Rapu on

loukattu...

Kehittymätän rapu on itsekäs itserakas omahyväinen PELKURI ja hyväksikäyttäjä. Pyörii täydellisesti ittensä ympärillä eikä haluakaan asettua toisen asemaan. Täysin piittamaton. Katkera ja salavihainen.

Anteeksi kaikki te aikuistuneet kunnolliset Ravut, en tarkoita teitä.

8

2508

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • loukattu...

      Ja lisäksi tunteeton ja täysin kieroutunut.

    • myös loukattu

      Aivan samaa mieltä jos kyseessä on rapumies.

      • loukattu...

        Rapumies nimeomaan on tunteeton kieroutunut ihmisten erityisesti naisten hyväksikäyttäjä. Nujertaa naisen kuin naisen ja jättää naiselle ikuiset traumat.


      • myös loukattu
        loukattu... kirjoitti:

        Rapumies nimeomaan on tunteeton kieroutunut ihmisten erityisesti naisten hyväksikäyttäjä. Nujertaa naisen kuin naisen ja jättää naiselle ikuiset traumat.

        olis kiva tietää mitä hän sulle teki? ja oletko tuntenut hänet kauan?
        Itse edelleen kiinni rapumiehessä vaikka tiedän tasan tarkkaan minkälainen se on. Nyt vaan on se off tilanne jolloin pysyn jonkin aikaa kuvioista pois jollei sitten kesä tuo jotain uutta.Minun rakkaus vaan on niin voimakasta tätä miestä kohtaan etten itsekään sitä käsitä.


      • Tulisieluinen
        loukattu... kirjoitti:

        Rapumies nimeomaan on tunteeton kieroutunut ihmisten erityisesti naisten hyväksikäyttäjä. Nujertaa naisen kuin naisen ja jättää naiselle ikuiset traumat.

        Jokainen nujerretaan jos annetaan nujertaa. Rapu miehelle on hyvä tehdä pelin säännöt selväksi jo heti alkuunsa, omani ainakin kohtelee minua kunnioittavasti ja kauniisti ja minä häntä vaikka toisinaan saatankin olla pirttihirmu.


    • Lothos

      Näin rapumiehenä en kiellä etteikö mieli heittelisi välillä rajustikin. Henkilökohtaisesti saatan ihastua helposti ja myös ilmoittaa sen hyvinkin herkästi ihastumisen kohteelle. Kuin salaman iskusta saattaa mieli muuttua ja siihen ei tarvita kuin yksi väärä teko niin ahdistus valtaa minut lopullisesti ja tyttö saa kylmää.
      Olen itsekkin miettinyt mikä minua riivaa, mutta en vai voi sille mitään.

    • Leijona51

      on sitten käynyt tosi tuuri,kun oon löytänyt kiltin,toisen huomioon ottavan rapumiehen.Tätä on kestänyt 3v. ja suhde senkun paranee päivä päivältä.Hän on kotona viihtyvä,passaava,herkkä tunne ihminen.Emme kylläkään asu yhdessä.

      • Rapumies...,.

        Itse olen teeskentelevä valehteleva pelkuri.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2107
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      118
      1630
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1510
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1347
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1246
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      489
      1157
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1155
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      963
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      932
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      886
    Aihe