Olisiko tietoa kesäneilikoista miten niitä hoidetaan? Ostin 8 isoa kesäneilikan taimea jotka olivat täynnä kukkia ja nyt kussakin taimessa on enää 4-5 kukkaa ja nekin viimeisiä vetelee.
En ole päästänyt kuivumaan, enkä kastellut liikaakaan.Onko vanhan kukkineen kukan poistamisella merkitystä kuinka se tehdään?
Olen leikannut saksilla kuihtuneen kukan ja nyt töröttää enää varsia eikä mihinkään aiokkaan ilmestyä nuppua.Ensimmäistä kertaa ostin kesäneilikoita koska puutarhassa kehuttiin, että ne kukkii koko kesän täysillä.Olivat muutama viikko sitten todella hienoja kun olivat täydessä kukassaan, mutta eipä enää.Heitänkö jo pois ja ostan taas uudet,vai onko neilikoilla vielä toivoa?
MIKSI KAIKKI KUKAT KUOLEE?????
KESÄNEILIKKA
1
780
Vastaukset
- vielää
Neilikka tarttee ainakin paljon aurinkoa kukkiakseen. vanhat kukat pitää poistaa jotta jaksaa tehdä uusia. lannoittaa voisit. ne voi pienen tauon jälkeen alkaa tehdä uusia vielä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003447
- 623127
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342624- 802413
- 842386
- 962086
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411647