Olen hiljattain muuttanut Lappeenrantaan.
Haluaisin ostaa polkupyörän, niin oppisi
tuntemaan kaupungia paremmin. Vositteko
suositella hyvää kauppaa?
Hyvä polkupyöräkauppa?
21
9258
Vastaukset
- :))
...olevan intersportis tarjouksessa, mut hyviä käytettyjä löytyy yleensä liikenne ympyrän luota pyöräliikkeestä.
- -W-
Joo fillariliikeistä joutuu mainitsemaan liikenneympyrässä olevan firman ja Silvesportin Prisman läheltä. Lämpimästi suosittelen sivesporttia http://www.silvesport.fi/
- ;)(:
mun entine polky pyörä oli siel 18 tuumane ;) siel liikenne ympyräs ja mun temppis varastettii
- upi
halvimmalla saat pyörän kuitenkin vaikka urheilu koskimiehestä ratakadulta. nuo "erikois"liikeet ei pysty hinnoissa kilpailemaan. ja tuskin olet mitään eikosita ostamassa. koskimiehessä näytti olevan jopa noin 20 käytettyäkin tarjolla.
- Täysin eri mieltä
Koskimiehessä on asiantuntijoita ja assijjantuntijjoita ja hinnat on kaupungin kovimmat.
- ----
Koskimiehellä myytävät käytetyt pyörät myydään kai siinä kunnossa, kun ne ovat asiakkaalta tulleet. Pyöräliikkeet (se liikenneympyrässä oleva, Kirkkokadulla oleva ja Fillari-Antti) huoltavat käytetyt pyörät kuntoon ennen myyntiä. Huolto ja uudet osat tietty nostavat käytetyn pyörän hintaa.
- edullisesti
Jos asut Lauritsalassa, niin siellä on PyöräJussi- niminen pyöräkorjaamo. Hänellä on myös yleensä muutama käytetty pyörä myytävänä edullisesti. Hän huoltaa kaikki pyörät ennen myymistä ja tekee todella hyvää työtä, suosittelen liikettä lämpimästi.
- jos tarvitset,
...käy ihmeessä Silvesportista Rossanoja kysymässä. Käytettyinäkin niitä siellä on ollut. Sijaitsee Suonionkadulla. Ja huollot pelaavat.
- usko minua
jos tarvitset, kirjoitti:
...käy ihmeessä Silvesportista Rossanoja kysymässä. Käytettyinäkin niitä siellä on ollut. Sijaitsee Suonionkadulla. Ja huollot pelaavat.
Miun mielestä toi Silvesport kannattaa kiertää kaukaa. Noita naisten Rossanoja on kaupunki täynnä. Olevinaan jotain luksusta. Samaa tavaraa kun muutkin vastaavat. Hintaa 20-30% enemmän. Tiedän koska 2 vuotta sitten ostin n. 1000 euron pyörän ja tein varsin kattavan vertailun. Päädyin ostamaan Koskimiehestä.
Pari kertaa olen erinäisiä tarvikkeita Silvesportista käynyt tsekkaan mut aina (ainakin toistaiseksi) olen ne muualta halvemmalla saanut. - Ei Ej ja Nej och Njet
usko minua kirjoitti:
Miun mielestä toi Silvesport kannattaa kiertää kaukaa. Noita naisten Rossanoja on kaupunki täynnä. Olevinaan jotain luksusta. Samaa tavaraa kun muutkin vastaavat. Hintaa 20-30% enemmän. Tiedän koska 2 vuotta sitten ostin n. 1000 euron pyörän ja tein varsin kattavan vertailun. Päädyin ostamaan Koskimiehestä.
Pari kertaa olen erinäisiä tarvikkeita Silvesportista käynyt tsekkaan mut aina (ainakin toistaiseksi) olen ne muualta halvemmalla saanut.Koskimiehen myyjä posmottaa?
Kirjoittanut: Täysin eri mieltä / Tänään / klo 07:40 Koskimiehessä on asiantuntijoita ja assijjantuntijjoita ja hinnat on kaupungin kovimmat - ...oletko....
Ei Ej ja Nej och Njet kirjoitti:
Koskimiehen myyjä posmottaa?
Kirjoittanut: Täysin eri mieltä / Tänään / klo 07:40 Koskimiehessä on asiantuntijoita ja assijjantuntijjoita ja hinnat on kaupungin kovimmat...itse mainostamasi liikkeen edusta...
- ....olet....
...oletko.... kirjoitti:
...itse mainostamasi liikkeen edusta...
pesunkestävä idiotti, kun et koko ketjua jaksa lukea ja silti kommentoit.
- Jätkä...
....olet.... kirjoitti:
pesunkestävä idiotti, kun et koko ketjua jaksa lukea ja silti kommentoit.
...hermostui! Taisit jäädä kii !!!
- Soldier-of-fortune
usko minua kirjoitti:
Pari kertaa olen erinäisiä tarvikkeita Silvesportista käynyt tsekkaan mut aina (ainakin toistaiseksi) olen ne muualta halvemmalla saanut.Jos kaupunki on täynnä mielestäsi ylihintaisia Rossanoja, se kertonee jotain tuotteen laadusta?
Vai kertooko se mielestäsi tyhmistä ihmisistä, jotka ennemmin ostavat LAPPEENRANNASSA yksilönä kasatun pyörän ulkomailta raahatun bulkkituotteen sijaan?
Meillä on 2 Rossanoa ja molempiin on oltu tyytyväisiä.Laadusta kannattaa maksaa ja kotimaan työllisyyttä tukea. - Viikon paras
Soldier-of-fortune kirjoitti:
Jos kaupunki on täynnä mielestäsi ylihintaisia Rossanoja, se kertonee jotain tuotteen laadusta?
Vai kertooko se mielestäsi tyhmistä ihmisistä, jotka ennemmin ostavat LAPPEENRANNASSA yksilönä kasatun pyörän ulkomailta raahatun bulkkituotteen sijaan?
Meillä on 2 Rossanoa ja molempiin on oltu tyytyväisiä.Laadusta kannattaa maksaa ja kotimaan työllisyyttä tukea.'yksilönä kasatun pyörän' :) Hittovie miten teitä poloisia ab-orginaaleja viedään kahville 100-0 !!!
- ab-originaali
Viikon paras kirjoitti:
'yksilönä kasatun pyörän' :) Hittovie miten teitä poloisia ab-orginaaleja viedään kahville 100-0 !!!
http://www.rosswheel.com/rossano/2006/index.php?page=rossano&malli=ideologia
Jos pyörään voi valita rungon, vaihteiston, jarrut, yms. tarvikkeet=koota mieleisensä paketin, mitä muuta se silloin on kuin yksilöllisesti kasattu?
- Sohvi Kela
Halapaa mutta edullista fillaria piisaa!
Eivät ehkä kärkilaatua mutta vastaavat Helkamat maksaa kolminkertaisen summan eivätkä taatusti tuo mitään lisäarvoa. - La 29.8
Moni on löytänyt polkupyörän edullisesti poliisien huutokaupasta.
Lauantaina 29.8.2009 kello 12-15 satamatorilla vietetään Poliisin päivää ja ohjelmistossa näyttää olevan myös löytöpyörähuutokauppa.
http://www.poliisinpäivä.fi/- oon ostanut pyörän
poliisien järjestämästä huutokaupasta ja hyvin on palvellut. Jopa niin hyvin, että kun naapurin uusi pyörä varastettiin kerrostalomme pihasta, miun vanha se vaan jäi samalle paikalle miuta odottamaan :)
- Polkija90
Suomen Polkupyörätukku avas vasta liikkeen siihen Prisman viereen. Jyskin ja Mustin&Mirrin välissä. Näytti olevan paljo mistä valita. Jopoa, Inseraa ja Corratecia. Täytynee käydä tsekkaamassa kuhan kevät tulee...
http://www.suomenpolkupyoratukku.fi/ - Ei_polkupyörätukusta
Suomenpolkupyörätukku on yks kusetusliike. Yrittivät myydä Inseraa ''tarjoukessa''. Sanoi omistaja että jos nyt ostat niin saat 350e hintaan. En ostanut ja kävin kattoo netistä niin se oli omilla sppt sivuilla 300e. Otin yhteyttä myyjään ja hän selitti että olisi tietysti laittanut tarakan ja jalan siihen mukaan. Vitsi mikä pelle...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod192198Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2281704Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3021207- 65939
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53895- 39824
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53805J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e31706Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273663Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh33632