Härkämies ja vesimiesnainen

Toivon Kipinä

Tästä yhdistelmästä ei ole näköjään kysytty lainkaan näillä horoskooppipalstoilla. (Toisin päin kyllä -härkäN ja veskariM-löysin yhden viestin). Onko kyseessä sattumaa vai onko tämä aivan tähtitieteellisen toivoton yhdistelmä?

Lähes kaikkien horoskooppikirjojen mukaan härkämies tuntuu olevan veskarinaiselle heti skorpionin jälkeen hankalin mahdollinen kumppani.

Nyt olen ihastunut aivan hurmaavaan heppuun, jota en olisi millään uskonut häräksi.Ihastuin häneen heti ensilmäyksellä, mikä on coolille minulle tooosi harvinaista. Mikä erityisesti hämäsi, oli kaverin aurinkoinen hyväntuulisuus ja kaunis hymy. Härkämiehet ovat tähänastisen kokemukseni mukaan aikamoisia jörriköitä.

Onko mitään toivoo, vai unohdanko tämän kaverin suosiolla, enkä ala kohtaloani uhmaten tekemään enää läheisempää tuttavuutta? Ensimmäinen seurustelukumpppanini oli kylläkin härkä, mutta melko nopeasti myös entinen.

22

6424

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • veskari53

      Niin, niin ...
      Siihen HYMYYN ja olemukseen rakastuin, oltiin yli kaksi vuotta yhes, nyt ei sit miehestä kuulunu viiten viikkoon mitään, viestin mis mennään ja puhaltaako uudet tuulet? vastas tuulista en tiedä mut ollut seesteisempää...sit tuli käväsemään luonani koissun kanssa joka oli uuden misun, nyt yritän parannella ja nuolla haavojani joista tuli syvät..et silleen Mut kaikillehan ei käy näin jos tahtoa riittää ja avoimmuutta, rehellisyyttäkin niin aina kannattaa kokeilla..

    • vesimiesnainen..

      Itsekin olen korviani myöten ihastunut härkään. Ekat huomiot liittyi tietenkin huum.tajuun ja hyväntuulisuuteen. Härkämies on järkevä ja jalat maan alla-oleva joka noudattaa rutiineja kun taas veskari leijuu vähän ilmassa ja rutiineista ei ole mitään tietoa.
      Itse ainakin olo on tosi turvallinen ja kotoinen hänen seurassaan eikä omistushalu tuota mitään ongelmia kun itsekin olen välillä aika mustasukkainen. Makkarin puolella meno on todella villiä! Härän kanssa voi vielä keskustella kaikesta ja hän osaa näyttää tunteensa aidosti (esim. itkee jos itkettää).

      Itsekin ihastun todella harvoin, mutta kun ihastun niin en ole mikään vapaudenkaipuinen ja haluan viettää paljonb aikaa kumppanin kanssa! Tottakai itsenäisyys pitää olla mutta itsenäinen voi olla vaikka toinen kyhnää vieressä! =)
      Kannattaa kokeilla! koskaan ei tiedä mitä teistä voi tulla! Tsemiä! ;>

    • sammunut kipinä

      Voisin kertoa sinulle oman tarinan. Onko sulla sähköpostia, en viitsi tänne sepustaa. Tarina alkaa; ihana ja uskomaton mies, mutta....(älä säikähdä, voi sinulle olla silti oikea).

      • veskari53

        Tarina on/oli ihana ja uskomaton...on sähkäri, mut kuinkas sen sulle saisin?


      • sammunut kipinä
        veskari53 kirjoitti:

        Tarina on/oli ihana ja uskomaton...on sähkäri, mut kuinkas sen sulle saisin?

        Jos sinulla on sellainen mistä ei ilmene nimi, niin voit laittaa tänne, mutta muutenhan se ei onnistu. Mulla ei ole sellaista.


    • Nimetön

      ja suhde toiminyt hyvin! Molemmat melko rauhallisia, eivätkä kuulemma ikinä ole riidelleet, en uskoisikaan vaikka niin väittäisivät ;)

      Onnea yritykselle!!

    • Toivon Kipinä

      Jaahas, mielipiteitä molempiin suuntiin on tullut, kiitos niistä!

      Ehkä sittenkin vielä harkitsen asiaa... Ehkäpä härkä ja veskari sopiikin yhteen, kunhan muut aspektit ovat sopivat ja ihmiset kunnioittavat toisiaan.

      Ensimmäisen poikaystävän puolustukseksi täyttyy sanoa, että hän oli kyllä kaikin puolin hyvä mies; ihan ok-näköinen, ei polttanut eikä juopotellut, rehellinen ja luotettava ja tanssitaitoinenkin. Mutta hän ei vaan ollut mun sen hetkiseen "tilaukseen" lainkaan sopiva. Tuntui emmetin tylsältä ja tasaiselta ja pyrki pomottelemaan, oli nääs 10 vuotta vanhempi, ja olisi alunnut naimisiinkin. No enhän minä sellaisesta ollut kiinnostunut, kun oli ammattikin hankkimatta ja likimain koko maailma näkemättä.

      Nyt on jo ehkä "puolisen maailmaa" tullut nähdyksi ja kokemusta kerätty alalta kuin alalta, joten suhtautuminen vastakkaiseen sukupuoleenkin on toisenlainen. En enää kaipaa räväkkää, vaan ennenkaikkea rauhallista ja turvallista paria. Mutta härkämieshän on perhekeskeinen tupajumi (siis minun näkökantiltani näin negatiivinen katsantokanta), sillä toivoisin miestä,joka olisi myös paras ystäväni, jonka kanssa voisi reissailla, tehdä vaikka maailmanympärysmatkan...

      Ja sitten vielä se ongelma, miten lähestyä härkämiestä, hänhän on hidas ja aika passiivinen. Vesimiehisyydestäni huolimatta kumminkin odotan miehen tekevän aloitteen, kun itse olen ensin näyttänyt vihreää valoa. Tämänkin härkämiehenkin kanssa on selkeästi ikäeroa, tällä kertaa vain minun "edukseni". Mieluusti siis jättäisin pallon hänelle, jos hän oikeasti on kiinnostunut.

      • Sammunut Kipinä

        No kerron nyt vähän täällä palstalla. Ihastuin nauruun, hymyyn, turvallisuuteen, rauhallisuuteen. Itse kaipasin silloin sitä. Mieheni oli 10 v. minua vanhempi. Matkustelimme paljon, teimme muutenkin kaikkea yhdessä, oli ihanaa. Passasin ruuat nenän eteen, hoidin lapset, hän oman työnsä. Tuli aika että minä pystyin lähtemään töihin, eipä onnistunutkaan, pohjimmiltaan hän oli kuitenkin itsekäs, ei tehnyt lasten eteen kotona mitään. Meillä on kolme lasta. En jaksanut enää neljättä aikuista lasta. ÄÄrettömän itsepäinen todellakin jääräpäisyyteen asti.Ja surutta pystyi sohvalla makaamaan vaikka minä tein kahta työtä, itkin ja rukoilin apua. Väsyin totaalisesti. Erosin lasten takia ja lasten toiveesta sekä omastani. Eli lapsettomaan suhteeseen sopii ehkä....on kyllä tylsä luonne, minä keksin aina kaikki menot ja virikkeet, ei juonut, poltaanut. (olisikin juonut ja rentoutunut). Meidän tarina oli kyllä muutenkin hieman erikoinen ja erikoiselta pohjalta lähtenyt, mutta näin oli tähtiin kirjoitettu....ja nyt mennään eteenpäin...


      • veskari53
        Sammunut Kipinä kirjoitti:

        No kerron nyt vähän täällä palstalla. Ihastuin nauruun, hymyyn, turvallisuuteen, rauhallisuuteen. Itse kaipasin silloin sitä. Mieheni oli 10 v. minua vanhempi. Matkustelimme paljon, teimme muutenkin kaikkea yhdessä, oli ihanaa. Passasin ruuat nenän eteen, hoidin lapset, hän oman työnsä. Tuli aika että minä pystyin lähtemään töihin, eipä onnistunutkaan, pohjimmiltaan hän oli kuitenkin itsekäs, ei tehnyt lasten eteen kotona mitään. Meillä on kolme lasta. En jaksanut enää neljättä aikuista lasta. ÄÄrettömän itsepäinen todellakin jääräpäisyyteen asti.Ja surutta pystyi sohvalla makaamaan vaikka minä tein kahta työtä, itkin ja rukoilin apua. Väsyin totaalisesti. Erosin lasten takia ja lasten toiveesta sekä omastani. Eli lapsettomaan suhteeseen sopii ehkä....on kyllä tylsä luonne, minä keksin aina kaikki menot ja virikkeet, ei juonut, poltaanut. (olisikin juonut ja rentoutunut). Meidän tarina oli kyllä muutenkin hieman erikoinen ja erikoiselta pohjalta lähtenyt, mutta näin oli tähtiin kirjoitettu....ja nyt mennään eteenpäin...

        Voisitko viestä mail::[email protected]
        päivän jatkoa..


      • Anonyymi

        No kuulehan, tuo noin kun hän on tanskalainen lääkäri, nyt komennuksella Israelissa. Aika ihanan alussa, kun on vaan tavallaan netti minkä kanssa olla yhteydessä, mutta nyt vaan ihanalta tuntuu.


    • vm-nainen :)

      Onhan siinä haastetta, jos jaksaa kuunnella härän puhinoita.

      • Toivon Kipinä

        Saahan se härkä toki puhista ja puhkua, kuopia maatakin, kunhan ei sentäs seiniä sorra!

        Maatalouslomittajana olen kirjaimellisesti paininut ihan oikeidenkin härkien (ja sonnien) kanssa, joten enköhän minä tällasita selvästi alle satakiloistakin mullia ota sarvesta...:)

        Tämä kylläkin vaikuttaa tosi kiltiltä ja silityksenkipeältä pikku härältä; itsepäinen ja laiskanpuoleiinen kylläkin voi olla.


      • Lee
        Toivon Kipinä kirjoitti:

        Saahan se härkä toki puhista ja puhkua, kuopia maatakin, kunhan ei sentäs seiniä sorra!

        Maatalouslomittajana olen kirjaimellisesti paininut ihan oikeidenkin härkien (ja sonnien) kanssa, joten enköhän minä tällasita selvästi alle satakiloistakin mullia ota sarvesta...:)

        Tämä kylläkin vaikuttaa tosi kiltiltä ja silityksenkipeältä pikku härältä; itsepäinen ja laiskanpuoleiinen kylläkin voi olla.

        Minun elämäni rakkaus on Härkä -65.Ei tule mitään.Epärehellinen on.Jo toistamiseen valehdellut.Mutta elämä jatkuu ja vesimiehen luonteella pärjää.Ja näin vanhana toivottavasti vielä löytyy joku sopiva.Tsemppiä,kaikki ei ole samanlaisia,uskoa pitää olla ! Kesän jatkoa.


    • veskari n

      no tuohan oli kuin minun "kynästäni".... olen hirmu ihastunut, hurmaavaan härkään, ja ilmeisesti tosiaan astrologisesti toivotonta :D kovasti odottelen että miten tässä käy, jonkunasteinen kiinnostus vaikuttaisi olevan molemminpuolista.... iteltä on jo melkein kyl menneet jalat alta! huuuhhui.. ja kranttu olen, että tällainen "kuolaaminen" on varsin harvinaista...

    • vesin

      Itse en pysty uskomaan horoskooppien yhteensopivuuteen, sillä huomaan, että ihastun helposti juuri niihin, jotka 'ovat olevinaan' huonoja vaihtoehtoja minulle. Silti aina liekit korkealla kun ihastuksen kanssa on päässyt asioissa etenemään suhteeseen. Yksi suhteistani kuului härkään, se loppui, koska niin oli parempi. Meille tuli kaukosuhde, minkä vuoksi ei pystytty enää olemaan kunnolla yhdessä. Ei koskaan toisiamme unohdettu, yhä kavereita ollaan, vaikkakin näin kaukaisia:)

    • JK

      TOIVONNKIPINÄ

    • Vesimies-nainen 76

      Minulla on aivan ihan härkä mies ... Vaikka olemmekin olleet vasta muutamia kuukausia... Rakastuin heti :) Mikä ei kuulu tapoihini.
      Ottaa huomioon muutakin kuin itsensä ja voin olla oma itseni myös hänen seurassa ... Hiukka hirvittää, mutta eihän sitä koskaan tiedä mitä tuleman pitää eli rohkeasti vain eteenpäin se mikä ei tapa niin vahvistaa =)

    • T: härkä

      Vesimiehen voi härkä tehdä onnelliseksi turvallisuudellaan, mutta härän hulluuden partalle vesimiehen tempauksilla.
      Härkä on hidas ja varmisteleva asioissa, tekee aina varman päälle. Vesimies on liian extempore, etenee liikaa harkitsematta. Härällä menee hermot, koska tekee liikaa vesimiehen eteen, ja varmistaa vesimiehen elämän.
      Isoja konflikteja on tiedossa elämän asioissa. Muuten kyllä tunne-elämä on melkolailla samalla aaltopituudella. Lempi roihaa joo, mutta arjessa ja elämän asioissa elämä räiskyy.

      Onnistumisen mahdollisuudet on kyllä, jos annat härän olla ja älä tee hänelle turvatonta oloa, koska se on ehkä tärkein asia mitä härkä arvostaa. Silloin saat hänet pakittamaan ja sarvet esiin, ja luottamus rappeutuu.

      • niinmpäniin...

        Itse Härän kanssa elävänä voisin sanoa, että tuossa on paljon totta. Vesimiehen näkökulmasta puolestaan Härkä on pidemmän päälle liian arvosteleva ja rajoittava yksilö, joka ei osaa arvostaa Vesimiehen idealismia. Härkä on saanut minut sulkeutumaan kuoreensa ainaisella tyytymättömyydellään ja innottumuudellaan. Elämme nyt päivän kerrallaan lähinnä ystävinä, sillä suhteemme kipinä on jo aikoja sitten kadonnut arjen ristiriitoihin. Härkä luulee olevansa joka asiassa Vesimiestä viisaampi ja "turvallisempi" joka ei kyllä todellakaan pidä paikkaansa. Härkä on yllättävän ailahtelevainen luonne, vaikka joitakin asioita harkitseekin pitkään. Parisuhteessa myös todella itsekäs pidemmän päälle. Alussa saattaa ostella lahjoja ja viedä ulos syömään, ehkä jopa elokuviin, mutta kun suhde vakiintuu loppuu kaikki kumppanin huomiointi ja alkaa itsestään selvyytenä pitäminen. Ei enää koskaan syömään ulos ilman kauheaa valitusvirttä lounaan hinnasta, ei mihinkään edes kävelylle ulos viitsi lähetä yhdessä...Noh..ehkä minulle on vain sattunut tällainen Härkä, eivätkä kaikki välttämättä ole samanlaisia.


    • Anonyymi

      No hei enpä ole elämäni aikana paljon rakkautta kokenut naisena. Nyt on aivan ihana ja tasapainoinen,seksuaalinen ym. Härkämies. T. Vesimies nainen.

    • Anonyymi

      väistämätön on oleellinen

    • Anonyymi

      Paljon samaa ja paljon eroja. Samoja juttuja molemmilla ovat kiinnostukset taiteeseen kuten musiikki ja molemmat ovat räväköitä pukeutumaan&ilmaisemaan itseään ja ovat luonteeltaan taiteellisia, yleensä oman tien kulkijoita. Kuitenkin erojakin on sillä vesimies kuitenkin on sosiaalisempi olento joten hän kaipaa myös ihmisseuraa enemmän ja härkä saattaa olla aika ajoin liian härkäpäinen mikä suututtaa vesimiehen. Minusta kannattaa kokeilla ihan rohkeasti vaan. Voi olla kuitenki että kavereina toimii paremmin ns ystävyyssuhde eli kun molempia kiinnostaa taiteet niin saattavat taiteifden parissa toimia kavereina.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      927
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      684
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe