Ylös, ulos ja lenkille! Eikö sauvakävely tunnu jo liian kevyeltä? Seuraava askel on ottaa rautakanget (6,2-kiloiset) niin teho aina vaan paranee!
Kilpailutkin on Mustialassa 18/8...
Luin täkäläisestä iltalehdestä Suomen kaikkien eriskummallisten kilpailulajien kesäohjelmasta.
Mm. se tunnettu akankantokilpailu.
On saappaanheittokilpailu, missä Nokian saappaat lentävät mahdollisimman kauaksi.
Nyt voi heittää myös Nokian kännyköitä omassa kilpailussaan.
On jalkapallo-ottelu suolla, saunakilpailu, pussauskilpailu, laulumaratooni, vesihölkkä, heinänniittokilpailu...
Melkein tekisi mieli lähteä huutosakiksi johonkin kilpailuun!
Rautakankikävelylle
8
468
Vastaukset
- Catleija
Ihanaa kansanhuvia tällainen on Suomen suvessa. Ei me sentään ihan tosikkokansaa olla. Tulevat ulkomailtakin pällistelemään ja kilpailemaan. Mahtaisinko tuossa kännykkäheitossa pärjätä, kun koulussa aina voitin pallonheittokisan.
- Anskuliini
hyväksi sääskentappajaksi, joten mulla on mahdollisuudet voitaa sääskentapon SM-kisat vai oliko ne peräti MM-kisat?
Anskuliini kirjoitti:
hyväksi sääskentappajaksi, joten mulla on mahdollisuudet voitaa sääskentapon SM-kisat vai oliko ne peräti MM-kisat?
Joskus yrittivät saada lopetettua sääskentapon PM kisat, kun kuulemma on eläinrääkkäystä ja sopimatonta ;-)
Vein kerran espanjalaiset ystäväni katsomaan eräässä suomalaiskylässä paikallisia saappaanheittokisoja. Kaveri olisi ollut haka heittämään, mutta kun satoi ja osallistumismaksukin oli 5 eu, ei hän innostunut voittamaan kisoja ;-) naureskeli, että suomalaiset ovat lähes yhtä hulluja kuin espanjalaiset härkäjuoksuineen.
- Rautakankikävelylle
Tietysti kannustamaan ja ottamaan oppia!
- miia6
tämä kankijuttu? En ole kuullutkaan,
minkäläiset ne ovat ja mistä sellaisia voi ostaa
Olis ihan kiva juttu kokeilla.terv.- Turisija
En ole kylläkään punninnut kankea. Tuskin ovat kaikki kanget niin samanpainoisia, että läpäisisivät Olympialaisissa kontrollia?
Sen verran työlästä on kangen punnitseminen vanhalla kalapuntarilla, että enpä viitsi tuota tehdä! varmaankin voi ostaa rautakankeja :)
Paino oli noissa ruotsalaislehdissä. Ehkä se on jonkunlainen rautakankien normaalipaino.
Ja kilpailu on Mustialassa 18/8 lehden mukaan.
- vähän nuorempi
Eiköhän noi rautakanget ole jo vähän liian painavia yli 60-vuotiaille?Taitais ranteet hyytyä vaareilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1113617
- 663257
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342724- 832543
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422154- 972113
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501792Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121716