olen ihmetellyt jonkin aikaa miksi nuorille ei ole netissä omaa horoskooppia vaan aikuisille on hmmm....mitä mieltä te olette siitä?
Miksi nuorille ei ole omaa horoskooppia netissä?
7
372
Vastaukset
- Höh
Voi ziisus.
- inez
No mikä ihme toi nyt oli??? Käyhän täällä nuoret (niinkuin esim. mä) niinkuin aikuisetkin...
- vaaka88
..olet aivan oikeassa.. nuoret tarvitsisivat oman horoskoopin jossa olisi esim murrosiän ongelmista eikä mistään työasioista... =)
- Jozza
Onneksi edes joku on samaa mieltä kun minä..kiitos sinulle...=)!!!
- *eNi*
Totta. Nuorille pitäisi olla oma horoskooppi.
- Jep
lehdissä on. Sieltä löytyy enemmänkin. Onneksi.
- jepjep8
oot aivan oikeessa!Oon itsekki ettinyt nuorten horoskooppia niinkuin nuorten omiin "ongelmiin" mutta mistään en oo löytänyt...Ärsyttävää aina lukea jotain mikä liittyy työelämään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692546
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL1542513- 851451
- 2271437
Nainen, haluatko olla haluttava
Miettinyt tässä salaisuutta sun vetovoimallesi. Kaunis? Kyllä. Kiinnostava luonne? Kyllä. Hyvä kroppa? On. Harrastukset,441151Olen niin pettynyt itseeni
Että sait väärän kuvan minusta ja luulit etten ole kiinnostunut ja menit eteenpäin. Miten nyt käy jos vielä haluamme toi401110- 102992
Piuha poikki tällä kertaa Latvian ja Ruotsin välillä
Kyseessä Ventpilsin ja Gotlannin välinen datakaapeli. On syytä uskoa, että "vauriot johtuvat ulkoisista vaikutuksista"193954- 78838
Työnantajan kustannus palkasta
Palkka joka on brutto 3500,00 €/kk, joutuu työnantaja maksamme lisäksi 724,00 euroa työntekijän eläkemaksua. Vuosilomako136729