Hennala

Paul_

En hirveästi tiedä mitään kyseisestä paikasta, joten jos joku jotain tietää niin millainen paikka noin yleensä?

16

924

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kärsivä

      Paska paikka ja kaikkia vituttaa.

      • Paul_

        Ois kiva tietää jotain syitä tähän, miksi huono paikka?


      • Kärsivä
        Paul_ kirjoitti:

        Ois kiva tietää jotain syitä tähän, miksi huono paikka?

        Ylipäätään paska paikka. Älä mene. Älä mene ollenkaan. Ja kaikkia vituttaa.


    • ResKers

      Itse tosin olin siellä 92/93.Suhteellisen lähellä keskustaa.Halkomäki ja Hälvälän vanha sot.lentokenttä ympäristöineen harjoitusalueina,ajettiin kerran polkupyörillä Tiirismaan ympäri jne.Itse olin loppuajasta TvälAu.Varuskuntana ei mikään iso alueeltaan.Monta eri alaa siellä oli silloin,esim:musiikkileikkikoulu,urheiluleikkikoulu spollikoulu,lääkintäAuk,huoltoAuk,ns.pappiRuk,jne.Viihtyvyys riippuu paljon kaverihengestä.

    • GayPride

      Gay painotteinen mesta sopivan kokonsa puolesta. Yleensä näistä on sovittu porukalla etukäteen. Meidän saapumiserässä II/2004 oli jopa yksi gay-tupa! Kyllähän sinne heteroitakin mahtuu ja ei meitä pelätä tarvitse. Pari tyyppiä tuli kaapista uloskin intin aikoihin. Hauskaa oli!

      • Paul_

        Vai Gay painotteinen?! En kyllä tuota ole ikinä kuullutkaan, mutta voisi sanoa että sopii mulle =)


    • paikka vuonna 1969

      Ensimmäinen aika ennen sotilasvalaa oli poistumiskieltoa
      alueelta alokkailla, oli syy mikä hyvänsä.
      Kantapeikot olivat keksineet kaikki mahdolliset vitutuksen korotuskeinot käyttöönsä (samoin sama tauti oli tarttunut varusmiesjohtajiinkin.)
      Tulihan sieltä selvittyä takaisin siviiliin, mutta tulihan myöhemmin siviilissä vedettyä yhtä siellä vittuillutta alikessua turpaan oikein olan takaa ja pariinkin kertaan, niin että muistaa varmaan vielä tänäkin päivänä.
      Terv "HÖNÖ"

    • 2kk ja riitti

      Olin itse 2kk ja lähdin sen jälkeen menemään. aluks kaikki vaikutti ihan normaalilta mutta todellinen luonne paljastui aika nopeaan. skappareista ja saheista varmaan puolet oli homoja ja meininki oli sen mukaista. muutenkin ihmeellisen paljon hinaaja meininkiä.. jätkät oli suihkussa munat pystyssä, runkkasivat yöllä ja halailivat.. ei kiitos!

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Hennala oli Suomen suurimpia keskitysleirejä 1918


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hennala oli Suomen suurimpia keskitysleirejä 1918

        Valtionhoitaja P.E. Svinhufvud ajoi viimeisenä työnään läpi lain, jonka mukaan yhtään valkoista ei saa tuomita tai rangaista sotarikoksista. Hän halusi suojella poikiaan, jotka olivat Hennalassa johtajana ja teloitusjoukkueessa, tutkija Marjo Liukkonen on asian tutkielmassaan maininnut.


    • Anonyymi

      Oliko Hennalassa joskus joku vääpeli joka otti työnsä liian tosissaan?.

    • Anonyymi

      Hennalan varuskunnan lopettamisen myötä loppui siitä maakunnasta kaikki puolustusvoimien varuskunnat. Juhlapuheessa Lauri Ihalainen mainosti, että kun valtio aiheuttaa työttömyyttä laajassa mitassa, niin he tulevat tekemään kaikkensa ongelmien minimoimiseksi. Päijät-Häme näkyi juuri eilisissä tilastoissa maksavan valtiolle 25 miljoonaa vuodessa suurien pitkäaikaistyöttömien lukujen takia. Että sellaista tarkoittaa kun ministeeri sanoo, että he tekevät kaikkensa.

      • Anonyymi

        Isien pahat teot kostetaan kolmanteen ja neljänteen polveen ja heidän jälkeläisensä muuttuvat pahemmiksi mitä he itse olivat.


    • Anonyymi

      Hennala 1918, oli päijäthämeen Auztwits.

    • Anonyymi

      Siel on paljon hennoja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      61
      1986
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      52
      1720
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1626
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1547
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe