Kuu aamupalaksi

lounaaksi galaksi.

*Tekee enkeleitä kuun pinnalla*Ne jätti mut yksin.Koko kuu on mun.Mitenköhän täällä sais aikansa kulumaan...jos vaikka viskelis pieniä kiviä kohti maatamoa.Ne tulevat perille pieninä tähdenlentoina ja silloin saa toivoa.Olen kuusyntyinen toivomuslähde.Se mä olen.

25

722

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mostefeus

      Olen omena...

      • AROSUSI-09

        Vai mistä olet sinne pudonnut?


      • Spacecake
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        Vai mistä olet sinne pudonnut?

        Voisinpa vaikka syödäkin.


      • AROSUSI-09
        Spacecake kirjoitti:

        Voisinpa vaikka syödäkin.

        Ennen omenapiirakan valmistukseen ryhtymistä on syytä tarkoin pyyhkiä kuupölyt omenahedelmistä.Runsaasti nautittuna kuupöly aiheuttaa painottomuutta sekä ilmavaivoja.


      • Spacecake
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        Ennen omenapiirakan valmistukseen ryhtymistä on syytä tarkoin pyyhkiä kuupölyt omenahedelmistä.Runsaasti nautittuna kuupöly aiheuttaa painottomuutta sekä ilmavaivoja.

        Ach nein, en muistanut.


      • AROSUSI-09
        Spacecake kirjoitti:

        Ach nein, en muistanut.

        Onneksi on olemassa Arosusi muistuttamassa:)


      • AROSUSI-09
        Spacecake kirjoitti:

        Ach nein, en muistanut.

        Valitit aiheesta kauris-sivuilla:)Luepa muuten kauris-ylistykseni palstan kakkos ja kolmossivulta.Oli yx kauris-bööna...*Katselee kattoon ja viheltelee*


      • Spacecake
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        Valitit aiheesta kauris-sivuilla:)Luepa muuten kauris-ylistykseni palstan kakkos ja kolmossivulta.Oli yx kauris-bööna...*Katselee kattoon ja viheltelee*

        Mua luullaan yleensä aina mieheksi :o Pitäis ehkä aina muistaa mainita, etten ole *nauraa*


      • AROSUSI-09
        Spacecake kirjoitti:

        Mua luullaan yleensä aina mieheksi :o Pitäis ehkä aina muistaa mainita, etten ole *nauraa*

        Kuulostaisko Lady Spacecake hienolta?:)


      • Spacecake
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        Kuulostaisko Lady Spacecake hienolta?:)

        No kiitos vaan kovasti, mutten taida vaihtaa :3 Toinen vaihtoehto olisi varmaan sekin, että käyttäytyisin jotenkin naisellisemmin... naisellisuus taitaa olla vähän hakusessa, enkä muutenkaan jaksa muuttua (vitsi kun oon kyllä taas omaksi edukseni).

        Oon ihan tyytyväinen itseeni, vaikka mua mieheks luultaisiinkin *nauraa*


      • AROSUSI-09
        Spacecake kirjoitti:

        No kiitos vaan kovasti, mutten taida vaihtaa :3 Toinen vaihtoehto olisi varmaan sekin, että käyttäytyisin jotenkin naisellisemmin... naisellisuus taitaa olla vähän hakusessa, enkä muutenkaan jaksa muuttua (vitsi kun oon kyllä taas omaksi edukseni).

        Oon ihan tyytyväinen itseeni, vaikka mua mieheks luultaisiinkin *nauraa*

        Toivotaan,että mahdollisimman moni osaa arvata kuvastasi,kumpaa sukupuolta edustat./Muuttumisyritykset ovat aina turhia,pintaa voi aina koristella,mutta se mitä siellä pääkkösen sisällä on pysyy samana.


      • Spacecake
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        Toivotaan,että mahdollisimman moni osaa arvata kuvastasi,kumpaa sukupuolta edustat./Muuttumisyritykset ovat aina turhia,pintaa voi aina koristella,mutta se mitä siellä pääkkösen sisällä on pysyy samana.

        Siihen tässä on ikäänkuin luotettu


      • AROSUSI-09
        Spacecake kirjoitti:

        Siihen tässä on ikäänkuin luotettu

        Se on rentouttavaa.Loppujen lopuksi meistä kaikista tulee kuun tomua ja harvalla asialla on juurikaan mitään väliä.Sinäkinkö tykkäät viinasta ja naisista?/Mulla viikonloppuna edessä koppa kaljaa ja shakinpeluun opettamista ystävälle.Jänskää.


      • Spacecake
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        Se on rentouttavaa.Loppujen lopuksi meistä kaikista tulee kuun tomua ja harvalla asialla on juurikaan mitään väliä.Sinäkinkö tykkäät viinasta ja naisista?/Mulla viikonloppuna edessä koppa kaljaa ja shakinpeluun opettamista ystävälle.Jänskää.

        No itse asiassa pidän kyllä enemmän miehistä.

        Shakki on aika mukava peli. Ei ole varmaan pariin vuoteen taas tullut pelattua, mutta siitä huolimatta kyllä rupee hymyillyttämään kun muistan kuinka viimeks kaverin siinä rökitin :3


      • AROSUSI-09
        Spacecake kirjoitti:

        No itse asiassa pidän kyllä enemmän miehistä.

        Shakki on aika mukava peli. Ei ole varmaan pariin vuoteen taas tullut pelattua, mutta siitä huolimatta kyllä rupee hymyillyttämään kun muistan kuinka viimeks kaverin siinä rökitin :3

        Hevonhumpankaan väliä,kumpi voittaa.Tärkeintä on liike.*Laskuhumalassa*


      • Spacecake
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        Hevonhumpankaan väliä,kumpi voittaa.Tärkeintä on liike.*Laskuhumalassa*

        Niinhän se on :D


      • AROSUSI-09
        Spacecake kirjoitti:

        No itse asiassa pidän kyllä enemmän miehistä.

        Shakki on aika mukava peli. Ei ole varmaan pariin vuoteen taas tullut pelattua, mutta siitä huolimatta kyllä rupee hymyillyttämään kun muistan kuinka viimeks kaverin siinä rökitin :3

        Vilahti mielessä,että voisi liittyä johonkin shakkikerhoon,mutta jaksasko sielläkään sitten kauaa käydä...Lyhytjännitteinen ihminen kun olen./Rökititkö kaveris ihan 6-0?:)


      • Spacecake
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        Vilahti mielessä,että voisi liittyä johonkin shakkikerhoon,mutta jaksasko sielläkään sitten kauaa käydä...Lyhytjännitteinen ihminen kun olen./Rökititkö kaveris ihan 6-0?:)

        No mitä ny viimeksi pelasin, niin tulihan sitä aikalailla se rökitettyä :D En ole kyllä pahemmin sen jälkeen pelaillutkaan vuoteen tai kahteen...

        Eipä minustakaan kyllä ole oikeen mihinkään kerhoihin liittymään, kun siihen tuppaa kyllästyä nopeesti. Muutenkin on kiva pakoilla vastuuta tuollasista hommista niin parempi harrastella vaan helppoja juttuja kotosalla


      • AROSUSI-09
        Spacecake kirjoitti:

        No mitä ny viimeksi pelasin, niin tulihan sitä aikalailla se rökitettyä :D En ole kyllä pahemmin sen jälkeen pelaillutkaan vuoteen tai kahteen...

        Eipä minustakaan kyllä ole oikeen mihinkään kerhoihin liittymään, kun siihen tuppaa kyllästyä nopeesti. Muutenkin on kiva pakoilla vastuuta tuollasista hommista niin parempi harrastella vaan helppoja juttuja kotosalla

        Sikäli kaikenmaailman yhteisöihin on kiva liittyä,että kokouksista voi sitten olla poissa ja tuntea katkeransuloista tuskaa joko tyyliin "siitäs saitte,arvottomat" tai riutua itsesäälin vallassa,kun ei ne kuitenkaan kaipaa.Hupinsa kullakin,juu nou:)/Asiallinen shakkikaveri olis kyllä kiva silloin tällöin.Yleensä peli-illat tuppaavat lipsumaan juopotteluun ja nappuloiden heittelyyn ja SE ei kehitä pelitaitoja.


      • Spacecake
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        Sikäli kaikenmaailman yhteisöihin on kiva liittyä,että kokouksista voi sitten olla poissa ja tuntea katkeransuloista tuskaa joko tyyliin "siitäs saitte,arvottomat" tai riutua itsesäälin vallassa,kun ei ne kuitenkaan kaipaa.Hupinsa kullakin,juu nou:)/Asiallinen shakkikaveri olis kyllä kiva silloin tällöin.Yleensä peli-illat tuppaavat lipsumaan juopotteluun ja nappuloiden heittelyyn ja SE ei kehitä pelitaitoja.

        No se on kyllä ihan totta


      • AROSUSI-09
        Spacecake kirjoitti:

        No se on kyllä ihan totta

        hankittu Yliskylän kirpputorilta jotain päälle 10 vuotta sitten ja yhtä valkoista sotilasta paikkasi vuosikaudet isokokoinen pultti,kunnes päivänä menneenä löysin kaupunkia kolutessa tien reunakiveykselle jätetyn...valkoisen sotilaan:)Maailmankaikkeudessa sattuu välillä tämmöisiä asioita./Mitäköhän noi uudet pelit olis hinnaltaan..? Parinkympin luokkaa?


      • Spacecake
        Spacecake kirjoitti:

        No se on kyllä ihan totta

        Aika mielenkiintoinen sattuma, että sellaisenkin sitten löysit :o

        Joo, en osaa kyllä itse ainakaan sanoa yhtään että paljonko tollaset pelilaudat maksaisi... muistan joskus markka-aikana katselleeni jotain tositosi kalliita lautoja. Oli niin hienon näkösiä, että sellanen olisi ollut kiva omistaa. Vaan enpä koskaan omistanut... Ehkä jostain löytää halvalla.

        Sitten kun on taidotkin niin ruosteessa, niin varmaan häviän pikkuveljellekin. Tai no, ehkä mä sen pystyn vielä rökittämään. :3


    • AROSUSI-09

      oli joskus 80-luvun alussa näytillä huippuhieno tietokone-shakkipeli,missä ohuet mekaaniset kädet siirtelivät nappuloita,kun kone pelasi itseään vastaan.Täyttä scifiä...musta-hopeinen lauta josta haaveilin pitkään.Ei sellaisia taida enää olla?Tietokonetta vastaan voi pelata varmaan jossain netissäkin,mutta SE lauta oli kuin suoraan lukemistani scifi-kirjoista ja esteettinen elämys...jotenkin samalla tavalla kuin vanhat laser-elokuvalevyt ennen dvd-tä.*Huokaus*

    • Pakkopaitaan!

      Nngghh! Olet matkalla paccopaitaan!

      • AROSUSI-09

        Jokainen tyylitajuinen ihmissusi verhoutuu tänä kesänä pakkopaitaan.Ooh,pakkopaita!Saatavana nyt myös eri väreissä!


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      182
      1398
    2. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      311
      1090
    3. RIP Lauri Paavola

      Kansalaisaktivisti ja freelance-journalisti Lauri Paavola on kuollut vain 31-vuotiaana. Hän tuli tunnetuksi hyvin kärjek
      Maailman menoa
      28
      1077
    4. Jokohan se viimein myöntäisi

      Vai onko vielä jotain epäselvyyttä sen asian suhteen?
      Ikävä
      144
      1044
    5. En pidä sinusta, en kirjoita viestejäni sinulle.

      Yritä nyt ymmärtää. En koskaan tule kiinnostumaan sinusta. Jätä minut rauhaan täällä.
      Ikävä
      97
      918
    6. Upea, kaunis ja menestynyt Martina menee onnellisesti naimisiin

      Mitäs palstan vihaajamönkeröt tähän? Kiehuttaako? Kaikki vain eivät ole kauniita ja menestyviä kuten Martina.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      227
      891
    7. Tiedätkö näen

      sinun pelisi hyvin kirkkaasti.
      Ikävä
      59
      855
    8. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      126
      851
    9. Asuntojen reaalihinnat alimmillaan 20 vuoteen

      Sääliksi käy niitä jotka pari vuotta sitten maksoivat itsensä kipeäksi. Kohta pankki ottaa asunnon haltuunsa ja huutok
      Maailman menoa
      84
      838
    10. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      92
      810
    Aihe