En hirveästi tiedä mitään kyseisestä paikasta, joten jos joku jotain tietää niin millainen paikka noin yleensä?
Hennala
16
1026
Vastaukset
- Kärsivä
Paska paikka ja kaikkia vituttaa.
- Paul_
Ois kiva tietää jotain syitä tähän, miksi huono paikka?
- Kärsivä
Paul_ kirjoitti:
Ois kiva tietää jotain syitä tähän, miksi huono paikka?
Ylipäätään paska paikka. Älä mene. Älä mene ollenkaan. Ja kaikkia vituttaa.
- ResKers
Itse tosin olin siellä 92/93.Suhteellisen lähellä keskustaa.Halkomäki ja Hälvälän vanha sot.lentokenttä ympäristöineen harjoitusalueina,ajettiin kerran polkupyörillä Tiirismaan ympäri jne.Itse olin loppuajasta TvälAu.Varuskuntana ei mikään iso alueeltaan.Monta eri alaa siellä oli silloin,esim:musiikkileikkikoulu,urheiluleikkikoulu spollikoulu,lääkintäAuk,huoltoAuk,ns.pappiRuk,jne.Viihtyvyys riippuu paljon kaverihengestä.
- GayPride
Gay painotteinen mesta sopivan kokonsa puolesta. Yleensä näistä on sovittu porukalla etukäteen. Meidän saapumiserässä II/2004 oli jopa yksi gay-tupa! Kyllähän sinne heteroitakin mahtuu ja ei meitä pelätä tarvitse. Pari tyyppiä tuli kaapista uloskin intin aikoihin. Hauskaa oli!
- Paul_
Vai Gay painotteinen?! En kyllä tuota ole ikinä kuullutkaan, mutta voisi sanoa että sopii mulle =)
- paikka vuonna 1969
Ensimmäinen aika ennen sotilasvalaa oli poistumiskieltoa
alueelta alokkailla, oli syy mikä hyvänsä.
Kantapeikot olivat keksineet kaikki mahdolliset vitutuksen korotuskeinot käyttöönsä (samoin sama tauti oli tarttunut varusmiesjohtajiinkin.)
Tulihan sieltä selvittyä takaisin siviiliin, mutta tulihan myöhemmin siviilissä vedettyä yhtä siellä vittuillutta alikessua turpaan oikein olan takaa ja pariinkin kertaan, niin että muistaa varmaan vielä tänäkin päivänä.
Terv "HÖNÖ" - 2kk ja riitti
Olin itse 2kk ja lähdin sen jälkeen menemään. aluks kaikki vaikutti ihan normaalilta mutta todellinen luonne paljastui aika nopeaan. skappareista ja saheista varmaan puolet oli homoja ja meininki oli sen mukaista. muutenkin ihmeellisen paljon hinaaja meininkiä.. jätkät oli suihkussa munat pystyssä, runkkasivat yöllä ja halailivat.. ei kiitos!
- Anonyymi
https://www.youtube.com/watch?v=H99uCVp_czk&feature=youtu.be Tässä paikan nykytilanne
- Anonyymi
Hennala oli Suomen suurimpia keskitysleirejä 1918
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hennala oli Suomen suurimpia keskitysleirejä 1918
Valtionhoitaja P.E. Svinhufvud ajoi viimeisenä työnään läpi lain, jonka mukaan yhtään valkoista ei saa tuomita tai rangaista sotarikoksista. Hän halusi suojella poikiaan, jotka olivat Hennalassa johtajana ja teloitusjoukkueessa, tutkija Marjo Liukkonen on asian tutkielmassaan maininnut.
- Anonyymi
Oliko Hennalassa joskus joku vääpeli joka otti työnsä liian tosissaan?.
- Anonyymi
Hennalan varuskunnan lopettamisen myötä loppui siitä maakunnasta kaikki puolustusvoimien varuskunnat. Juhlapuheessa Lauri Ihalainen mainosti, että kun valtio aiheuttaa työttömyyttä laajassa mitassa, niin he tulevat tekemään kaikkensa ongelmien minimoimiseksi. Päijät-Häme näkyi juuri eilisissä tilastoissa maksavan valtiolle 25 miljoonaa vuodessa suurien pitkäaikaistyöttömien lukujen takia. Että sellaista tarkoittaa kun ministeeri sanoo, että he tekevät kaikkensa.
- Anonyymi
Isien pahat teot kostetaan kolmanteen ja neljänteen polveen ja heidän jälkeläisensä muuttuvat pahemmiksi mitä he itse olivat.
- Anonyymi
Hennala 1918, oli päijäthämeen Auztwits.
- Anonyymi
Siel on paljon hennoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003164458- 162206
- 1882036
- 1071446
- 741316
- 74972
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57937IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2879Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119814Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59736