Onko kenelläkään tietoa, miksi Karin keskustelufoorumi on lopetettu? Tiedätkö Kanisteri, johtuiko se siitä, että siellä kirjoiteltiin kuitenki aika vähän, vai onko niin, että joku on kieltänyt foorumin pidon? Itse kävin päivittäin katsomassa sitä ja oli hienoa lukea ihailijoiden kirjoituksia mm. missa Kari oli keikalla. Heitä näytti kuitenkin olevan jonkinverra ja koko ajan tuli lisää. Itse olen aika huono kirjoittamaan, joten se puoli jäi hoitamatta, mutta oli kyllä tarkoitus kirjoitella sitten kun olisi ollut enemmän aikaa paneutua asiaan. Nyt on ollut työkiireitä ja muita asioita, jotka ovat vieneet kaiken ajan. Onko niin, että ahkerimmat kirjoittelija kuten Kanisteri ja Anna H ovat jo kyllästyneet Kariin ja hänen musiikkiinsa. Toivottavasti saamme foorumin takaisin ja kirjoittelu jatkuisi ahkerammin. Odotan innolla vastausta kyseiseen asiaan ja olkaa aktiivisempia te Karin ihalijat. Hauskaa kesää kaikille.
Mitä ihmettä?
9
862
Vastaukset
- _anu
Voisitko kertoa mikä foorumi ja missä niin tietäisi tässä vaikka osallistua jos mahdollista?
- anna.h
Hei!
Vastailen koska mainitsit nimimerkkini. En osaa yhtään sanoa, miksi fanit.us foorumi lopetettiin. Kirjoittelin joskus foorumille, ja olen edelleen Karin ihailija ja tulen aina olemaan. - sk56
Minäkin olin hyvin pettynyt, kun menin fanisivuille, olikin ilmoitus lopetuksesta. Olisi ollut ystävällistä edes ilmoittaa aikaisemmin että sivut lopetetaan.Onneksi älysin tulostaa Karin keikkakalenterin sivuilta. Voi kun joku jatkaisi sivujen pitämistä. Kari on tosi hyvä laulaja ja oikein tosi Mies isolla M:llä. Olin katsomassa Karin keikkaa Hotelli Keurusselässä. Oli tosi hyvä.
- Kanisteri
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=124&conference=1500000000000064&posting=22000000020081432
Myös eräällä oikeasti häiriintyneellä ja kaksoiselämää viettävällä naishenkilöllä oli suorastaan pakonomainen tarve kertoa ja tiedoittaa ympäri suomensivustoja mitä foorumissa milloinkin tapahtui.
Tässä muutama syy, jonka vuoksi oikeastaan vastahakoisestikin olin pakotettu luopumaan foorumista.
Ihan oman mielenrauhan vuoksi.
Karikin kävi katsomassa foorumiani, oli juuri hankkinut Pirjolleen kannettavan tietsikan.
Syysterveisin
Kanistari- Kanisteri
Siis Pia ei Pirjo? :)
Meikäläisellä ei ole kuin kaksi sairautta.
Toinen on tementia ja toista en muista. - Anniina
Kiva kuulla jotain sinustakin pitkästä aikaa! Oli todella harmi, että jouduit lopettamaan sen foorumisi. Olisin itse sinne kyllä mielelläni kirjoitellut, niinkuin aina välillä kirjoittelinkin, mutta toisaalta ymmärrän nuo siihen johtaneet syyt hyvin. Toivottavasti vielä joskus voit yrittää uudestaan! En tiedä mikä siinä sitten on, että ihmiset loppujen lopuksi ovat laiskoja kirjoittelemaan. Niinhän se on paljon tälläkin foorumilla, että monet ehkä käyvät usein uteliaisuuttaan katsomassa, mutta eivät sitten viitsi kirjoitella mitään. Mutta joka tapauksessa, oikein hyvää syksyn jatkoa sinulle! :)
- eräs fani
Et voi olla tosissasi että Kari kävi katsomassa sivuja hahhahahha!!!
- ..........................
Kanisteri kirjoitti:
Siis Pia ei Pirjo? :)
Meikäläisellä ei ole kuin kaksi sairautta.
Toinen on tementia ja toista en muista.No voi voi ...
- Kanisteri
eräs fani kirjoitti:
Et voi olla tosissasi että Kari kävi katsomassa sivuja hahhahahha!!!
???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399