Krouvin lava 7.7 perjantai

Tanssimaan

Onko tietoa käykö Krouvin lavalla paljon parittomia vai onko vain pariskuntia. Pääseekö yksinäinen nainen tanssahtelemaan vai onko sisäpiiritunnelmaa? Osaako joku valaista asiaa..

11

4779

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jive for ever

      Krouvin lava Hartolassa on niin hieno paikka, että kannattaa mennä ehdottomasti!
      Naisia siellä näyttää olevan joka ilta enemmän kuin miehiä, mutta jos osaat erottua joukosta miehet varmaankin huomaavat hakea sinuakin!
      Harmi vain, että tanssit ovat perjantaisin, harvoin jaksaa töiden jälkeen lähteä.
      Varmaan hyvät tanssit taas tulossa, Anniina Mattila ja Teuvo Oinas.
      Mukavaa iltaa sinulle ja kaikille muillekin Hartolaan aikoville!

    • Käynyt monta kertaa

      Siellä on hyvät tanssit,olen käynyt siellä muutaman kerran vuodessa.Tiedän varmasti että sinua haetaan tanssimaan enkä ole huomannut sisäpiiri tunnelmaa.Siellä käy parittomia ja myös pariskuntia ja nuorisoa. Krouvin lava on ainoa jossa naiset hakevat tanssimaan innokkaasti toisissa paikoissa saa olla ihan rauhassa ihan yksinään naisten hakuaikana.Itse ajan sinne n.sadan kilometrin päähän, matkalla ei ole väliä kunhan on kivoja tanssitettavia.Olen innokas tanssija Foxrotin ja Tangon taitaja ja olen joutunut kylpylässä opettamaan näitä taitojani seurueille.
      Terveisin Parkettien Partaveitsi

    • 12manteli23

      V 2006 viimeinen kommentointi
      Toistakin näkökulmaa
      Vuosien varrella joka viikonloppu ko lavalle, rahaa tuli kannettua mukavasti Matin kassaan. Varsin tanssitaitoisena ja alkoholivapaana ihmisenä tanssia riitti ja innostusta oli.

      Sitten vuosien jälkeen tuttavieni kanssa lähdin katsomaan mitä tänä päivänä lavalla. Omat seurakunnat siellä oli, muista maakunnista omat poppoot ja tottahan toki omissa piireissä.

      Kotiin lähdön aika: ambulanssi pihassa elvytti juopunutta, tanssilattialla joku selällään (oli kai sairaskohtaus) ja hups joku yritti heittää juomalasilla päähäni, siinä säikähti vierellä kulkenut nuorehko mieskin, ihmeteltiin vaan mistä se juomalasi siihen maahan mätkähti.
      Aika karmea kokemus naisihmiselle, joka rahaa kantoi tanssilipun merkeissä vuosikausia Hartolan sahtimajan lavalle. Onko muutakin hämärää paikassa kuin jumalattoman pimeä tanssiosasto.

      • Vakiokävijä

        Siis viime perjantainako siellä kävit? Itse olin myös paikalla ja minulla ainakin oikein kivat tanssit.

        Kotiin lähdin puolen yhden maissa ja siihen mennessä en mitään noita mainitsemiasi epäkohtia havainnut. Liekö sitten olleet viimeisen tunnin aikaisia....

        Mutta huomenna taas sinne Sykkeen tahtiin pyörähtelemään. :))


    • Äinään Miäs

      Lahden torilta oli viime perjantaina lähdössä kuljetus bussin muodossa.
      Tätä kyseistä kulkuvälinettä ei ollut linjaliikenteen toimesta edes teipattu kyljistä,mikä kuvaa putiikkia parhaiten.
      Kyydissä istui tiettävästi yksi naishenkilö juhlien ilmeisesti kasikymppisiään.

      Harrastatteko vapaa-aikana rullaluistelua?
      Silloin oikein hyvä valinta on ko. piimäpitäjän takametsien ja etäisten laaksojen
      tuo peräkamaripojistaan tutuksi tullut jumalan jo luomistyössään hylkäämä,en sano
      turhan pantti.

      • chase.

        Ei pitäisi, mutta olkoon nyt kuitenkin! Nimittäin näiden iän ikuisten vanhojen viestien kaivajien pönkittäminen.

        Hartolan Krouvin Lavan kuljetuksista en tiedä, kun en ole koskaan niitä käyttänyt.
        Paikka on kuitenkin varsin siisti, lukuun ottamatta iltoja, jolloin esiintyy esimerkiksi Yölintu tai Agents, jolloin paikalle "eksyy" paljon muitakin kuin tanssimaan tulleita.

        Aivan vastaava paikka kuin Ämyri Somerniemellä. Älkää nyt turhaan soimatko hyviä tanssipaikkoja vain joidenkin iltojen vuoksi! Minä olen viettänyt lukuisia viihtyisiä tanssi-iltoja Krouvin Lavalla ja aion tehdä niin vastakin!

        Mistä muuten väite, että Krouvin Lava olisi hämärä? Minulla on aina oma kulta matkassa, eikä minun tarvitse tarkkailla hakurivistöjä, joten siinä mielessä soisin lavalla olevan vähän hämärämpääkin!


      • Äinään Miäs
        chase. kirjoitti:

        Ei pitäisi, mutta olkoon nyt kuitenkin! Nimittäin näiden iän ikuisten vanhojen viestien kaivajien pönkittäminen.

        Hartolan Krouvin Lavan kuljetuksista en tiedä, kun en ole koskaan niitä käyttänyt.
        Paikka on kuitenkin varsin siisti, lukuun ottamatta iltoja, jolloin esiintyy esimerkiksi Yölintu tai Agents, jolloin paikalle "eksyy" paljon muitakin kuin tanssimaan tulleita.

        Aivan vastaava paikka kuin Ämyri Somerniemellä. Älkää nyt turhaan soimatko hyviä tanssipaikkoja vain joidenkin iltojen vuoksi! Minä olen viettänyt lukuisia viihtyisiä tanssi-iltoja Krouvin Lavalla ja aion tehdä niin vastakin!

        Mistä muuten väite, että Krouvin Lava olisi hämärä? Minulla on aina oma kulta matkassa, eikä minun tarvitse tarkkailla hakurivistöjä, joten siinä mielessä soisin lavalla olevan vähän hämärämpääkin!

        johoo.

        Suomen Pattaya sijaitsee nykyään Kolmilammilla.

        Pipari on sielläkin yhtä tiukassa kuin Bangkockissa,missä hokerit totesivat
        "yartoofattomee"

        Jos sikäläisessä avioliittotoimistossa onnistaisi,
        en kumminkaan thaita ihan heti

        SUKUTAULUUN laittaisi.

        Vaikka kuinka jumalan hyljeksimän lavan omistaisin.


    • Äinään Miäs

      p.s.

      asensin uudenkarhean wc-pöntön lounaisluoteensuuntaisesti,niän ollen riski että
      se osoittaisi kehitysalueeseen päin,on minimoitu.

    • kiittiriitti

      Pitkästä aikaa päätimme pyörähtää Krouvin lavalla avajaisissa (18.5) .
      Vaikka olimmekin kuulleet perinteisen hakutapahtuman muutoksesta SEKAHAUKSI ja monen tutun jättävänkin tanssit siellä siitä syystä väliin, emme nähneet sillä olevan meille merkitystä.
      Vaikkakin sekahaku sanana kalskahtaa enemmänkin kaljakuppila tansseilta...

      Toden totta, lava taitaakin nykyisin panostaa enemmän muihin maksaviin asiakkaisii, kuin varsinaisiin tanssijoihin (liput 20.-).
      Siitä nimen omaan yhtenä esimerkkinä SEKAHAKU (haku sekaisin) koko illan, joka tekee tanssiin hausta erittäin sekavan ja rauhattoman.
      Haullahan ei ole merkitystä koko illan yhdessä tanssiviin pariskuntiin, eikä "Tanssijoihin" joille muu on tärkeämpää kuin tanssi ja sen tuoma nautinto, eikä niille piessä nousukkaassa oleville, jotka eivät rohkene tanssia selvinpäin.
      Eikä meillekkään sillä ole merkitystä, kun tanssimme parina, mutta tansimme myös paljon erillämme ja silloin haun sujuvuudella on merkitystä.
      On huomattavasti mukavampaa tansseissa joissa omat vuorot naisille ja miehille, voi omalla vuorollaan hakea sitä mitä meinaa (jos kerkiää :).
      Koska ei todellakaan kiinnosta, jos olen hakemassa jotakuta tiettyä, että sivusta änkee joku kysymää tanssimaan ja ristikkäin haku tekee tosi sekavaksi koko haku tapahtuman.

      Sitten jos ja kun seuraavan kerran tulee mentyä Krouvin lavalle, pitää jättää tanssikengät kotiin ja ottaa pari tuoppia sahti ja kokeilla jospa SEKAHAKU toimisi paremmin :)

    • sahtiamaistamaan

      Minusta tuo sekahaku toimii oikein hyvin. Lähes kaikki saavat tanssia. Lipun hinta on 17 euroa, ja mukava tunnelma kuuluu hintaan. Tulevana perjantaina Saija Tuupanen ja meno on taatusti hyvää.

    • Anonyymi

      Mutta.. Pilluakin saapi.. Kun ei ole liian kranttu..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6390
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2614
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2170
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1847
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1651
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1437
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe