Mitä ihmettä?

eräs vaan

Onko kenelläkään tietoa, miksi Karin keskustelufoorumi on lopetettu? Tiedätkö Kanisteri, johtuiko se siitä, että siellä kirjoiteltiin kuitenki aika vähän, vai onko niin, että joku on kieltänyt foorumin pidon? Itse kävin päivittäin katsomassa sitä ja oli hienoa lukea ihailijoiden kirjoituksia mm. missa Kari oli keikalla. Heitä näytti kuitenkin olevan jonkinverra ja koko ajan tuli lisää. Itse olen aika huono kirjoittamaan, joten se puoli jäi hoitamatta, mutta oli kyllä tarkoitus kirjoitella sitten kun olisi ollut enemmän aikaa paneutua asiaan. Nyt on ollut työkiireitä ja muita asioita, jotka ovat vieneet kaiken ajan. Onko niin, että ahkerimmat kirjoittelija kuten Kanisteri ja Anna H ovat jo kyllästyneet Kariin ja hänen musiikkiinsa. Toivottavasti saamme foorumin takaisin ja kirjoittelu jatkuisi ahkerammin. Odotan innolla vastausta kyseiseen asiaan ja olkaa aktiivisempia te Karin ihalijat. Hauskaa kesää kaikille.

9

927

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • _anu

Voisitko kertoa mikä foorumi ja missä niin tietäisi tässä vaikka osallistua jos mahdollista?

• anna.h

Hei!

Vastailen koska mainitsit nimimerkkini. En osaa yhtään sanoa, miksi fanit.us foorumi lopetettiin. Kirjoittelin joskus foorumille, ja olen edelleen Karin ihailija ja tulen aina olemaan.

• sk56

Minäkin olin hyvin pettynyt, kun menin fanisivuille, olikin ilmoitus lopetuksesta. Olisi ollut ystävällistä edes ilmoittaa aikaisemmin että sivut lopetetaan.Onneksi älysin tulostaa Karin keikkakalenterin sivuilta. Voi kun joku jatkaisi sivujen pitämistä. Kari on tosi hyvä laulaja ja oikein tosi Mies isolla M:llä. Olin katsomassa Karin keikkaa Hotelli Keurusselässä. Oli tosi hyvä.

• Kanisteri

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=124&conference=1500000000000064&posting=22000000020081432

Myös eräällä oikeasti häiriintyneellä ja kaksoiselämää viettävällä naishenkilöllä oli suorastaan pakonomainen tarve kertoa ja tiedoittaa ympäri suomensivustoja mitä foorumissa milloinkin tapahtui.

Tässä muutama syy, jonka vuoksi oikeastaan vastahakoisestikin olin pakotettu luopumaan foorumista.
      Ihan oman mielenrauhan vuoksi.
      Karikin kävi katsomassa foorumiani, oli juuri hankkinut Pirjolleen kannettavan tietsikan.

Syysterveisin
      Kanistari

• Kanisteri

Siis Pia ei Pirjo? :)

Meikäläisellä ei ole kuin kaksi sairautta.
        Toinen on tementia ja toista en muista.

• Anniina

Kiva kuulla jotain sinustakin pitkästä aikaa! Oli todella harmi, että jouduit lopettamaan sen foorumisi. Olisin itse sinne kyllä mielelläni kirjoitellut, niinkuin aina välillä kirjoittelinkin, mutta toisaalta ymmärrän nuo siihen johtaneet syyt hyvin. Toivottavasti vielä joskus voit yrittää uudestaan! En tiedä mikä siinä sitten on, että ihmiset loppujen lopuksi ovat laiskoja kirjoittelemaan. Niinhän se on paljon tälläkin foorumilla, että monet ehkä käyvät usein uteliaisuuttaan katsomassa, mutta eivät sitten viitsi kirjoitella mitään. Mutta joka tapauksessa, oikein hyvää syksyn jatkoa sinulle! :)

• eräs fani

Et voi olla tosissasi että Kari kävi katsomassa sivuja hahhahahha!!!

• ..........................
        Kanisteri kirjoitti:

Siis Pia ei Pirjo? :)

Meikäläisellä ei ole kuin kaksi sairautta.
        Toinen on tementia ja toista en muista.

No voi voi ...

• Kanisteri
        eräs fani kirjoitti:

Et voi olla tosissasi että Kari kävi katsomassa sivuja hahhahahha!!!

???

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi teki aloitteen?

😃 häh
      Ikävä
      111
      4339
    2. Onko kaivattusi ulkoisesti

paremman vai huonomman näköinen kuin exäsi? 🪤
      Ikävä
      79
      3533
    3. Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?

Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?
      Ikävä
      84
      3385
    4. Just alkoi ottamaan päähän

Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk
      Ikävä
      22
      3361
    5. Karhuryhmä

Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?
      Jämsä
      27
      3276
    6. Mitä kaikkea sä

Olisit valmis tekeen mun eteen vielä? Vai oletko mitään?
      Ikävä
      74
      2946
    7. Raisionkaaren koira hyökkäys

Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim
      Raisio
      65
      2827
    8. "Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"

Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m
      Maailman menoa
      45
      2790
    9. Mitä sä pelkäät

Ettei tää etene?
      Ikävä
      81
      2620
    10. Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti

Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.
      Ikävä
      85
      2579
    Aihe