VOI APUA,MÄ EN KESTÄ (SIITÄ MAINOKSESTA)

tiia..

iiks,mä en kestä! meitille on tulossa kasakaupalla kotiloita,yks tyyppi lähettää kreikasta tiikerikotilon munia,toinen viinimäkikotiloita! mikä todennäköisyys muuten on,että tikrun munat kuoriutuvat tollasen matkan jälkeen :/ ?

9

679

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kotilo-kaktusfani.

      Ei kreikassa ole tiikerikotiloita.Ne elävät afrikassa!Onkohan hän erehtynyt lajista?Kyllä ne todennäköisesti kuoriutuvat vielä matkan jälkeen jos ne kerran tulevat lentokoneella niinkuin varmasti tulevat.

    • OMG=oh my god

      eiks oo sit kivaa et niitä tulee? olisin ainaki innoissani..

      • tiia..

        siis ne on sillä lemmikkinä olevan tiikerikotilon munia,ei villin tiikerikotilon:D
        siis se on toooosi kivaa!


    • Eeca

      kyselet kuitenkin monissa paikoissa monilta ihmisiltä, että onko heillä tiikerikotiloja myynnissä? Jos todellakin olet saamassa kasakaupalla munia, niin eikö ne jo riittäisi? Tuskinpa sulla on mitään 1000 litran terraa johon voisit laittaa ne.. :D Älä ota tätä viestiä pahalla, kunhan kyselen. :P

      • Eeca

        mistä ihmeen mainoksesta?


      • tiia..
        Eeca kirjoitti:

        mistä ihmeen mainoksesta?

        häh? kyselen monista paikoista? siis minulle on tulossa tiikerikotilon munia eräältä,ja 2 poikasta toiselta,ei se ole paljon! ja helix pomatioita vielä yhdeltä,mutta onhan mulla monta terraa!

        kyselin petsnail foorumilla,kun en ollut vielä löytänyt,tai ollut varma mistä otan kotilot. en minä nyt enää kysele,sori jos vaikutti sekavalta :) ja on sellanen mainos jossa kaks ihastunutta mummoo näkee sen toisen mummon ihastuksen eli yhen papparaisen,ni se mummo sanoo : voi apua,mä en kestä


      • apua mä en kestä
        tiia.. kirjoitti:

        häh? kyselen monista paikoista? siis minulle on tulossa tiikerikotilon munia eräältä,ja 2 poikasta toiselta,ei se ole paljon! ja helix pomatioita vielä yhdeltä,mutta onhan mulla monta terraa!

        kyselin petsnail foorumilla,kun en ollut vielä löytänyt,tai ollut varma mistä otan kotilot. en minä nyt enää kysele,sori jos vaikutti sekavalta :) ja on sellanen mainos jossa kaks ihastunutta mummoo näkee sen toisen mummon ihastuksen eli yhen papparaisen,ni se mummo sanoo : voi apua,mä en kestä

        se jogurttijuttu


      • suskiii.kotilot
        apua mä en kestä kirjoitti:

        se jogurttijuttu

        Niin tuli vaan mieleen kun tilaat 39 munaa... Niin jos nyt säästät ne kaikki itelläs ja sit kun ne on täysikasvuisia, niin tarttee 790L terran :P En kumminkaan nyt usko et et myy niitä...


      • tiia..
        suskiii.kotilot kirjoitti:

        Niin tuli vaan mieleen kun tilaat 39 munaa... Niin jos nyt säästät ne kaikki itelläs ja sit kun ne on täysikasvuisia, niin tarttee 790L terran :P En kumminkaan nyt usko et et myy niitä...

        myyn tietysti!? joops,eipä ihan noin isoa terraa:P hinta on 10 euroa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      296
      3148
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1713
    3. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1243
    4. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      81
      1222
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1139
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1138
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      43
      1010
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      954
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      896
    10. Liikennesäännöt

      Uuden ohitustien myötä torkkolantieltä tulevia kuuluu väistää tai ainakin kuuluisi väistää, jos he tulevat ollintielle.
      Pyhäjärvi
      11
      814
    Aihe