Onnistuuko yleensä? Kuinka kauan voileipä kakku säilyy hyvänä, kun ein oikein paljon ennätä päivässä tehdä...
T. Leipomista riittää
Voileipä kakun pakastus ?
6
13621
Vastaukset
- voileipäkakku
jonka voi pakastaa täytteen kärsimättä.
Esim. Eräässä pakastuksen kestävän voileipäkakun ohjeessa käytetään kerrosten välissä seuraavia täytteitä:
Paprika-juusto-voi
ja toiseen väliin
Kinkku-herkkukurkku-voi
Tämä voileipäkakku koristellaan vasta pakastamisen jälkeen. - saakka?
En oikein tiedä pakastamisesta; kokemusta ei ole, mutta tuntuu, ettei maku siitä ainakaan parane...
Entä jos tekisit sisälmyksiä puolivalmisteksi, ja pakastaisit ne?
Sitten yhdessä päivässä tarvii vain sekottaa nuo pilkotut ja silputut kalat/kinkut ja mitkäikinä tahnaksi valittujen maitotuotteiden kanssa ja koota kakut? - Sanna U
Pakastan voileipäkakut yleensä aina puolivalmiina juuri siitä syystä, että en ehdi niitä tehdä juuri ennen juhlia. Täytän kakut ja pakastan kelmuun käärittynä. Tässä on sekin etu, että sulaessaan jääkaapissa kosteuskin tasoittuu mukavasti.
Olen käyttänyt tuorejuustopohjaisia täytteitä jossa kalaa tai kinkkua ja muuta tilpehööriä. Otan sulamaan jääkaappiin edellisenä päivänä ja teen vain koristelut ja kuorrutukset ennen juhlaa. Maku ei ole kärsinyt ja helpottaa kummasti kiirettä ennen juhlia.- Monta kakkua tehnyt
Ehdottomasti kannattaa pakastaa juuri tuon kostumisen kannalta ja ei tule kiirettä. Koristelee sitten tarjoilupäivänä ja tietysti huomioi, että on ottanut kakun hyvissä ajoin sulamaan jääkaappiin!
- on muuten
yhdyssana.
- alfjdkds
Hei!!! Voiko tex mex kakun pakastaA? Missä välissä broileria, juustodippiä, guacamolea yms?? Mietin tässä vaan miten ne kaupan dipit siellä välissä kestää pakastamista.. VASTATKAA PLIIS ÄKKIÄ :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613175Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741244- 661173
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180978Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47876- 60829
- 47809
- 45732
- 40721
- 39688