Tässä ketjussa saa kehua itseään.
Minä olen erittäin hyvä kokkaamaan ja osaan myös pukeutua hyvin..myös nämä tietsikkahommat sujuu hyvin.:D
Kehumisketju!
24
1598
Vastaukset
- hyvä...
syömään hyvää ruokaa. Toisten tekemää. Nam. Sitt oon hyvä kehumaan, ett saan lisää hyvää ruokaa. Sitt oon hyvä arvostelemaan. Voisin olla joku arvostelu-tuomari.
- Kylli.Kyllä
laulamaan, että itsekin liikutun joskus jopa kyyneliin saakka.
*Saan miehen kyyneliin, se helpppoa ois. Saan miehen kyyneliin, mä lähden vain pois* - tossa vaan pikku esimerkki taidostani.
*Lopettakaa taputtamasta jo!*- AROSUSI-09
Mutta kukaan ei vedä karaokessa paremmin Koivuniemen aikuista naista,kuin meitsi!Mmh!
- Kylli.Kyllä
AROSUSI-09 kirjoitti:
Mutta kukaan ei vedä karaokessa paremmin Koivuniemen aikuista naista,kuin meitsi!Mmh!
siinä *sua tarvitse-e-e-en sydänystäväksi ai-i-i-kui-i-i-seen naiseen* sillai sydämeen- (ja korviin) käyvästi, ni sitten olet lyömätön.
Se kohta kruunaa kauneimmankin karaokeillan :)))) - AROSUSI-09
Kylli.Kyllä kirjoitti:
siinä *sua tarvitse-e-e-en sydänystäväksi ai-i-i-kui-i-i-seen naiseen* sillai sydämeen- (ja korviin) käyvästi, ni sitten olet lyömätön.
Se kohta kruunaa kauneimmankin karaokeillan :))))mutta menee kyllä aikas korkeelta.Sikäli kyllä maku mennyt,kun karaokeillan aikana aina muutamien (nimenomaan miesten)on toi biisi pakko vetää.Ne camp-arvot:)
- Kylli.Kyllä
AROSUSI-09 kirjoitti:
mutta menee kyllä aikas korkeelta.Sikäli kyllä maku mennyt,kun karaokeillan aikana aina muutamien (nimenomaan miesten)on toi biisi pakko vetää.Ne camp-arvot:)
muutenkaan mun suosikki-kappaleeni ole.
Ite laulan yleensä miesten lauluja ja joudun mörisemään välillä, ikävä kyllä. Esim. Froikkareitten "Särkynytsydämiset" menee siinä "Viekää minut baariin, veljet....."
menee tosi matalalle. Onneksi monilla vetäjillä on nykyisin sellaiset laitteet, että sävellajia (onko se oikea sana?) voi nostaa ja laskea laulajan mukaan.
Joskus toivoisi, että laulun sais kokonaan kytkettyä pois, jopa omansa. - AROSUSI-09
Kylli.Kyllä kirjoitti:
muutenkaan mun suosikki-kappaleeni ole.
Ite laulan yleensä miesten lauluja ja joudun mörisemään välillä, ikävä kyllä. Esim. Froikkareitten "Särkynytsydämiset" menee siinä "Viekää minut baariin, veljet....."
menee tosi matalalle. Onneksi monilla vetäjillä on nykyisin sellaiset laitteet, että sävellajia (onko se oikea sana?) voi nostaa ja laskea laulajan mukaan.
Joskus toivoisi, että laulun sais kokonaan kytkettyä pois, jopa omansa."Jos Helsinki on hetkisen kaunis",on sellainen juttu,minkä kehtaa vetää aidolla tunteella,tippa linssissä ja sydän särkyneenä.Kunnon melankoliamättö:D Kirjasto taas kiinni menossa...rattoisaa illanjatkoa:)
- kipparinoma
hyvä tosaaa.....öö..tossa....tossa...No olen mä:o/
- AROSUSI-09
Ei ole mitään,mitä en osais tai oppis.Ilman mua ei olis taivasta eikä maata ja tyhjyys liikkus vetten päällä.Mun pierukin haisee hyvälle.
- SydäN-Ystävä
pitkon vääntäjä ja hyvä lämmitää saunaa :)
- vaatimattomuus kaunistaa
Jaa että missä minä olisin hyvä.
Nytpä tuli vaikea homma eteeni.
No en tie olenko paras mutta aika hyvä.
Nenän kaivamisesa. - talikkomies
Minä olen koilliseuroopan kovin raktorin taskuunperuuttaja.
mä osaan soittaa suutani hyvin...
näin ovat mulle kertoneet...=:0))- Matilda
munkin vähän kehasta itteeni krhm...heh, yhtäkkiä en keksikään mitään kehumisen aihetta kun rupesin miettimään..mut joo, mää oon hirveen kiltti ja sit mulla on vihreet peukalot..:)
Matilda kirjoitti:
munkin vähän kehasta itteeni krhm...heh, yhtäkkiä en keksikään mitään kehumisen aihetta kun rupesin miettimään..mut joo, mää oon hirveen kiltti ja sit mulla on vihreet peukalot..:)
ööh...=:0))))
- Matilda
BBrunetti kirjoitti:
ööh...=:0))))
ei ne väriltään vihreet ole..ainakaan vielä kun äsken katoin..:)
- yksitypy
testaamaan eri punkkumerkkejä. Voin sanoa, että joka maasta löytyy sekä hyviä että huonoja punkkuja :=))))
- Hyvinmenee
Ihmeet teen hetkessä,mahdoton kestää hetken :)
- espen
huumorintajuinen lukutoukka ja penkkiurheiluhullu!
- Coala
Niin olen hyvä monessa, etten ole laskuissa pysyny.
Niin olen paras monessa, etten muistiin ole jaksanu kirjoittaa.
Ainoat missä olen huono, niin matematiikassa ja äirinkieälessä. - sanomaan että
olen paras.
- paras sanomaan että
MINÄ OLEN MAAILMAN PARAS!!! =))
- reeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeniä
mutta yritän kovasti,
- En aina
Se on hyvä puoleni :)
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2317796
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455330- 594832
- 763517
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162035Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗322001- 311859
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441707- 381662
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1411591