Rautakankikävelylle

MdK-MdK

Ylös, ulos ja lenkille! Eikö sauvakävely tunnu jo liian kevyeltä? Seuraava askel on ottaa rautakanget (6,2-kiloiset) niin teho aina vaan paranee!
Kilpailutkin on Mustialassa 18/8...

Luin täkäläisestä iltalehdestä Suomen kaikkien eriskummallisten kilpailulajien kesäohjelmasta.

Mm. se tunnettu akankantokilpailu.
On saappaanheittokilpailu, missä Nokian saappaat lentävät mahdollisimman kauaksi.
Nyt voi heittää myös Nokian kännyköitä omassa kilpailussaan.
On jalkapallo-ottelu suolla, saunakilpailu, pussauskilpailu, laulumaratooni, vesihölkkä, heinänniittokilpailu...
Melkein tekisi mieli lähteä huutosakiksi johonkin kilpailuun!

8

512

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Catleija

Ihanaa kansanhuvia tällainen on Suomen suvessa. Ei me sentään ihan tosikkokansaa olla. Tulevat ulkomailtakin pällistelemään ja kilpailemaan. Mahtaisinko tuossa kännykkäheitossa pärjätä, kun koulussa aina voitin pallonheittokisan.

• Anskuliini

hyväksi sääskentappajaksi, joten mulla on mahdollisuudet voitaa sääskentapon SM-kisat vai oliko ne peräti MM-kisat?

• Anskuliini kirjoitti:

hyväksi sääskentappajaksi, joten mulla on mahdollisuudet voitaa sääskentapon SM-kisat vai oliko ne peräti MM-kisat?

Joskus yrittivät saada lopetettua sääskentapon PM kisat, kun kuulemma on eläinrääkkäystä ja sopimatonta ;-)

Vein kerran espanjalaiset ystäväni katsomaan eräässä suomalaiskylässä paikallisia saappaanheittokisoja. Kaveri olisi ollut haka heittämään, mutta kun satoi ja osallistumismaksukin oli 5 eu, ei hän innostunut voittamaan kisoja ;-) naureskeli, että suomalaiset ovat lähes yhtä hulluja kuin espanjalaiset härkäjuoksuineen.

• Rautakankikävelylle

Tietysti kannustamaan ja ottamaan oppia!

• miia6

tämä kankijuttu? En ole kuullutkaan,

minkäläiset ne ovat ja mistä sellaisia voi ostaa

Olis ihan kiva juttu kokeilla.terv.

• Turisija

En ole kylläkään punninnut kankea. Tuskin ovat kaikki kanget niin samanpainoisia, että läpäisisivät Olympialaisissa kontrollia?

Sen verran työlästä on kangen punnitseminen vanhalla kalapuntarilla, että enpä viitsi tuota tehdä!

• varmaankin voi ostaa rautakankeja :)
        Paino oli noissa ruotsalaislehdissä. Ehkä se on jonkunlainen rautakankien normaalipaino.
        Ja kilpailu on Mustialassa 18/8 lehden mukaan.

• vähän nuorempi

Eiköhän noi rautakanget ole jo vähän liian painavia yli 60-vuotiaille?Taitais ranteet hyytyä vaareilta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      66
      1877
    2. Lääkäri Ari Miettinen kuollut 50-vuotiaana

Sillähän on Youtubessa paljon videoita.
      Maailman menoa
      81
      1445
    3. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      93
      1078
    4. Koska tulet minulle näkyväksi

Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi
      Ikävä
      45
      874
    5. Nainen, olet ihanin maan päällä

Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa
      Ikävä
      41
      830
    6. Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven

Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviili­poliisiauton oven Mies kuvasi keski­viikkoiltana bus
      Maailman menoa
      286
      828
    7. Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?

Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,
      Sinkut
      263
      755
    8. Romanttisinta

Mitä hän on tehnyt sinulle?
      Ikävä
      57
      738
    9. " Hae roolisi miljardien Pyhäjärveltä"?

Perjantain 14.8. viesti TV:ssä oli hätkähdyttävän todellista kuultavaa. Tähän on tultu. Pyhäjärvi- selvitykseen, tied
      Pyhäjärvi
      110
      708
    10. 39
      653
    Aihe