naisten rintojen näyttäminen

Asento!

Tuossa juttu joka saa karvat nousemaan pystyyn.

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1195773

Että mihin saatanan infrastruktuuriin ämmät vain nenänsä pistävät niin johan on alkaa soppaa syntymään. Ne ei kerrassaan osaa sopeutua.

Tollasista aiheettomista seksistihaasteista pitäisi vastaajalle tuomita maksettavaksi ainakin tuplasti se mitä kantajat ovat itselleen vaatineet.

16

2106

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Äiti, haluan pahalta sedältä rahaa kun se haukku mun kieliläväriä.

    • Asento!

      Kaiken maailman ämmät ne luulee olevansa vaikka mitä. Mitä hemmettiä tuollaiset armeijaan ja lääkäriin sitten menee?

    • Lepo3

      No onhan tuo aivan selvä tapaus. Todella oksettavaa joltain vanhalta äijältä mennä vaatimaan tissien vilauttelua ja sen jälkeen huomautella poskeenotosta jos on kielilävistys.

      Olisi hauskaa tietää tuollaisen pedofiililääkärin nimi ja mennä oven taakse kolkuttelemaan.

    • Lääkäri itsekin

      Tuossa on kyllä selkeästi tehty ammattivirhe. Flunssan oireita tarkistettaessa ei varmastikaan tarvitse ottaa rintaliivejä pois.

      Kyseessä on selkeä ammattivirhe ja tietoinen sellainen. Ihme että tuollaisia perverssejä löytyy jotka lokaavat oikeiden ammattilaisten maineen.

    • kaikenlaista nipotusta

      En tiedä oliko tuo nyt varsinaisesti asiallista käytöstä lääkäriltä, mutta onhan nuo naiset joutuneet käymään läpi myös anaalitutkimuksen, kun kerran ovat varusmiespalvelukseen menneet. Tuskinpa tissien näyttäminen nyt sen kummempaa on kuin housut nilkoissa vastaanotolla lääkärin edessä pyllistäminen. Kaikki miehethän joutuvat sen tekemään ihan lakisääteisesti.

      • ihme touhua

        Kyllä suo jaksaa tuo anaalitutkimus kiihottaa, kun pitää jokapaikassa siitä meuhata.


    • drwho

      Kuinka sitten tutkit flunssapotilaan jos et riisuta häntä? Flunssan kaupanpäällisinä on mahdollista saada sydänlihastulehdus, samoin tulehdus, huomattavasti useammin, voi levitä alahengitysteihin. Kysynpähän vaan - kuinka urheat Suomen soturit sitten tutkitaan? Oikeuden ratkaisu on jo - aivan kuin muutkin kansalaiset.

      • housut pois

        Siehä et tiijä lääkärin hommista mittää....


      • asdigh

        Paita pitää ottaa pois mutta ei rintaliivejä! Miten paljaat tissit helpottavat mukamas keuhkojen kuuntelua.

        Täysin perverssi lääkäri joka pitäisi kastroida ja laittaa linnaan raiskaajien sekaan.


      • ettäh
        housut pois kirjoitti:

        Siehä et tiijä lääkärin hommista mittää....

        on noloo. Pitäähän sitä saada varusmieslääkäreiden vaihtelua pojista.


      • Amelia E
        asdigh kirjoitti:

        Paita pitää ottaa pois mutta ei rintaliivejä! Miten paljaat tissit helpottavat mukamas keuhkojen kuuntelua.

        Täysin perverssi lääkäri joka pitäisi kastroida ja laittaa linnaan raiskaajien sekaan.

        Jostain syystä kaikki lääkärit joiden vastaanotolle olen tähän mennessä päätynyt ovat pystyneet oikein hyvin tekemään tutkimukset vaikka olen pitänyt rintaliivit päällä. Ei siihen keuhkojen ja hengitysteiden kuunteluun paljaita tissejä tarvita. Uskomatonta että oikeuslaitoksessamme on noin typeriä ihmisiä.


      • pallit irti lekurilta
        Amelia E kirjoitti:

        Jostain syystä kaikki lääkärit joiden vastaanotolle olen tähän mennessä päätynyt ovat pystyneet oikein hyvin tekemään tutkimukset vaikka olen pitänyt rintaliivit päällä. Ei siihen keuhkojen ja hengitysteiden kuunteluun paljaita tissejä tarvita. Uskomatonta että oikeuslaitoksessamme on noin typeriä ihmisiä.

        Varmaan samanlaiset setä-perverssit olleet tuomiota antamassa. Ihme toimintaa. Kohta saa varmaan runkata naamalle kun "pitää tarkistaa silmien toimivuus".

        Järkyttävää paskaa.


      • Anonyymi
        asdigh kirjoitti:

        Paita pitää ottaa pois mutta ei rintaliivejä! Miten paljaat tissit helpottavat mukamas keuhkojen kuuntelua.

        Täysin perverssi lääkäri joka pitäisi kastroida ja laittaa linnaan raiskaajien sekaan.

        Jos on pakko kuunnella keuhkoja niin sen voi tehdä niin että työntää kädellä steroskoopin paidan alle tai jos ohut paita niin kuuntelee paidan läpi.


    • Anonyymi

      Öö hei oon kuustoista vee ja mä tulin sanomaan semmosta asiaa että mitä järkeä on dissata naista?

    • Anonyymi

      Mä oon kuustosta vee ja mietin sellasta asiaa että mitä järkeä on näyttää rinnat?

    • Anonyymi

      Flunssa ja kuumeen voi lääkäristä tarkistaa myös omalla jäykistyneellä instrumentillä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1325
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1165
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1080
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      61
      906
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe