Sven Stenberg

astrologi

Mitä mieltä olette tästä astrologista? Mitä maksaa tulkinnat häneltä? Ottaako vastaan henk.koht? Kiitos mielipiteistänne.

62

7684

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mimmu

      Tilasin häneltä 90 € maksavan kahden vuoden transiitit eli ohikulut ja ainakaan itselleni - yli kymmenen vuotta astrologiaa harrastaneelle - hänellä ei ollut mitään mullistavaa tarjottavaa.
      Samaa astrologian perustietoa, mitä astrologian oppikirjoista voi lukea. Suurena plussana oli hänen puhelinkonsultointinsa lähetyksen saapumisen jälkeen. Hän on erittäin miellyttävä, pehmeä-ääninen ja viisas vanha Vaaka-herrasmies! :D Keskustelu hänen kanssaan oli erittäin miellyttävä kokemus.

      Suosittelen niille, joilla ei astrologiasta kovin paljoa taustatietoa; häneltä sitä saa ja
      hyvin ymmärrettävässä muodossa.

      • ????

        Ahaa, hän on siis aurinko vaaka. Tiedätkö nousevaa merkkiä ja kuuta? Kirjastossa osui käsiini Stenbergin kirjoittama kirja (80-luvulta, missä arvioi alussa sitä minkälainen astrologi mikäkin aurinkomerkki olisi ja kaikissa muissa oli vähän jotain "vinossa", paitsi vaaka oli hyvin ihmisläheinen jne., ajattelin silloin , että lienee oma aurinko merkkinsä.


      • Mimmu
        ???? kirjoitti:

        Ahaa, hän on siis aurinko vaaka. Tiedätkö nousevaa merkkiä ja kuuta? Kirjastossa osui käsiini Stenbergin kirjoittama kirja (80-luvulta, missä arvioi alussa sitä minkälainen astrologi mikäkin aurinkomerkki olisi ja kaikissa muissa oli vähän jotain "vinossa", paitsi vaaka oli hyvin ihmisläheinen jne., ajattelin silloin , että lienee oma aurinko merkkinsä.

        .. ei niistä tainnut olla puhetta...
        Mutta erittäin miellyttävä herrasmies kaikenkaikkiaan, joten en ollut loppujen
        lopuksi 90 €:n "oppikirja-tulkintaan" lainkaan pettynyt :D


      • Kuu- merkki,
        ???? kirjoitti:

        Ahaa, hän on siis aurinko vaaka. Tiedätkö nousevaa merkkiä ja kuuta? Kirjastossa osui käsiini Stenbergin kirjoittama kirja (80-luvulta, missä arvioi alussa sitä minkälainen astrologi mikäkin aurinkomerkki olisi ja kaikissa muissa oli vähän jotain "vinossa", paitsi vaaka oli hyvin ihmisläheinen jne., ajattelin silloin , että lienee oma aurinko merkkinsä.

        Onko siis niinsanottu, eräänlainen, sielunkumppanisi Aurinko-Härkä? Manipulointi on täydellistä. Mutta, asia on jo mennyt, kulkenut...


      • ...

        Mikä on sen kauniimpaa, kuin syksy Suomessa. Nousu-Vaaka tasapainoittaa syksyn tuulet. Talvi antaa vielä hetken odottaa itseään. Joenpinta painaa kesän muistot itseensä ja lepää niiden muistoissa.


      • Anonyymi
        ???? kirjoitti:

        Ahaa, hän on siis aurinko vaaka. Tiedätkö nousevaa merkkiä ja kuuta? Kirjastossa osui käsiini Stenbergin kirjoittama kirja (80-luvulta, missä arvioi alussa sitä minkälainen astrologi mikäkin aurinkomerkki olisi ja kaikissa muissa oli vähän jotain "vinossa", paitsi vaaka oli hyvin ihmisläheinen jne., ajattelin silloin , että lienee oma aurinko merkkinsä.

        Pitääkö olla vihamielinen? Olen jo eläkkeellä enkä tee analyysejä.


    • pettymys

      Tilasin luonneanalyysin ja ennusteet aikoinaan ja olin hieman pettynyt. Odotin jotain syvällisempää ja pohtivampaa analyysiä, mutta tulikin melko pinnallinen katsaus. Petyin siis kun odotin muuta.

      • Mimmu

        Sitä kai odottaa jotain ihan maatamullistavia ja yksityiskohtaisia tietoja itsestään ihmiseltä, joka kuitenkin ottaa 531 vanhaa markkaa muutamasta A4-sivusta. Aikaahan se tosin vie, mutta kuten kerroinkina aikaisemmin, olen harrastanut itse astrologiaa jo yli kymmenen vuotta ja ajattelin hänen sisäistäneen jotain konkreettisempaa kuin nuo oppikirjojen klassiset tulkinnat...


      • Valitan.
        Mimmu kirjoitti:

        Sitä kai odottaa jotain ihan maatamullistavia ja yksityiskohtaisia tietoja itsestään ihmiseltä, joka kuitenkin ottaa 531 vanhaa markkaa muutamasta A4-sivusta. Aikaahan se tosin vie, mutta kuten kerroinkina aikaisemmin, olen harrastanut itse astrologiaa jo yli kymmenen vuotta ja ajattelin hänen sisäistäneen jotain konkreettisempaa kuin nuo oppikirjojen klassiset tulkinnat...

        Luin Juhani Nummelaa, ja se olikin jotain aivan muuta.


      • Anonyymi

        Onko tämä astrologian kirjojen vertailupalsta?


    • svenin sukulainen

      sven stenberg on mun vaari :DDDD

      • olet tyttären poika.

        Muistan, kun sinä synnyit ja vaarisi kertoi sinulla olevan Pluto kuvioissasi viisitoista vuotta.


    • sielunkumppania,

      viisaudella. Nyt kaksi sydänlääkettä. Kukaties ennuste tapahtuu taivaassa, tapaan karismaattisen, minulle tarkoitetun, erikoisen kumppanin.

    • Astrologille.

      Nyt, kun jatkat kuukausihoroskooppien kirjoituksia, oletko kiltti ja otat huomioon, että on olemassa erityisen herkistynyt naislukija. En harrasta tanssimissa, voit kirjoittaa, nyt on hyvä aika lähteä ryhmäkokouksiin pitämään hauskaa. Köyhyys ei ole koskaan ollut minulle ongelma, kirjoita, nautit kauniista kodistasi, jonka laittaminen oli työn ja tuskan takana. Kirjoita, nyt on hyvä aika lähteä metsään, pellonpientareille ja koskien kuohuntaan. Tuo esille sisällä piilossa oleva herkkyytesi, se on lahjasi meille astrologina olostasi.

      • väsynyt.

        Miksi kuukausihoroskooppisivulta puuttuvat muutamat merkit?

        Ovatko he omaisia?


      • kuukausihoroskooppeihisi
        väsynyt. kirjoitti:

        Miksi kuukausihoroskooppisivulta puuttuvat muutamat merkit?

        Ovatko he omaisia?

        Teillä on siellä tekniikka reissanut jonkin aikaa. Viitsitkö katsoa virheet? Äläkä kirjoita Vaaka-merkille omaa elämäntarinaasi.


      • Svenkka

        Olen jo eläkkeellä.


      • Svenkka
        kuukausihoroskooppeihisi kirjoitti:

        Teillä on siellä tekniikka reissanut jonkin aikaa. Viitsitkö katsoa virheet? Äläkä kirjoita Vaaka-merkille omaa elämäntarinaasi.

        En kirjoita


      • Svenkka
        kuukausihoroskooppeihisi kirjoitti:

        Teillä on siellä tekniikka reissanut jonkin aikaa. Viitsitkö katsoa virheet? Äläkä kirjoita Vaaka-merkille omaa elämäntarinaasi.

        Olen jo eläkkeellä v.2019. Sven Stenberg.


      • Anonyymi
        kuukausihoroskooppeihisi kirjoitti:

        Teillä on siellä tekniikka reissanut jonkin aikaa. Viitsitkö katsoa virheet? Äläkä kirjoita Vaaka-merkille omaa elämäntarinaasi.

        Mikä lehti, vuosi ja numero?


      • Anonyymi

        En ole kirjoittanut enää vuosikymmeniin viikkolehtihoroskooppeja. Sven.


      • Anonyymi

        En tee enää astrologisia analyysejä - olen eläkkeellä!


    • ja haasteet.

      Tahdotko olla ammatillinen ja laittaa myös Oinaan, Rapu-merkin ja Neitsyt-merkin kuukausihoroskoopit, koska siellä ovat kaikki muutkin?

      Se, että tietyillä merkeillä on haasteita, ei tarkoita, että he lakastaisiin maton alle.
      Elämä on elämää, vaikeudet kuuluvat sen sisältöön.

      • Naputtelija

        Pistät kursorin vilkkumaan esim. Rapu-merkin yläkulmaan ja painat hiiren vasemman puoleista painiketta ja vedät koko tekstin siniseksi. Siten se teksti tulee näkyviin. Kyllä siellä kaikkien merkkien kohdalla on sepustus kirjoitettu. Lycka till ;)


      • Ihmettelen.
        Naputtelija kirjoitti:

        Pistät kursorin vilkkumaan esim. Rapu-merkin yläkulmaan ja painat hiiren vasemman puoleista painiketta ja vedät koko tekstin siniseksi. Siten se teksti tulee näkyviin. Kyllä siellä kaikkien merkkien kohdalla on sepustus kirjoitettu. Lycka till ;)

        Miksi minun koneella ei näy? Ruudut ovat tyhjät. Käynpä taas katsomassa, ei ole ollut, vannon.


      • Comment
        Naputtelija kirjoitti:

        Pistät kursorin vilkkumaan esim. Rapu-merkin yläkulmaan ja painat hiiren vasemman puoleista painiketta ja vedät koko tekstin siniseksi. Siten se teksti tulee näkyviin. Kyllä siellä kaikkien merkkien kohdalla on sepustus kirjoitettu. Lycka till ;)

        Miksi tuollainen erikoisuus? Miksi kaikki ruudut eivät voi olla ilman työn takana? En ymmärrä tarkoitusta. Tahtooko joku antaa tiedon, erikoisuuden tarkoituksesta?


      • Åna
        Comment kirjoitti:

        Miksi tuollainen erikoisuus? Miksi kaikki ruudut eivät voi olla ilman työn takana? En ymmärrä tarkoitusta. Tahtooko joku antaa tiedon, erikoisuuden tarkoituksesta?

        Lycka till okså på den sidan...


      • Anonyymi

        En laadi minkäänlaisia horoskooppeja enää.


    • Englantilainen.

      Liz Greene : " On tulossa joku etäiseen palatsiisi, ja kaikki sinne suljetut tunteet riistäytyvät vapaiksi."

      Kuka on hyvä astrologi? Englantilainen ammattiastrologi, vai suomalainen astrologi?

      • Odotan, häntä.

        Nyt todella odotan ja toivon, että kirjoittamasi kuukausihoroskooppi marraskuulle 2009 toteutuu. Minä tarvitsen sen.


      • Bara önskar bra för
        Odotan, häntä. kirjoitti:

        Nyt todella odotan ja toivon, että kirjoittamasi kuukausihoroskooppi marraskuulle 2009 toteutuu. Minä tarvitsen sen.

        Kirjoitat jonkun pääsevän eroon ikävästä tai vaikeasta ihmisestä. Kuinka Sinä määrität vaikean ihmisen? Minä määritän hänet valehtelun kohteeksi joutuneeksi. Hän on joutunut kärsimään, eikä kukaan auta häntä.
        Ei siis puhuta, kirjoiteta vaikeasta ihmisestä, vaan menemme häntä vastaan ja katsomme, mitä voimme tehdä hänen hyväkseen. Eikö niin?


    • Joulukuu, mitä?

      Marraskuu 2009 kuukausihoroskooppi, kirjoitus kuvaa hyvin tilaa: Otsalohko umpeutuu amyloidista. Tilanne on progressiivinen.

    • Aina negatiivista!!!

      Suomalaiset laivanrakentajat, jotka ovat maailman huipputaitajia, lähtevät aina laivan, jonka he ovat rakentaneet, luovutusmatkalle mukaan. Miehet työskentelevät matkalla viimeistelytöitä. Miehet viipyvät matkalla niin kauan, kuin on tarve. Laivan luovutus on miehille suurta hurmosta. On tehty suomalaista laivanrakennusihmettä. Toivon ennustamasi Uranuksen räjähdyksen olevan yhtä totta, kuin minulle ennustamasi sielunkumppani!
      Suomalaiset laivanrakentajamiehet korjaavat, jos tulee tarvetta. Miehet myös lentävät sinne, missä laiva tarvitsee korjaamista. Miehet rakastavat laivojaan, kun tulee kutsu laivan korjaamiseen, he lentävät paikalle. On kyse heidän sydänmellään tekemästään työstä.

      • Sielunparini

        Mitä siihen kirjoittamaasi ennusteeseen tulee, että ihmisillä ei ole varaa matkustaa tuolla laivalla, saat tietää, että kaikilla ei ole yhtä pienet tulot, kuin sinulla (vrt julkinen verotieto).


      • Anonyymi

        En ole merimies enkä laivanrakentaja.


    • (mohammed

      mieluummin Jeesukselta tai profeetta Mohammedilta

      • Närkästynyt

        En usko mihinkään, enkä kehenkään.


      • jeesammed
        Närkästynyt kirjoitti:

        En usko mihinkään, enkä kehenkään.

        uskotko astrologiaan?


      • Elämä tässä ja nyt.
        jeesammed kirjoitti:

        uskotko astrologiaan?

        Mitä tahdot sinulle kerrottavan, minkälaista uskoa? Uskon siihen, että toisilla ihmisillä on helpompi elämä, kuin toisilla. Siihen minä uskon.


      • jeesammed
        Elämä tässä ja nyt. kirjoitti:

        Mitä tahdot sinulle kerrottavan, minkälaista uskoa? Uskon siihen, että toisilla ihmisillä on helpompi elämä, kuin toisilla. Siihen minä uskon.

        Uskotko astrologiaan?


      • Klo 8 uutiset.
        jeesammed kirjoitti:

        Uskotko astrologiaan?

        Uskon transiitteihin, niiden sanomaan. Uskon omaan tulkintaani omista transiiteistani, koska olen seurannut transiitteja pian kolmekymmentä vuotta. Toisen ihmisen kirjoittama tulkinta on hänen mielensä tuotetta, joka ei välttämättä ole minun elämääni. Olen siinä onnettomassa tilanteessa, että olen luottanut ammatikseen astrologiaa harjoittaviin ihmisiin, mikä ei takaa ammattitaitoa. Nythän ennusteet ovat kiellettyjä. Astro-tv:ssä puhutaan, että ei voi ennustaa astrologian pohjalta. Minun kohdaltani tuo kävikin hyvin selväksi.


      • hoh-hoijaa
        Klo 8 uutiset. kirjoitti:

        Uskon transiitteihin, niiden sanomaan. Uskon omaan tulkintaani omista transiiteistani, koska olen seurannut transiitteja pian kolmekymmentä vuotta. Toisen ihmisen kirjoittama tulkinta on hänen mielensä tuotetta, joka ei välttämättä ole minun elämääni. Olen siinä onnettomassa tilanteessa, että olen luottanut ammatikseen astrologiaa harjoittaviin ihmisiin, mikä ei takaa ammattitaitoa. Nythän ennusteet ovat kiellettyjä. Astro-tv:ssä puhutaan, että ei voi ennustaa astrologian pohjalta. Minun kohdaltani tuo kävikin hyvin selväksi.

        ...jos ei tietyn astrologin ilmaiseksi laadittu kuukausihoroskooppi satu miellyttämään jokaista tai se ei anna henkilökohtaista ennustetta joka Mirkulle ja Sepolle, niin olkaa sitten lukematta niitä!!!


      • hälläväliä, hoh hoi
        hoh-hoijaa kirjoitti:

        ...jos ei tietyn astrologin ilmaiseksi laadittu kuukausihoroskooppi satu miellyttämään jokaista tai se ei anna henkilökohtaista ennustetta joka Mirkulle ja Sepolle, niin olkaa sitten lukematta niitä!!!

        olet vieläkin väsynyt Helmi päivähoroskoopin tekemisestä. Täysikuu vaikuttaa vielä, lepää.
        Miksi noita ilmaiseksi laadittuja horoskooppeja laaditaan? Hänhän teki kyselyn tahtovatko ihmiset lukea pikku tarinoita. Onko tarina yhtäkuin astrologia?


      • Anonyymi
        Klo 8 uutiset. kirjoitti:

        Uskon transiitteihin, niiden sanomaan. Uskon omaan tulkintaani omista transiiteistani, koska olen seurannut transiitteja pian kolmekymmentä vuotta. Toisen ihmisen kirjoittama tulkinta on hänen mielensä tuotetta, joka ei välttämättä ole minun elämääni. Olen siinä onnettomassa tilanteessa, että olen luottanut ammatikseen astrologiaa harjoittaviin ihmisiin, mikä ei takaa ammattitaitoa. Nythän ennusteet ovat kiellettyjä. Astro-tv:ssä puhutaan, että ei voi ennustaa astrologian pohjalta. Minun kohdaltani tuo kävikin hyvin selväksi.

        Astrologia ei ole uskonto vaan kokemusperäinen analyysimenetelmä.


    • Tuuli

      Tuli mieleen Stenbergistä.
      21.5 vuotta sitten kysyin vastasyntyneelle tytölle karttaa ja silloin se toimi puhelinpalveluna myös.
      Tyttö oli herttainen kuin mikä ja Stenberg sanoi tytöön olevan oikea poikatyttömäinen ja kiipeilevän ylimpänä puissa, mutta on toisaalta auttavainen (hoivaava) ja matkustaa paljon, kenties matkaopas, tai vastaava.
      NO tilanne 21.5 vuoden jälkeen tytön noista ennustuksista mitään tietämättä elämänsä eläneenä:
      Oli todellakin aina korkeimmalla puussa ja hyppi kuin apina ja nimiettiin menninkäiseksi.
      VAlmistui lähihoitsuksi ja tehnyt sitä työtä useamman vuoden.
      jatkoi terveydenhoitajaksi,mutta vaihtoi matkailulinjalle ja nyt on jo matkustellut paljon ja tälläkinhetkellä suunnitelee vaihto-oppilaaksi Kanadaan tuosta matkailusta.
      Että omalta osaltani voin nostaa Stenbergin astrologien korkeimmalle jalustalle!

      • Svenkka

        Kiitos kovasti. yritin parhaani aikoinaan.


    • 38

      Mistä moinen vuodatus?

    • Terävästimuistan

      Eli moni on vuosien varrella todella ihastunut. Kyllä totta maar uskon sen. Äijät kihisivät padassa silloin kun paarissa tavattiin.

    • Sitäserakkauson

      Tämä Ringo Starr pani sykkeen päälle ja tiukat soolot kipinöivät.

      • Tai "legendaarinen Starperson" Suomi24-palstalta joka itsensä kanssa kävi keskustelua,vai mitä Rakel...? Kosminen kulkija,oman valheelisen tiensä kulkija.Lahja Treen Hervannalle josta viimein tajusi muuttaa "lentokentälle"...pääsee ufon kyytiin paremmin...? Yhtä tärkeä tarot/numerologiamaailmaan kuin Ringo Star Beatleseille.


    • Spititus fortis korjaa omansa...

      • Anonyymi

        Onko jotain rikki?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko jotain rikki?

        on...


    • Anonyymi

      Olen eläkkeellä oleva ihminen Sven Stenberg ja kiinnostunut puutarhanhoidosta.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      133
      3427
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      110
      1359
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1310
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      68
      1170
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      17
      1104
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1071
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      1009
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      986
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      43
      973
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      48
      880
    Aihe