Sellasta aattelin vain kysästä että minkä kokoisia teidän pentunne ovat olleet 5kk:n iässä? Sit jos mainitsisitte sukupuolenkin ni ois kiva. Rupesin tässä miettimään että miten hän toi pentu on kasvanut muihin verrattuna. Ja panokin ois kiva kuulla. Varsinkin suomenajokoiran pentujen korkeuksia ja painoja ois kiva kuulla, noin niin ku vertailu pohjaksi.
säkäkorkeudesta?
korpien.kulkija
3
512
Vastaukset
- ajukki
Hei!
tietääkö kukaan missä Ajokoiramieslehdessä(vanha lehti) oli tilastoja/tutkimus ajokoiranpennun kasvusta. Oli kaavioita ja kuvia. Todella hyvä juttu, mutta en millään löydä lehtiä!
Meillä Narttupentu ikää n. 15 vikkoa ja korkeus 47cm. Paino n. 17kg- korpien.kulkija
mitattiin just tänään toi pentu ja korkeutta oli 51.5 cm ja painoa lähemmäs 20kg. Tuntuu hassulta kun se on jo tuon kokoinen. On tottunu aattelemaan että kyllähän se kasvaa vielä, mutta ei välttämättä.
- koira
ei pano hommia vielä tuossa iässä miettiny... ;-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751455
- 341425
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161371ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201329- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3181091- 781013