Kehittymätän rapu on itsekäs itserakas omahyväinen PELKURI ja hyväksikäyttäjä. Pyörii täydellisesti ittensä ympärillä eikä haluakaan asettua toisen asemaan. Täysin piittamaton. Katkera ja salavihainen.
Anteeksi kaikki te aikuistuneet kunnolliset Ravut, en tarkoita teitä.
Rapu on
8
2556
Vastaukset
- loukattu...
Ja lisäksi tunteeton ja täysin kieroutunut.
- myös loukattu
Aivan samaa mieltä jos kyseessä on rapumies.
- loukattu...
Rapumies nimeomaan on tunteeton kieroutunut ihmisten erityisesti naisten hyväksikäyttäjä. Nujertaa naisen kuin naisen ja jättää naiselle ikuiset traumat.
- myös loukattu
loukattu... kirjoitti:
Rapumies nimeomaan on tunteeton kieroutunut ihmisten erityisesti naisten hyväksikäyttäjä. Nujertaa naisen kuin naisen ja jättää naiselle ikuiset traumat.
olis kiva tietää mitä hän sulle teki? ja oletko tuntenut hänet kauan?
Itse edelleen kiinni rapumiehessä vaikka tiedän tasan tarkkaan minkälainen se on. Nyt vaan on se off tilanne jolloin pysyn jonkin aikaa kuvioista pois jollei sitten kesä tuo jotain uutta.Minun rakkaus vaan on niin voimakasta tätä miestä kohtaan etten itsekään sitä käsitä. - Tulisieluinen
loukattu... kirjoitti:
Jokainen nujerretaan jos annetaan nujertaa. Rapu miehelle on hyvä tehdä pelin säännöt selväksi jo heti alkuunsa, omani ainakin kohtelee minua kunnioittavasti ja kauniisti ja minä häntä vaikka toisinaan saatankin olla pirttihirmu.
- Lothos
Näin rapumiehenä en kiellä etteikö mieli heittelisi välillä rajustikin. Henkilökohtaisesti saatan ihastua helposti ja myös ilmoittaa sen hyvinkin herkästi ihastumisen kohteelle. Kuin salaman iskusta saattaa mieli muuttua ja siihen ei tarvita kuin yksi väärä teko niin ahdistus valtaa minut lopullisesti ja tyttö saa kylmää.
Olen itsekkin miettinyt mikä minua riivaa, mutta en vai voi sille mitään. - Leijona51
on sitten käynyt tosi tuuri,kun oon löytänyt kiltin,toisen huomioon ottavan rapumiehen.Tätä on kestänyt 3v. ja suhde senkun paranee päivä päivältä.Hän on kotona viihtyvä,passaava,herkkä tunne ihminen.Emme kylläkään asu yhdessä.
- Rapumies...,.
Itse olen teeskentelevä valehteleva pelkuri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145895Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324007- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182966Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2502017Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881984- 1421771
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421743Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881549