Millaista on työskennellä luontaistuotekaupassa? Opettaako työnantaja vai vaaditaanko jokin koulutus (fytonomi)? Olen itse merkonomi. Noudattaako ala kaupan TESsiä? Millainen on palkka suurinpiirtein?
Luontaistuotemyyjäksi?
6
4002
Vastaukset
- kylläkyllä
Voisi kuvitella että koulutetaan työhön, tai ylipäätänsä mitä koulutusta siihen muka tarvitaan? Palkka?? Jos rahaa haluat tehdä mene muualle..
- :):):)
Ai mitä koulutusta MUKA tarvitaan?!?
No useimmiten luontaistuotekaupoissa töissä olevat minun tieojen mukaan ovat
fytonomeja,luontaistuoteneuvojia,sairaanhoitajia,kosmetologeja,hortonomeja..jne..
Ett semmosia koulutuksia ;)
Mites kuvittelet suosittelevasi/neuvovasi asiakkaalle oikeanlaisia luontaistuotteita ts. "lääkkeitä" jos et tiedä tuotteista tai niiden elimistövaikutuksista hölkäsen pöläystä??? - Huuuuuuhuuuuuu
:):):) kirjoitti:
Ai mitä koulutusta MUKA tarvitaan?!?
No useimmiten luontaistuotekaupoissa töissä olevat minun tieojen mukaan ovat
fytonomeja,luontaistuoteneuvojia,sairaanhoitajia,kosmetologeja,hortonomeja..jne..
Ett semmosia koulutuksia ;)
Mites kuvittelet suosittelevasi/neuvovasi asiakkaalle oikeanlaisia luontaistuotteita ts. "lääkkeitä" jos et tiedä tuotteista tai niiden elimistövaikutuksista hölkäsen pöläystä???Pyrin ensi vuonna opiskelemaan proviisoriksi. Menisin muutoin töihin apteekkiin, mutta täälläpäin ei ole juuri nyt vapaita paikkoja ja muuttaminenkaan ei käy päinsä. Lähialueen luontaistuotekaupassa olisi auki myyjän paikka. Olen opiskellut kemiaa avoimessa yliopistossa, joten eri aineista ja niiden reaktioista tiedän yhtä sun toista.
- kirjoituksesi
Huuuuuuhuuuuuu kirjoitti:
Pyrin ensi vuonna opiskelemaan proviisoriksi. Menisin muutoin töihin apteekkiin, mutta täälläpäin ei ole juuri nyt vapaita paikkoja ja muuttaminenkaan ei käy päinsä. Lähialueen luontaistuotekaupassa olisi auki myyjän paikka. Olen opiskellut kemiaa avoimessa yliopistossa, joten eri aineista ja niiden reaktioista tiedän yhtä sun toista.
..niin huomaat, kuinka lapsellinen olet.
Kasva ja kehity, niin ehkä arviointikykysi lisääntyisi ja ymmärtäisit asioita, SEKÄ osaisit ajatella realistisesti.
- voi elämä
luulin löytäväni jotain infoa joka hyödyttäis..löysinkin vain pari netti riitelijää..come on people!:DDD
- MaKarl
Mikä tarve on mätkiä toista, joka kysyy aivan täyspäisen kysymyksen? Ottakaa lääkkeenne ja menkää sinne lähipubiin ärisemään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216845Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5562333- 1471887
- 871281
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa981085Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.91981- 72980
- 33863
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10843Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon159796