Mitä hyötyä olette kokeneet Aliupseerikoulusta tai "Ruukki koulusta"?
Olen kuullut että jossain työssä palkka taso saattaisi nousta.
Ja että kun on vuoden armeijassa niin tulevaisuudessa se maksaa monin kerroin takaisin sen. Mutta miten??
Kertokaas te jotka tiedätte tai olette kokenut sen hyödylliseksi!!!
Mitä hyötyä tulevaisuudessa on???
3
947
Vastaukset
- ressu vänskä
En oo kuullu jotta oikeasti joku olisi saanut parempaa palkkaa tuolla syyllä. Liekö laikien puitteissakaan. Hyvää kokemusta rukista ja varsinkin sitten kokelasajasta sain. Minusta en oo mitään menettänyt rukin käynnillä, jos en nyt parempaa liksaakaan oo saanut.
Kyllä on työhaastatteluissa kyselty intin käymistä, kuitenkin lähinnä siltä pohjalta jotta oonko jo suorittanut vai onko vielä edessä. Rukista on vaan niin monella kokemuksia eripuolilta maata että helposti tulee haastattelija kysyneeksi siitä jotain ja sitten on eksynyt omien kertomusten poluille. Ei se varmaan oo todella yhtään haitannut jos on jäänyt tollasen jutustelun takia paremmin haastattelijan mieleen. - x-x-x-x-x-x-x-x
"
Ja että kun on vuoden armeijassa niin tulevaisuudessa se maksaa monin kerroin takaisin sen. Mutta miten??"
No ei siitä tasan mitään bonusta saa että on intin käynyt!
Katso tätä:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=114&conference=4500000000001446&posting=22000000017686953 - siviilipomo
Työhaastattelussa kysytään onko intti käyty vai ei. Jos on res. vänskä tai kersantti niin se jää tosiaan mieleen ja kannattaa mainita työhakemuksessa. Jos on korppi niin työhönottaja tietää että on hommat ainakin hoitunut asiallisesti. Teknisellä alalla melkein kaikki työnhakijat tuntuvat olevan alikessuja, mistä on hyötyä sillä jos vastaan tulee työnjohtotehtäviä niin intin johtamiskoulutus on jonkinlainen pohja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005368672Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5370824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102231Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1701260Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17926Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40794Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57762Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72744- 46725
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36657