliössä ilmeisesti.

jeps,eli olin eskon kanssa lusimassa köyliössä samassa kopissa vähän aikaa,kun siellä oli remontti menossa,muuten se asuu "sippikongilla" eli yksinäis-sellissä.on ihan mukava kaveri,hiljainen tosin,vuonna 2005 oli istunut 14 vuotta elinkautisestaan,elinkautinen on nykysin keskimäärin 15,5 vuotta.eli vapautuu ihan just,ja on suorittanut tuomionsa,joten rauhaa toivon hänen siviiliinsä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      32
      4421
    2. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      2325
    3. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      14
      2297
    4. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      51
      2058
    5. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      32
      1647
    6. Se meidän sydänyhteys

Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
      Ikävä
      73
      1466
    7. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      32
      1411
    8. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      66
      1274
    9. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      82
      1231
    10. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      40
      1044
    Aihe