Mitä ihmettä?

eräs vaan

Onko kenelläkään tietoa, miksi Karin keskustelufoorumi on lopetettu? Tiedätkö Kanisteri, johtuiko se siitä, että siellä kirjoiteltiin kuitenki aika vähän, vai onko niin, että joku on kieltänyt foorumin pidon? Itse kävin päivittäin katsomassa sitä ja oli hienoa lukea ihailijoiden kirjoituksia mm. missa Kari oli keikalla. Heitä näytti kuitenkin olevan jonkinverra ja koko ajan tuli lisää. Itse olen aika huono kirjoittamaan, joten se puoli jäi hoitamatta, mutta oli kyllä tarkoitus kirjoitella sitten kun olisi ollut enemmän aikaa paneutua asiaan. Nyt on ollut työkiireitä ja muita asioita, jotka ovat vieneet kaiken ajan. Onko niin, että ahkerimmat kirjoittelija kuten Kanisteri ja Anna H ovat jo kyllästyneet Kariin ja hänen musiikkiinsa. Toivottavasti saamme foorumin takaisin ja kirjoittelu jatkuisi ahkerammin. Odotan innolla vastausta kyseiseen asiaan ja olkaa aktiivisempia te Karin ihalijat. Hauskaa kesää kaikille.

9

840

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • _anu

      Voisitko kertoa mikä foorumi ja missä niin tietäisi tässä vaikka osallistua jos mahdollista?

    • anna.h

      Hei!

      Vastailen koska mainitsit nimimerkkini. En osaa yhtään sanoa, miksi fanit.us foorumi lopetettiin. Kirjoittelin joskus foorumille, ja olen edelleen Karin ihailija ja tulen aina olemaan.

    • sk56

      Minäkin olin hyvin pettynyt, kun menin fanisivuille, olikin ilmoitus lopetuksesta. Olisi ollut ystävällistä edes ilmoittaa aikaisemmin että sivut lopetetaan.Onneksi älysin tulostaa Karin keikkakalenterin sivuilta. Voi kun joku jatkaisi sivujen pitämistä. Kari on tosi hyvä laulaja ja oikein tosi Mies isolla M:llä. Olin katsomassa Karin keikkaa Hotelli Keurusselässä. Oli tosi hyvä.

    • Kanisteri

      http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=124&conference=1500000000000064&posting=22000000020081432

      Myös eräällä oikeasti häiriintyneellä ja kaksoiselämää viettävällä naishenkilöllä oli suorastaan pakonomainen tarve kertoa ja tiedoittaa ympäri suomensivustoja mitä foorumissa milloinkin tapahtui.

      Tässä muutama syy, jonka vuoksi oikeastaan vastahakoisestikin olin pakotettu luopumaan foorumista.
      Ihan oman mielenrauhan vuoksi.
      Karikin kävi katsomassa foorumiani, oli juuri hankkinut Pirjolleen kannettavan tietsikan.

      Syysterveisin
      Kanistari

      • Kanisteri

        Siis Pia ei Pirjo? :)

        Meikäläisellä ei ole kuin kaksi sairautta.
        Toinen on tementia ja toista en muista.


      • Anniina

        Kiva kuulla jotain sinustakin pitkästä aikaa! Oli todella harmi, että jouduit lopettamaan sen foorumisi. Olisin itse sinne kyllä mielelläni kirjoitellut, niinkuin aina välillä kirjoittelinkin, mutta toisaalta ymmärrän nuo siihen johtaneet syyt hyvin. Toivottavasti vielä joskus voit yrittää uudestaan! En tiedä mikä siinä sitten on, että ihmiset loppujen lopuksi ovat laiskoja kirjoittelemaan. Niinhän se on paljon tälläkin foorumilla, että monet ehkä käyvät usein uteliaisuuttaan katsomassa, mutta eivät sitten viitsi kirjoitella mitään. Mutta joka tapauksessa, oikein hyvää syksyn jatkoa sinulle! :)


      • eräs fani

        Et voi olla tosissasi että Kari kävi katsomassa sivuja hahhahahha!!!


      • ..........................
        Kanisteri kirjoitti:

        Siis Pia ei Pirjo? :)

        Meikäläisellä ei ole kuin kaksi sairautta.
        Toinen on tementia ja toista en muista.

        No voi voi ...


      • Kanisteri
        eräs fani kirjoitti:

        Et voi olla tosissasi että Kari kävi katsomassa sivuja hahhahahha!!!

        ???


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      376
      3451
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      179
      1508
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      66
      1277
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      145
      1151
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      853
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      815
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      116
      794
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      782
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      779
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      47
      772
    Aihe