Ostin kaksion kerrostalosta toukokuun lopussa. Nyt tehty remonttia. Kylpyhuoneessa tehtiin kosteusmittaus ja tulos positiivinen, lattiassa kosteutta. Nyt käynnissä kuivaus. Kylpyhuonetta ei saa valmiiksi heinäkuun loppuun mennessä niin että kerkeisi muuttamaan heinäkuun aikana. Eli en voi sanoa vuokraa irti ennen kuin tiedän koska voin muuttaa. Nyt kysyisinkin saanko taloyhtiön maksamaan elokuun vuokrani vanhaan kämppään koska vika on yhtiön vastuulla enkä voi siksi muuttaa niin kuin suunnittelin. Vika oli muovimaton alla jonka päälle joskus laitettu kaakelit. Sen aikaisten säännösten mukaan ok eli myyjä ei käsittääkseni vastuussa. Onko vastaavasta kokemusta?
Korvaako taloyhtiö
5
905
Vastaukset
- naapurit eli yhtiö
Jos asunto asumiskelvoton, niin yhtiö voi anomuksesta pienentää vastiketta, mutta ei kuitenkaan hallintokulujen osalta, koska ne juoksevat kuitenkin vaikka ei asuttaiskaan.
Vain lämpö ja muut vastaavat kulut on sellaisia joista voidaan antaa alennusta.
Vanhaan kämppään ei taloyhtiö varmasti maksa vuokraa. - vaan
sinne, mitä tuosta jos siellä jokin puhallin vähän hurisee
- että..
kosteusvaurio. selvitettiinkö mitä homeita siellä kasvaa. jos on pitkäaikainen kosteusvaurio, niin on myös hometta. homeet eivät katoa kuivaamalla minnekään. kuivaessaan alkavat vain itiöidä lisää. onko muu kämppä suojattu ja kylppäri osastoitu ja alipaineistettu ?
- ins
Homeet eivät kuivuessaan itiöidy lisää! Vaan ne nimenomaan tarvitsevat kosteutta!
- HHanukka
ins kirjoitti:
Homeet eivät kuivuessaan itiöidy lisää! Vaan ne nimenomaan tarvitsevat kosteutta!
Ehdotan, että siirryt johonkin sellaiseen keskusteluryhmään, jonka otsikkona on esim. "huuhaa" tai "disinformaatio".
Täällä ihmiset yrittävät hakea oikeaa tietoa oikeisiin ongelmiin.
Homeet tarvitsevat kosteutta kasvamiseen. Kun kasvusto on jo olemassa, sitä ei kuivatus hävitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa108867"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483