Tuossa juttu joka saa karvat nousemaan pystyyn.
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1195773
Että mihin saatanan infrastruktuuriin ämmät vain nenänsä pistävät niin johan on alkaa soppaa syntymään. Ne ei kerrassaan osaa sopeutua.
Tollasista aiheettomista seksistihaasteista pitäisi vastaajalle tuomita maksettavaksi ainakin tuplasti se mitä kantajat ovat itselleen vaatineet.
naisten rintojen näyttäminen
16
2222
Vastaukset
Äiti, haluan pahalta sedältä rahaa kun se haukku mun kieliläväriä.
- Asento!
Kaiken maailman ämmät ne luulee olevansa vaikka mitä. Mitä hemmettiä tuollaiset armeijaan ja lääkäriin sitten menee?
- Lepo3
No onhan tuo aivan selvä tapaus. Todella oksettavaa joltain vanhalta äijältä mennä vaatimaan tissien vilauttelua ja sen jälkeen huomautella poskeenotosta jos on kielilävistys.
Olisi hauskaa tietää tuollaisen pedofiililääkärin nimi ja mennä oven taakse kolkuttelemaan. - Lääkäri itsekin
Tuossa on kyllä selkeästi tehty ammattivirhe. Flunssan oireita tarkistettaessa ei varmastikaan tarvitse ottaa rintaliivejä pois.
Kyseessä on selkeä ammattivirhe ja tietoinen sellainen. Ihme että tuollaisia perverssejä löytyy jotka lokaavat oikeiden ammattilaisten maineen. - kaikenlaista nipotusta
En tiedä oliko tuo nyt varsinaisesti asiallista käytöstä lääkäriltä, mutta onhan nuo naiset joutuneet käymään läpi myös anaalitutkimuksen, kun kerran ovat varusmiespalvelukseen menneet. Tuskinpa tissien näyttäminen nyt sen kummempaa on kuin housut nilkoissa vastaanotolla lääkärin edessä pyllistäminen. Kaikki miehethän joutuvat sen tekemään ihan lakisääteisesti.
- ihme touhua
Kyllä suo jaksaa tuo anaalitutkimus kiihottaa, kun pitää jokapaikassa siitä meuhata.
- drwho
Kuinka sitten tutkit flunssapotilaan jos et riisuta häntä? Flunssan kaupanpäällisinä on mahdollista saada sydänlihastulehdus, samoin tulehdus, huomattavasti useammin, voi levitä alahengitysteihin. Kysynpähän vaan - kuinka urheat Suomen soturit sitten tutkitaan? Oikeuden ratkaisu on jo - aivan kuin muutkin kansalaiset.
- housut pois
Siehä et tiijä lääkärin hommista mittää....
- asdigh
Paita pitää ottaa pois mutta ei rintaliivejä! Miten paljaat tissit helpottavat mukamas keuhkojen kuuntelua.
Täysin perverssi lääkäri joka pitäisi kastroida ja laittaa linnaan raiskaajien sekaan. - ettäh
housut pois kirjoitti:
Siehä et tiijä lääkärin hommista mittää....
on noloo. Pitäähän sitä saada varusmieslääkäreiden vaihtelua pojista.
- Amelia E
asdigh kirjoitti:
Paita pitää ottaa pois mutta ei rintaliivejä! Miten paljaat tissit helpottavat mukamas keuhkojen kuuntelua.
Täysin perverssi lääkäri joka pitäisi kastroida ja laittaa linnaan raiskaajien sekaan.Jostain syystä kaikki lääkärit joiden vastaanotolle olen tähän mennessä päätynyt ovat pystyneet oikein hyvin tekemään tutkimukset vaikka olen pitänyt rintaliivit päällä. Ei siihen keuhkojen ja hengitysteiden kuunteluun paljaita tissejä tarvita. Uskomatonta että oikeuslaitoksessamme on noin typeriä ihmisiä.
- pallit irti lekurilta
Amelia E kirjoitti:
Jostain syystä kaikki lääkärit joiden vastaanotolle olen tähän mennessä päätynyt ovat pystyneet oikein hyvin tekemään tutkimukset vaikka olen pitänyt rintaliivit päällä. Ei siihen keuhkojen ja hengitysteiden kuunteluun paljaita tissejä tarvita. Uskomatonta että oikeuslaitoksessamme on noin typeriä ihmisiä.
Varmaan samanlaiset setä-perverssit olleet tuomiota antamassa. Ihme toimintaa. Kohta saa varmaan runkata naamalle kun "pitää tarkistaa silmien toimivuus".
Järkyttävää paskaa. - Anonyymi
asdigh kirjoitti:
Täysin perverssi lääkäri joka pitäisi kastroida ja laittaa linnaan raiskaajien sekaan.Jos on pakko kuunnella keuhkoja niin sen voi tehdä niin että työntää kädellä steroskoopin paidan alle tai jos ohut paita niin kuuntelee paidan läpi.
- Anonyymi
Öö hei oon kuustoista vee ja mä tulin sanomaan semmosta asiaa että mitä järkeä on dissata naista?
- Anonyymi
Mä oon kuustosta vee ja mietin sellasta asiaa että mitä järkeä on näyttää rinnat?
- Anonyymi
Flunssa ja kuumeen voi lääkäristä tarkistaa myös omalla jäykistyneellä instrumentillä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559