Tähän ei tarvitse lisätä kuin teksti.
Tee se itse -vitsi
4
1172
Vastaukset
- jpaska
.....nauraa ?
Eikö teeseitse-vitsien paras puoli ole juuri se, että niille voi nauraa itsekin, koska on yllättynyt loppukäänteestä yhtä paljon kuin muutkin?
- Santtu-lifelike
tuttumies kirjoitti:
Eikö teeseitse-vitsien paras puoli ole juuri se, että niille voi nauraa itsekin, koska on yllättynyt loppukäänteestä yhtä paljon kuin muutkin?
Naisella oli aika gynekologin vastaanotolle. Aamulla kello 8.45 hän sai puhelun vastaanotolta ja sieltä kerrottiin, että aika siirrettäisiin samaksi aamuksi kello 9:30. Matka vastaanotolle kesti n. 35 minuuttia, joten aika alkoi olla kortilla. Pitikin lähteä käytännössä heti. Hän kiirehti yläkertaan, riisuutui, kasteli pesusienen, joka oli ammeessa ja pesi "alueen" varmistaakseen, että se oli kunnossa. Heitti pesusienen pyykkikoriin, puki päälleen ja paineli autolla kiireesti suoraan vastaanotolle.Yllättyi sitten hiukan, kun tohtori kummasti hymyillen sanoi "Sitä onkin siistitty paikkoja oikein erityisellä huolella", mutta ei ällistykseltään vastannut siihen mitään. Kun aika oli ohi, huokaisi helpotuksesta ja meni kotiinsa. Loppupäivä sujui siivoillessa ja kokkaillessa. Koulun jälkeen pikku tytär leikki itsekseen ja huusi hänelle kylpyhuoneesta: "Äitiliini, missäs mun pesusieneni on?" Äiti kästi hänen ottamaan uuden seinäkaapista, johon tuo vastasi: "Eikä! Tarvitsen juuri sen mikä oli ammeessani, siinä on kaikki minun glitterit ja kimalteet!"
tarvitaan vaan pala puhdasta paperia ja likainen mielikuvitus!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 373361
- 971684
- 1361585
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa451470- 911290
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo291192- 571085
MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil2431034Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall125990Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa270981