Tapahtui muistaakseni v. 1992.
Joko Esko ja se toinen, jonka nimeä en enää muista, on jo vapaalla jalalla? Elinkautinenhan siitä molemmille mäjähti.
Makholman soramontun juttu
26
7395
Vastaukset
- En muista
vaikka siellä silloin jo liikuskelinkin
- valopistoolilla
ammuttiin se uudestaniitystä kotoisin ollut kaveri, oli kait jotain huumejuttuja. niin raato( anteeksi, siis vainaja) piilotettiin montuille vissiin jonkun kiven alle vähän huolimattomasti, ja koiran ulkoiluttaja siitä läheltä löysi parin päivän päästä
- vai vai
valopistoolilla kirjoitti:
ammuttiin se uudestaniitystä kotoisin ollut kaveri, oli kait jotain huumejuttuja. niin raato( anteeksi, siis vainaja) piilotettiin montuille vissiin jonkun kiven alle vähän huolimattomasti, ja koiran ulkoiluttaja siitä läheltä löysi parin päivän päästä
pojat oli pub19, lähti sielt ajelul ja kaverii ammuttii valopistoolil päähä??
- muistan
vai vai kirjoitti:
pojat oli pub19, lähti sielt ajelul ja kaverii ammuttii valopistoolil päähä??
Kuikelohan tuon kaverin ampui, huumejutuista oli kyse. Itse muistan kuikelon terrorisoimasta Väinölää jo 80-luvun alussa.
Valoraketilla taisi ampua jos en ihan väärin muista. - tietoa
muistan kirjoitti:
Kuikelohan tuon kaverin ampui, huumejutuista oli kyse. Itse muistan kuikelon terrorisoimasta Väinölää jo 80-luvun alussa.
Valoraketilla taisi ampua jos en ihan väärin muista.siinä porukassa liikkui se anttilakin ja tapettu oli happi
- aliisa
tietoa kirjoitti:
siinä porukassa liikkui se anttilakin ja tapettu oli happi
ns.mattosurma,kuka tappoi ja kenet????koska tää tapahtui,mulla on ihan hämärä muistikuva tälläsestä??
- keulantie 10
aliisa kirjoitti:
ns.mattosurma,kuka tappoi ja kenet????koska tää tapahtui,mulla on ihan hämärä muistikuva tälläsestä??
joku tappoi/teurasti naisen ja heitti parvelta ulos käärittynä mattoon.
- aliisa
keulantie 10 kirjoitti:
joku tappoi/teurasti naisen ja heitti parvelta ulos käärittynä mattoon.
se oli joku mieshenkilö,joka löydettiin mattoon käärittynä?????
- muistan
aliisa kirjoitti:
se oli joku mieshenkilö,joka löydettiin mattoon käärittynä?????
Tarkoitatko tapausta jossa painonnostotankoon sidottu henkilö (härski) löydettiin kokemäenjoesta (mattoon käärittynä) useita vuosia takaperin?
- aliisa
muistan kirjoitti:
Tarkoitatko tapausta jossa painonnostotankoon sidottu henkilö (härski) löydettiin kokemäenjoesta (mattoon käärittynä) useita vuosia takaperin?
mutta sekin kiinnostaa.ketkä siinä oli tekijöinä ja ketä tapettiin??mahdankohan mä olla siinä mattosurmassa nyt samassa tapauksessa ,kun tää alotus oli.makholmassa löydettiin soramontusta ruumis,oliko se kääritty mattoon??me mun ukon kanssa ollaan pähkäilty näitä juttuja,mutta ne menee joteskin nyt sekasin.....
- jotain tietoa
aliisa kirjoitti:
mutta sekin kiinnostaa.ketkä siinä oli tekijöinä ja ketä tapettiin??mahdankohan mä olla siinä mattosurmassa nyt samassa tapauksessa ,kun tää alotus oli.makholmassa löydettiin soramontusta ruumis,oliko se kääritty mattoon??me mun ukon kanssa ollaan pähkäilty näitä juttuja,mutta ne menee joteskin nyt sekasin.....
tietoa... Eli keidas-baarin omistaja löytyi mattoon käärittynä vahäraumalta jokunen vuosi sitten
- muistan
aliisa kirjoitti:
Tämä Kokemäenjoesta punttitankoon käärittynä löytynyt "tapaus" tapahtui noin 6-7 v sitten. Eli sieltä rantakievarin vierestä (muistaakseni) löytyi tankoon teipattu mies (lempinimi: härski).
Tutkinnassa kävi ilmi että kyseessä oli huumeveloista (taas, muistaakseni) ja tekijät olivat jo aiemmin hakanneet uhrin niin pahasti että hän oli saanut pienimuotoisen aivovamman (siis ennen surmatyötä). Muistaakseni tässä käytetiin erästä tyttöä jonkinlaisena "houkutuslintuna" mutta joku voi tarkentaa tämän seikan.
Uhri oli kuollessaan hiukan yli parikymppinen. - lande
muistan kirjoitti:
Tämä Kokemäenjoesta punttitankoon käärittynä löytynyt "tapaus" tapahtui noin 6-7 v sitten. Eli sieltä rantakievarin vierestä (muistaakseni) löytyi tankoon teipattu mies (lempinimi: härski).
Tutkinnassa kävi ilmi että kyseessä oli huumeveloista (taas, muistaakseni) ja tekijät olivat jo aiemmin hakanneet uhrin niin pahasti että hän oli saanut pienimuotoisen aivovamman (siis ennen surmatyötä). Muistaakseni tässä käytetiin erästä tyttöä jonkinlaisena "houkutuslintuna" mutta joku voi tarkentaa tämän seikan.
Uhri oli kuollessaan hiukan yli parikymppinen.Paininnostotankoon sidottu kaveri löytyi Luotsinmäen ent.tanssipaikan läheltä ,oli tapettu Toukarilla,ja mattoon kääritty nuori nainen löytyi Pormestarinluodosta Keulantieltä.Oli viskattu epäonnistuneen rakasteluyrityksen jälkeen parvekkeelta alas ja yritetty saada näyttämään saatananpalvojien tekosilta.Sattui noin 14 vuotta sitten.Tekijä perheellinen mies,jonka perhe viikonlopun muualla.Lienee vapautunutkin jo.
- kait
muistan kirjoitti:
Uhri oli kuollessaan hiukan yli parikymppinen.siis ei todellakaan omistanut mitään keidaspaaria härski..mistä te noita juttuja keksitte...seetana sen ex akka jallitti sen mäkkärii et nää jätkät
(joista toinen in tappanut tämän tapauksenjälkeen ittes) ja siitä vietii härski ulvilaan jollekkin teollisuus alueelle...ja ne kusipäät heitti sen kokkelii - muistan
kait kirjoitti:
siis ei todellakaan omistanut mitään keidaspaaria härski..mistä te noita juttuja keksitte...seetana sen ex akka jallitti sen mäkkärii et nää jätkät
(joista toinen in tappanut tämän tapauksenjälkeen ittes) ja siitä vietii härski ulvilaan jollekkin teollisuus alueelle...ja ne kusipäät heitti sen kokkeliiEi härskillä ja keidasbaarilla ollut kyllä muuta tekemistä keskenään kuin korkeintaan satunnainen asiakassuhde
- Simo
lande kirjoitti:
Paininnostotankoon sidottu kaveri löytyi Luotsinmäen ent.tanssipaikan läheltä ,oli tapettu Toukarilla,ja mattoon kääritty nuori nainen löytyi Pormestarinluodosta Keulantieltä.Oli viskattu epäonnistuneen rakasteluyrityksen jälkeen parvekkeelta alas ja yritetty saada näyttämään saatananpalvojien tekosilta.Sattui noin 14 vuotta sitten.Tekijä perheellinen mies,jonka perhe viikonlopun muualla.Lienee vapautunutkin jo.
Tapettiin teollisuushallissa Porkassa Lounatuulentiellä.
- paremmin
muistan kirjoitti:
Ei härskillä ja keidasbaarilla ollut kyllä muuta tekemistä keskenään kuin korkeintaan satunnainen asiakassuhde
sanoin ainoastaan että myös keidas-baarin omistaja löydettiin mattoon käärittynä. Kaksi eri tapausta siis kyseessä. Sisäistäkää lukemanne!!
- mmmm2
Simo kirjoitti:
Tapettiin teollisuushallissa Porkassa Lounatuulentiellä.
lounatuulentiellä.......Ei menettänyt maailmna mitään, no vanhemmat tietty....ehkä
- Olkku
aliisa kirjoitti:
Porin keskustasta löytyi takavuosina fillarin takahäkiltä matto jossa naisen ruumis . Poika oli tappanut äitinsä . Myös Viikkarista löytyi -77 mies tapettuna ja käärittynä mattoon .
- Gurttu
lande kirjoitti:
Paininnostotankoon sidottu kaveri löytyi Luotsinmäen ent.tanssipaikan läheltä ,oli tapettu Toukarilla,ja mattoon kääritty nuori nainen löytyi Pormestarinluodosta Keulantieltä.Oli viskattu epäonnistuneen rakasteluyrityksen jälkeen parvekkeelta alas ja yritetty saada näyttämään saatananpalvojien tekosilta.Sattui noin 14 vuotta sitten.Tekijä perheellinen mies,jonka perhe viikonlopun muualla.Lienee vapautunutkin jo.
tunnettiin lempinimellä "pastori". Sellanen partanen äijä porkasta. Siis se parvekkeelta pudottaja, joka piirteli tussilla uhria . . .
- aaaa
Kuikelo tappoi itsensä linnassa ja Esko H:sta ei ole tietoa, olisi pitänyt päästä pois, mutta ei ole näkynyt.
- ruuna
Hirtti kait ittensä, kun oli kines, ei raukka kestänyt koppihoitoa. Siinä jutus oli kyse vasikoinnista.
- juselius
ruuna kirjoitti:
Hirtti kait ittensä, kun oli kines, ei raukka kestänyt koppihoitoa. Siinä jutus oli kyse vasikoinnista.
"Kuikelon" oikea nimi oli?
- haaskasi
juselius kirjoitti:
"Kuikelon" oikea nimi oli?
Siis "Jari" joku. Mikä sitten lienee ollut tuo sukunimi?
- saxx
Esko.H. taitaa olla vielä lusimassa. Köyliössä ilmeisesti.
- "tietysti syytön"
saxx kirjoitti:
Esko.H. taitaa olla vielä lusimassa. Köyliössä ilmeisesti.
jeps,eli olin eskon kanssa lusimassa köyliössä samassa kopissa vähän aikaa,kun siellä oli remontti menossa,muuten se asuu "sippikongilla" eli yksinäis-sellissä.on ihan mukava kaveri,hiljainen tosin,vuonna 2005 oli istunut 14 vuotta elinkautisestaan,elinkautinen on nykysin keskimäärin 15,5 vuotta.eli vapautuu ihan just,ja on suorittanut tuomionsa,joten rauhaa toivon hänen siviiliinsä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324421Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252325Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene142297Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su512058- 321647
Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731466Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321411- 661274
- 821231
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?401044