...olette kasvojenkohotuksesta? Onko siitä haittaa vai hyötyä?
mitä mieltä...?
8
557
Vastaukset
- lea
Kuule kyllä aito on aito vaikka sitten vähän ryppyisempikin.Noi leikkaukset on melkosen hinnakkaita ja ne piikitykset hmm. En kyllä mokomaan menis siitä kun tulee vielä sellanen kierre sanovat noi entiset ryppyset ja nykyset hirviöt.
- PLm/Etu-Töölö
Esteetiset syyt, palovammat jne voidaan korjata po toimenpiteellä.
Heti ilmestyi professori Nordstömin Plastiikkakirurgisen sairaalan mainos tämän ketjun yläpuolelle :)
- Markeliina
kun naamaa on kiristetty tai täytetty. Luonnollisuus häviää kasvojen ilmeestä.
Kyllä minullekin olisi naaman silittely tarpeen, mutta ei sekään ole kiva, että vastaantulijat ensimmäiseksi ajattelevat, että onpas tuotakin leikelty ja muovailtu.
Eikä se kerta riitä, kun siihen leikkiin ryhtyy, niin parin, kolmen vuoden päästä se on uusittava.
Aika vaivalloista.
Ja Nordström ei kun rikastuu. - viidanhelmi
Markeliina kirjoitti:
Kyllä minullekin olisi naaman silittely tarpeen, mutta ei sekään ole kiva, että vastaantulijat ensimmäiseksi ajattelevat, että onpas tuotakin leikelty ja muovailtu.
Eikä se kerta riitä, kun siihen leikkiin ryhtyy, niin parin, kolmen vuoden päästä se on uusittava.
Aika vaivalloista.
Ja Nordström ei kun rikastuu.Korkeintaan silmäluomia kun siihen saattaa tulla tarvetta muutenkin kuin kosmeettisesta syystä.
Tunnen henkilöitä joille on tehty kasvojen kohotus.
Minusta heillä on mennyt rahat hukkaan.
Eivät he näytä kun ikäiseltä itseltään kiristettynä.
Lisäksi se vaikutus pitäsi uusia aika tiheään.
Olen mieluummin oma itseni ja käytän ne rahat vaikka matkusteluun - rypyt
Markeliina kirjoitti:
Aika vaivalloista.
Ja Nordström ei kun rikastuu.,...en itse ole menossa tuollaiseen toimenpiteeseen, mutta eräs ystävätär harkitsee asiaa...
Eikä minulla olisi kyllä noita eurojakaan niin paljon, että voisin harkitakkaan...kyllähän tässä naamassa tietysti jo tällä iällä kaikenlaista korjaamista löytyy, mutta yritän vain olla tavallinen oma itseni. Ne menee, jotka katsovat sen itselleen tarpeelliseksi.... - rupikonna.
rypyt kirjoitti:
,...en itse ole menossa tuollaiseen toimenpiteeseen, mutta eräs ystävätär harkitsee asiaa...
Eikä minulla olisi kyllä noita eurojakaan niin paljon, että voisin harkitakkaan...kyllähän tässä naamassa tietysti jo tällä iällä kaikenlaista korjaamista löytyy, mutta yritän vain olla tavallinen oma itseni. Ne menee, jotka katsovat sen itselleen tarpeelliseksi....Aikoinaan sai jos mitä tököttiä käyttää kasvoisaan,että finnit lähtis eikä ne olleet halpoja. Nyt ei ole ryppyjä näkynyt vielä on sen verran pullukkaposkinen. Rypyt kuuluu ikääntyvän ihmisen ihoon ihan oikeesti. Ne on elämän merkit!
- tasa-arvonen
niin kauan kun miehilläkin on ryppyjä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1483299
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau592638Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.302080- 1301667
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?831514- 771498
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3651445- 911150
- 891115
On tullut aika lukita kaupunginjohtajan ovi, ja hlö pihalle
Ei kahta eikä yhtäkään selitystä, ylimielisyys on kääntyi varomattomuudeksi, ja kaupungin jo ennestään kuihtuva talou1951086